Binnenkort beginnen met creatine. maar met welke?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

want joh, wil gewoon zeker weten. doe toch niks fouts. ben even veel onschuldig als jij hoor.
    wil gewoon vragen stellen, daar heb je ene forum toch voor. maarja komop joh is dit nou de goeie product of nie?
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
      want joh, wil gewoon zeker weten. doe toch niks fouts. ben even veel onschuldig als jij hoor.
      wil gewoon vragen stellen, daar heb je ene forum toch voor. maarja komop joh is dit nou de goeie product of nie?
      is dat nou godverdomme serieus ofwat?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
        Jaah, beantwoord me vraag nou maar meneer!

Comment

Meer info
          Result!

Body & Fit Sportsnutrition

deze gebruik ik nu wel goed te doen, maar die ultimate ziet er ook goed uit denk dat ik die hierna weer ga proberen

Een dag niet getraind...

Comment

Jaah, beantwoord me vraag nou maar meneer!
            alsof je vraagt niet al,... mwoaa... 4x beantwoord is?
            idioot....

Comment

Lol, elke creatine doet ongeveer hetzelfde.
              Maakt niet uit welk merk of hoe duur..
              Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                Originally posted by barbell View Post
                Lol, elke creatine doet ongeveer hetzelfde.
                Maakt niet uit welk merk of hoe duur..
                Eindelijk iemandt die wat zegt, want hij begon gek te worden hier, is het zo moeilijk om m'n vraag te beantwoorden? maja thanks. .

Comment

hahaha,

beatboxer er zijn heel veel topics over creatine!

Comment

Maar, ik kan niet de goeie vinden. want ik hoor meestal dat ze vocht vast houden of, dat ze kankerverwekkend zijn door die moeilijke cijfers, maja. monohydrat van bodyenfitshop.

Comment

pak gewoon een creatine monohydraat. of je nou die van universal, xxl, bsn, of die van de hema pakt. het boeit niet. is allemaal hetzelfde.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        pak gewoon een creatine monohydraat. of je nou die van universal, xxl, bsn, of die van de hema pakt. het boeit niet. is allemaal hetzelfde.
                        Kijk, eindelijk weer iemand die me begrijpt! thanks dat is nou wat ik wou horen! dus ze zijn allemaal het zelfde nou dats goed om te horen.

Comment

Maar, ik kan niet de goeie vinden. want ik hoor meestal dat ze vocht vast houden of, dat ze kankerverwekkend zijn door die moeilijke cijfers, maja. monohydrat van bodyenfitshop.
                          creatine zorgt idd dat je vocht vasthoud. vocht in de spieren. spieren bestaan voor ongeveer 70% uit water. nu zorg je dat ze nog meer vocht vasthouden. waardoor ze nog groter en meer volume krijgen.

Is dus niets mis mee. als je stopt met creatine is dit vocht ook weer weg
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ik zeg toch al vanaf het begin mono-hydraat. en of dat nou van b&f shop is of van xxl, alleen het etiket en de prijs zijn verschillend.
                            jij blijft zeiken over je vraag terwijl die allang beantwoord was, en dat je geen goed topic kon vinden die hetzelfde was is makkelijk gezegt, want die zijn er genoeg...
                            gek he dat ik zo reageerde..

Comment

Yasha! arigato dynobet! nu weet ik genoeg. naja eigenlijk moet ik jou ook bedanken fitness maniak, ;D

Comment

Ik weet echt niet welk merk ik nam. denk dat de basis van creatine tog hetzelfde blijft?
                                While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X