Magic EAA+?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Magic EAA+?

Ik wil Magic EAA met whey bestellen op bodyenfitshop.nl maar is het handig om er ook nog bcaa's bij te bestellen of zitten die ingrediënten ook al in EAA's?

moet je kijken bij samenstelling he

Comment

kijk maar eens in de samenstelling van de whey ook eerst bcaa's genoeg daarin wellicht
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

In de whey van B&FS zit al genoeg BCAA's.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Okee maar het is dus wel nuttig om het magic EAA supplement te combineren met whey?

Comment

Ik wil ook Universal Micronized Creapure Creatine gebruiken, dit is de tweede keer dat ik creatine ga gebruiken. Het is iets van 8 maanden geleden dat ik het had gebruikt en ik had maar 500 gram gebruikt.

Is het daarom wel handig om deze creatine te nemen of kan ik net zo goed een goedkopere creatine bestellen? Universal Micronized Creapure Creatine - Creatine - Creatine monohydraat - Universal Micronized Creapure Creatine - Body en Fitshop
            Last edited by Kraakerd; 11-02-2011, 19:18.

Comment

Reacties zijn gewenst

Comment

Fijn, geduld is anders ook gewenst.

Als je creatine zou willen nemen, dan zou ik het gewoon houden op mono hydraat, en of je die nou koopt bij xxl, b&f shop, powersupplements, sportfood etc maakt niet zo heel veel uit.

Comment

Maar het is dus wel nuttig om het magic EAA supplement te combineren met whey?

Comment

Ik gebruik al een tijdje Magic EAA's..

Neem het direct voor training met een een beetje extra en wat water in zodat ik tijdens de training genoeg energie heb en het zou zo zijn dat dit mijn spieren zou beschermen. En ik neem het direct na de training met mijn snelle koolhydraatjes om energie voorraad weer snel op pijl te brengen en de amino pool direct te voorzien van frisse amino's.. 15-20 minuten daarna neem ik mijn dikke Whey (25gram) met Caseine (20gram) shake..

Of die EAA's nou echt wat gedaan hebben kan ik niet zeggen.. Ik ben als kool gegroeid.. maar ben verder ook erg strict en gedisciplineerd geweest.. Dus of het zijn geld waard is weet ik echt niet.. Ik herstelde wel altijd goed en je doet wel vrij lang met zo'n potje..

Op dit moment heb ik even geen Magic EAA's staan en train ik nog steeds lekker.. Herstel is ook redelijk maar ik kan nu geen goede vergelijking neerzetten omdat ik nu in de cut zit en de EAA's heb ik altijd in de bulk gebruikt..

Ik kom langzaam wel een beetje terug van alles supps.. denk dat je voor die EAA's beter 20 pakken kipfilet kan halen.. als het niet meer is..
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
                      Maar het is dus wel nuttig om het magic EAA supplement te combineren met whey?
                      Nee.. in een goede Whey zit hier genoeg van in.. het is een handig product om rond, in en direct na je trainingen te gebruiken omdat het niet zo zwaar op de maag ligt als een dikke eiwitshake..

Ik gebruik al een tijdje Magic EAA's..

Neem het direct voor training met een een beetje extran en wat water in zodat ik tijdens de training genoeg energie heb en het zou zo zijn dat dit mijn spieren zou beschermen. En ik neem het ook direct na de training met mijn snelle koolhydraatjes om energie voorraad weer snel op pijl te brengen en de amino pool direct te voorzien van frisse amino's.. 15-20 minuten daarna neem ik mijn dikke Whey (25gram) met Caseine (20gram) shake..

Of die EAA's nou echt wat gedaan hebben kan ik niet zeggen.. Ik ben als kool gegroeid.. maar ben verder ook erg strict en gedisciplineerd geweest.. Dus of het zijn geld waard is weet ik echt niet.. Ik herstelde wel altijd goed en je doet wel vrij lang met zo'n potje..

Op dit moment heb ik even geen Magic EAA's staan en train ik nog steeds lekker.. Herstel is ook redelijk maar ik kan nu geen goede vergelijking neerzetten omdat ik nu in de cut zit en de EAA's heb ik altijd in de bulk gebruikt..

Ik kom langzaam wel een beetje terug van alles supps.. denk dat je voor die EAA's beter 20 pakken kipfilet kan halen.. als het niet meer is..

Comment

thnx voor je reactie, ik ga er nog even over nadenken, misschien dat ik gewoon hele kleine doseringen voor en na de training ga gebruiken...

Zijn er nog mensen die hier iets over kunnen vertellen?

Comment

thnx voor je reactie, ik ga er nog even over nadenken, misschien dat ik gewoon hele kleine doseringen voor en na de training ga gebruiken...

Zijn er nog mensen die hier iets over kunnen vertellen?
                          Kleine dosering? gewoon 1 scoop.. 5 gram in een bidon pleuren.. suikertjes erbij.. beetje water erbij dat hiet niet te zwaar op de maag ligt allemaal.. en daar begin ik altijd mijn trainin mee.. als ik naar Gym fietsen paar slokken.. als ik omkleed paar slokken.. maar ook nog als ik gym inloop en ga opwarmen.. tot ongeveer 10 minuten in mijn training.. en dan ga ik over op water..

Na de training zelfde verhaal maar dan met puur snelle suikers als WMS of Dextro.. In extra zit namelijk ook Maltodextrine dat geeft wat langdurigere energie maar na de training wil je gewoon fast replenish.. na de training ook gewoon 5 gram.. meer heb je niet nodig..

Comment

Ja ik bedoelde ook een kleine dosering eaa's maar je kan toch ook alleen eaa's voor en na de training nemen?

Comment

Ja ik bedoelde ook een kleine dosering eaa's maar je kan toch ook alleen eaa's voor en na de training nemen?
                              Altijd met snelle suikertjes nemen voor de opname..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X