BEZERK nieuw product op de markt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BEZERK nieuw product op de markt

Ik heb um maandag gekocht bij muscletotaal en was eigenlijk op zoek naar crack maar die volledig uitverkocht. Dus wou toch wel n gokje proberen.
    Ik nam als eerste 1 schepje maar ik voelde eigenlijk helemaal niks na 3 kwatier. dus ik nam er nog 1 en toen kwam die hard aan. heb er wel 7uur last van gehad dat ik zo onrustig was. Tijdens het trainen doet ie alles perfect, nadeel was dat ik snel moe was en je word er uitgedroogd van. De hele tijd zo droge bek. Maar het is ideaal voor krachttraining De volgende morgen flinke spierpijn, maar wel fijne spierpijn. Je ziet meteen de volgende dag resultaat!!!

Ik raad je egt aan om er 1tje te pakken want je hebt zelf niet in de gaten wanneer die klapt, en het gebeurd egt als je opstaat of even gaat zitten..kei raar

probeer noxipro ook maar eens ook heerlijk spul, crack is al weer oud en stuk minder
    Een dag niet getraind...

Comment

Mijn favoriet blijft WTF van alri, niet te extreem kwa energy en nerveusiteit, is bedoeld voor wat rush en vooral de pomp is heerlijk bij WTF.
      Heb ook nog supercharge staan wat extreem veel nerveusiteit aan slaat bij mij maar geen pomp en een crash na de training.

Maar ieder zijn ding, proberen kan nooit kwaad.
      Wat betaal je voor zo'n pot met 30 doseringen neem ik aan?
      Make it happen, shock everyone!

Comment

De meeste reviews zijn heel positief maar € 64,90 is wel een hoop geld.
        Per 40 gram is het energycomplex 3 gram! hoeveel cafeïne en geranamine zit er in? Ik vind het zonde als ik na een maatschep al kotsmisselijk wordt.

Comment

je hebt ok nog andere sites waar je kan bestellen hoor :P

maar idd 65 eutjes is wel prijzig

Comment

Wat betaal je voor zo'n pot met 30 doseringen neem ik aan?
            nu bij muscletotaal betaalde ik 49,95 + gratis t-shirt haha

je word er niet misselijk van, alleen beetje onrustig als je 2scheppen pakt Verder vind ik het n goed resultaat tonen. Je raakt er n beetje verslaafd aan kun je zeggen...

Comment

merk er niks van

eerst zal ik me even voorstellen. (mijn eerste bericht)
              Ik ben Mike. sport in Leiden. nu zo'n 3,5 jaar bezig met krachttraining en 18 jaar voetbal.
              lengte 179, 90 kilo.

vandaag zag ik deze poll staan via google.
              Ik heb laatst bezerk aangeschaft, voor weer even nieuwe positieve boost.

alles gedaan zoals de beschrijving en enkele keren gebruikt. maar ik merk er helemaal niks van! zonde van mijn geld.
              er is maar 1 ding wat ik merk, en dat is pijn in mijn portemonnee!

Comment

een maat vertelde het een maand geleden al over dat spul..bezerk..

Schijn echt nog dagen na je training een pomp te geven..

Comment

Doe mij maar noxipro! Voor mij het allerbeste en kost de helft

Comment

Bezerk by IQ Nutrition - YouTube

Comment

Originally posted by smokeyjoe View Post
                      eerst zal ik me even voorstellen. (mijn eerste bericht)
                      Ik ben Mike. sport in Leiden. nu zo'n 3,5 jaar bezig met krachttraining en 18 jaar voetbal.
                      lengte 179, 90 kilo.

vandaag zag ik deze poll staan via google.
                      Ik heb laatst bezerk aangeschaft, voor weer even nieuwe positieve boost.

alles gedaan zoals de beschrijving en enkele keren gebruikt. maar ik merk er helemaal niks van! zonde van mijn geld.
                      er is maar 1 ding wat ik merk, en dat is pijn in mijn portemonnee!

Ik heb inderdaad hetzelfde gehad had 2 maanden geleden zo'n pot aangeschaft maar werkt voor geen meter en dat voor zo'n prijs absurd.

gebruik nu die Hyper FX van bsn dat is echt top spull

Comment

noujah ik krijg er alleen betere concentratie maar niet meer, ik merk er weinig van, wat ik merk is van jack3D en crack, ,,

maar aan jullie de keuze

Comment

Ik haal vaak Hard bij body en fitshop. Vind ik stukke beter als bezerk.:P
                          "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

....+ een stuk betere prijs

Comment

okie dus next time ff hard proberen, welk is beter opzicht? jack3D of hard? aan de hand daarvan ga ik halen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X