Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik gebruik op dit moment ook creatine, ik gebruik voor de opname dextrose. Je kan toch ook gewone suikers nemen voor de opname? Of zorgt de dextrose voor een betere opname?
Ik vond ook een stukje op internet wat ging over waarom creatine gebruik niet zou werken. Een reden daarvan kon zijn:
Je neemt geen koolhydraten in 30 minuten na de inname van creatine. De inname van koolhydraten bevordert de opname van creatine in het lichaam.
Wat ik heb begrepen is dat je creatine te gelijkertijd met snelle suikers moet nemen. Ze hebben het trouwens niet over snelle koolhydraten, zorgen complexe koolhydraten ook voor een goede opname?
Het werkt niet bij iedereen.. Mensen die langere spieren hebben bijv marathonslopers (of de ectomorphs) hebben de kans dat het helemaal niet aanslaat..
het werkt niet bij iedereen.. Mensen die langere spieren hebben bijv marathonslopers (of de ectomorphs) hebben de kans dat het helemaal niet aanslaat..
wtf..
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Maar op een site stond: als creatine niet aanslaat:
Je neemt geen koolhydraten in 30 minuten na de inname van creatine. De inname van koolhydraten bevordert de opname van creatine in het lichaam.
Wat ik heb begrepen is dat je creatine te gelijkertijd met snelle suikers moet nemen. Ze hebben het trouwens niet over snelle koolhydraten, zorgen complexe koolhydraten ook voor een goede opname?
Als snelle suikers de opname bevorderen dan wil dat zeggen verbeteren dus ze worden dan wel opgenomen, maar iest trager.
En hoe weet je of ze wel of niet aanslaan of opgenomen worden....?
Anyway, de creatine zal altijd wel worden opgenomen, het "kan" sneller getransporteerd worden door in te nemen direct na je training met je whey shake of met verdunde vruchtensap of een dextro-oplossing.
EAA met snelle suikers nemen is onzin. EAA's zitten gewoon in eiwitten en in je whey, net als BCAA's en andere amino's.
Je neemt ze eventueel ook weer met snelle carbs tegelijk voor mogelijk sneller transport naar de spieren.
Maar moeten is het dus niet.
Als snelle suikers de opname bevorderen dan wil dat zeggen verbeteren dus ze worden dan wel opgenomen, maar iest trager.
En hoe weet je of ze wel of niet aanslaan of opgenomen worden....?
Anyway, de creatine zal altijd wel worden opgenomen, het "kan" sneller getransporteerd worden door in te nemen direct na je training met je whey shake of met verdunde vruchtensap of een dextro-oplossing.
EAA met snelle suikers nemen is onzin. EAA's zitten gewoon in eiwitten en in je whey, net als BCAA's en andere amino's.
Je neemt ze eventueel ook weer met snelle carbs tegelijk voor mogelijk sneller transport naar de spieren.
Maar moeten is het dus niet.
Ik weet dat eaa's en bcaas niet echt nodig zijn maar ik gebruik de EAA'S toch omdat ze de eiwitsynthese verbeteren en spierafbraak tegen gaan. Maar wat ik dus deed was 20 gram dextrose nemen bij de EAA'S voor een betere opname. Maar probeer je te zeggen met: (EAA met snelle suikers nemen is onzin) Omdat het niet beter word opgenomen maar sneller of dat het onzinnig is om te nemen omdat het al in whey zit?
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment