Waar of niet waar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar of niet waar

Klopt het dat je eaa's met snelle koolhydraten moet nemen?
    Zo ja, waarom moet dat wel met eaa's en hoeft het niet met eiwitten?

Ik gebruik op dit moment ook creatine, ik gebruik voor de opname dextrose. Je kan toch ook gewone suikers nemen voor de opname? Of zorgt de dextrose voor een betere opname?

Comment

Ik vond ook een stukje op internet wat ging over waarom creatine gebruik niet zou werken. Een reden daarvan kon zijn:

Je neemt geen koolhydraten in 30 minuten na de inname van creatine. De inname van koolhydraten bevordert de opname van creatine in het lichaam.

Wat ik heb begrepen is dat je creatine te gelijkertijd met snelle suikers moet nemen. Ze hebben het trouwens niet over snelle koolhydraten, zorgen complexe koolhydraten ook voor een goede opname?
      Last edited by Kraakerd; 10-03-2011, 16:28.

Comment

Het werkt niet bij iedereen.. Mensen die langere spieren hebben bijv marathonslopers (of de ectomorphs) hebben de kans dat het helemaal niet aanslaat..
        Last edited by Remi1979; 10-03-2011, 16:51.

Comment

Originally posted by remi1979 View Post
          het werkt niet bij iedereen.. Mensen die langere spieren hebben bijv marathonslopers (of de ectomorphs) hebben de kans dat het helemaal niet aanslaat..
          wtf..
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Is al onderzoek naar gedaan namelijk.. Lul niet uit mn nek!
            Lees anders eens wat boeken over voedingsupplementen..
            Bijv van delavier

Comment

Ik zeg niet dat het bij mij niet aanslaat

Maar op een site stond: als creatine niet aanslaat:

Je neemt geen koolhydraten in 30 minuten na de inname van creatine. De inname van koolhydraten bevordert de opname van creatine in het lichaam.

Wat ik heb begrepen is dat je creatine te gelijkertijd met snelle suikers moet nemen. Ze hebben het trouwens niet over snelle koolhydraten, zorgen complexe koolhydraten ook voor een goede opname?
              Last edited by Kraakerd; 11-03-2011, 11:41.

Comment

I'm waiting

Comment

Als snelle suikers de opname bevorderen dan wil dat zeggen verbeteren dus ze worden dan wel opgenomen, maar iest trager.
                  En hoe weet je of ze wel of niet aanslaan of opgenomen worden....?

Anyway, de creatine zal altijd wel worden opgenomen, het "kan" sneller getransporteerd worden door in te nemen direct na je training met je whey shake of met verdunde vruchtensap of een dextro-oplossing.

EAA met snelle suikers nemen is onzin. EAA's zitten gewoon in eiwitten en in je whey, net als BCAA's en andere amino's.
                  Je neemt ze eventueel ook weer met snelle carbs tegelijk voor mogelijk sneller transport naar de spieren.
                  Maar moeten is het dus niet.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Als snelle suikers de opname bevorderen dan wil dat zeggen verbeteren dus ze worden dan wel opgenomen, maar iest trager.
                    En hoe weet je of ze wel of niet aanslaan of opgenomen worden....?

Anyway, de creatine zal altijd wel worden opgenomen, het "kan" sneller getransporteerd worden door in te nemen direct na je training met je whey shake of met verdunde vruchtensap of een dextro-oplossing.

EAA met snelle suikers nemen is onzin. EAA's zitten gewoon in eiwitten en in je whey, net als BCAA's en andere amino's.
                    Je neemt ze eventueel ook weer met snelle carbs tegelijk voor mogelijk sneller transport naar de spieren.
                    Maar moeten is het dus niet.
                    Ik weet dat eaa's en bcaas niet echt nodig zijn maar ik gebruik de EAA'S toch omdat ze de eiwitsynthese verbeteren en spierafbraak tegen gaan. Maar wat ik dus deed was 20 gram dextrose nemen bij de EAA'S voor een betere opname. Maar probeer je te zeggen met: (EAA met snelle suikers nemen is onzin) Omdat het niet beter word opgenomen maar sneller of dat het onzinnig is om te nemen omdat het al in whey zit?
                    Last edited by Kraakerd; 11-03-2011, 16:35.

Comment

In de ochtend en voor de training hoef je dus helemaal niet snelle koolhydraten bij je creatine te nemen?

Comment

......

......

Comment

..........

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
                            In de ochtend en voor de training hoef je dus helemaal niet snelle koolhydraten bij je creatine te nemen?
                            hoeft idd niet. Ook na de training hoeft het niet persee. Het wordt na de training toch al sneller opgenomen.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ok, thnx voor je reactie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X