Fatburner - Vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fatburner - Vraagje

Als ik een vetverbrander neem verbrand ik dan ook meer kcal? Zoja moet ik die kcal extra eten of is dat gwn kcal van vet?

Want heb Hardcore X genomen van muscletech maar vraag mij dat nu af...ik begin binnen 3 weken met een fatburner en een perfect cutschema (al zeg ik het zelf )

Ja en nee.

Het grootste voordeel dat een fatburner brengt is dat er meer vetzuren losgemaakt worden waardoor de concratie hier van in de bloedbaan een stuk hoger is. Deze vetzuren zijn dus sneller/beter beschikbaar voor verbranding. Je moet ze dus wel eerst verbranden voor ze daadwerkelijk verdwenen zijn. Verbrandt je ze niet, dan worden ze uiteindelijk weer gewoon opgeslagen waar ze zaten.

Wel zorgen de meeste fatburners voor een hogere hartslag en een verhoogde lichaamstemperatuur waardoor er ook "extra" calorieen worden verbrand. De hoeveelheid hangt af van de stof maar ik betwijfel of het veel zal zijn bij legale fatburners. Maarjah in de cut is iedere calorie meegenomen natuurlijk.

Haal je voordeel echter uit de verhoogde concentratie vetzuren in je bloed door zo veel mogelijk brandstof te verbruiken en de omstandigheden optimaal te maken zoals insuline/glucose laag houden etc.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

doe je voldoende cardio? en wanneer doe je je cardio?

Comment

...cardio is enkel voor metabolisme te versnellen en eventueel een kcal tekort te kweken maar dat is niet nodig voor mij , soms ga ik op onderhoud zitten en doe ik cardio gewoon voor een tekort

Comment

cardio is niet om een cal tekort te creëren, maar voor vetverbranden en conditie.
          Als je het doet om een te kort te krijgen doe je het niet goed. Je wil geen tekorten als je spieren wil opbouwen.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X