discussie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• discussie

Hola iedereen,

Ik train nu 4 maanden en heb goede resultaten geboekt. ik ben 6% (24-18) in bf gezakt en wil nu gaan pompen.

Een vriend van mij zegt dat het totaal geen zin heeft om nu al creatine te gebruiken. Hij is van mening dat dit pas kan na 1 a 2 jaar trainen. Wat is jullie mening hierover? Ik train ong 4 a 5 keer per week.
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Je vriend moet terug naar de tekentafel, wat een onzin... bovendien niet iedereen heeft effect bij creatine, ik ben ook een no responder.
    ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
    Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

Ik zou eerst gewoon lekker gaan trainen en er later pas mee beginnen.Eerst je voeding in orde bregen.
      Wat die gozer zegt dat het pas na een paar jaar kan is de grootste bulshit die ik ooit heb gehoord.

Comment

Ja dat vond ik ook, ik knal nog gewoon door maar wil extra massa pakken omdat ik in juni een griekse god moet spelen in een opera XD
        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Whahahaha goed bezig goosh met je opera:P
          Je voeding kan van jou een god maken

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
            Whahahaha goed bezig goosh met je opera:P
            Je voeding kan van jou een god maken
            Idd, niets zo anabool als eten.
            ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
            Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

dat schiet al op, ben van mening eerst voeding/training/rust in orde dat 1 maand goed gevolgd te hebben en niet er vanaf geweken hebt dat je verder kan stappen naar sups.

Dus je zal het je zelf moeten afvragen, ben ik serieus bezig en is alles in orde nu en heb ik wat nodig om een extra boost te krijgen.

maar ik houd stand bij de basis moet je gelegd hebben om verder erop uitbouwen.
              anders kan je beter geld investeren in het juiste eten.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Tja ik ben al 4 maanden compleet afgekicked van het junkfood en volg strak mn voedingsschema dus ik denk dat het wel moet kunnen.

Comment

netjes man, van 24 naar 18 in 4 maanden. Wil je nu niet richting de 13% voor de zomer? Of wil je er eerst wat meer massa op plakken?
                  Failure is your friend

Comment

Och, dus die arme jongen heeft zijn eerste trainingsjaren ook geen rood vlees gegeten?

Ik zie de drama niet: het is maar een supplement.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                      netjes man, van 24 naar 18 in 4 maanden. Wil je nu niet richting de 13% voor de zomer? Of wil je er eerst wat meer massa op plakken?

Gewoon altijd aan de massa werken. Als je een paar kilo droge massa aanzet zakt (in theorie) al je bf%. Als je daarnaast nog wat extra vet verbrand door hard trainen, de juiste voeding en timing dan gaat het erg snel allemaal. Meer massa en minder vet.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ja ik ga echt voor de massa man, anders blijft er helemaal niks meer van me over XD. Ik ga 1 keer 6 weken gebruiken dan 6 weken stoppen en dan flink droogtrainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X