popped mito?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• popped mito?

hey,

had net mijn al eerder opengemaakte pot mito opengemaakt.
    kijk ik erin en zijn al die pillen gebarst en gescheurd, ze hebben toch afgedekt in een donkere plaats doorgebracht dit jaar, en ik keek ff in mijn andere pot die ik precies dezelfdde datum heb gekocht en precies hetzelfde geborgd als de ander en die pillen zijn nog heel..

wat denken jullie over de al eerder opengebroken pot?
    nemen of weggooien zit zeker nog wel 1/2 -3/4 vol.
    Make it happen, shock everyone!

btw datum is nog goed. tot 2012 april

Comment

Volgens mij gebeurt dat heel snel.

Ik had een deel in een andere pot gedaan, zodat ik dat in mijn werktas kon laten. Gewoon omdat je het 2x daags moet nemen. Die waren ook allemaal gescheurd.
      Ik heb ze niet genomen, maar dat is meer omdat ik het klotespul vind, en er totaal niet tegen kan.

Comment

dus nog wel bruikbaar ?

Comment

gewoon doen als de datum goed is..

Comment

Als ze barsten, lijkt het alsof ze bijna zwart zijn toch? Want ik breek er net eentje open, en dat is net karton (qua kleur).

Verder: geen idee. Lijkt me dat die huls er niet voor niets omheen zit, en het weer temaken heeft met waar/wanneer het opgenomen wordt.
            Maar je gaat er vast niet dood aan, dus als jij het nu probeert weet ik het ook

Comment

capsules is meer zodat het in de maag opgenomen word en je de spplementen niet hoefd te mixen met water,.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Als ze barsten, lijkt het alsof ze bijna zwart zijn toch? Want ik breek er net eentje open, en dat is net karton (qua kleur).

Verder: geen idee. Lijkt me dat die huls er niet voor niets omheen zit, en het weer temaken heeft met waar/wanneer het opgenomen wordt.
                Maar je gaat er vast niet dood aan, dus als jij het nu probeert weet ik het ook
                precies karton achtig spul..

maargoed we proberen het

btw: @ posseltje het zijn geen caps maar tabs.

Comment

Gewoon in de blender knallen brah.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X