creatine en fatburner samen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine en fatburner samen?

heeey, ik gebruik op dit moment deze creatine:
    Krea-K Maxx Workout

zou ik er deze fatburner van de kruidvat er nog bij kunnen gebruiken om wat droger te komen nog? of gaat dit de creatine tegenwerken, of geen effect hebben ofzo?
    het gaat om deze fatburner: Kruidvat Carnitine Fatburner

mijn doel is om droge spiermassa aan te komen ( en misschien wat droger komen, allesinds geen vet aanzetten! BF is rond de 10% op dit moment)

tuurlijk ik zou niet weten waarom niet, ik doe het zelf ook
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Misschien als er cafeïne zit in je fatburner, aangezien er mensen zijn die schijnen te beweren dat cafeïne de werking min of meer teniet doet van creatine, maar dit weet ik niet zeker.. Had het ooit ergens gelezen, maarja..
      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
        Misschien als er cafeïne zit in je fatburner, aangezien er mensen zijn die schijnen te beweren dat cafeïne de werking min of meer teniet doet van creatine, maar dit weet ik niet zeker.. Had het ooit ergens gelezen, maarja..
        Klopt dat gerucht gaat vaker inderdaad maar is nooit bewezen. Greg Plitt gebruikt gewoon caffeine naast zijn creatine en heeft daar nooit last van gehad
        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
          Klopt dat gerucht gaat vaker inderdaad maar is nooit bewezen. Greg Plitt gebruikt gewoon caffeine naast zijn creatine en heeft daar nooit last van gehad
          Hmm okay, misschien begin ik dan weer met mijn ene bakje koffie 's ochtends bij het ontbijt
          "Straight outta gym"

Comment

Zit geen cafeïne in die fatburner, zit o.a. groene thee in.
            Maar creatine en een klein beetje caffeïne kan best.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X