Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoe is de smaak van die basis bulk whey? Waarom heet die eigenlijk bulk whey? Er zitten geen extra Kcal's oid in zo te zien..
65e voor 5 kilo is een mooie prijs, ik heb nu die whey delicous, maar het is mij een beetje te duur.. Heb nu in 3.5 week bijna me pot van 2kg weer leeg.. Ben niet van plan om elke maand 50e kwijt te zijn aan whey..
Hoe is de smaak van die basis bulk whey? Waarom heet die eigenlijk bulk whey? Er zitten geen extra Kcal's oid in zo te zien..
65e voor 5 kilo is een mooie prijs, ik heb nu die whey delicous, maar het is mij een beetje te duur.. Heb nu in 3.5 week bijna me pot van 2kg weer leeg.. Ben niet van plan om elke maand 50e kwijt te zijn aan whey..
Je heb meerdere smaken...
ik heb altijd banaan en die is erg lekker en klontert ook niet..
Volgens mij zitten er geen extra kcal in ofzo en heet het bulk whey omdat het in een bulkverpakking zit..( grote zak )
bulk gewoon omdat het grote verpakking is.. bulkvoordeel zeggen ze ook soms weleens..
gewoon je eerste potten houden en dan zak bulk whey kopen en die daarin gieten doe ik ook, ben nog bezig aan mn eerste 2 potten isolaat van xxl, maar eens die op zijn gaat er gwn bulk whey in hoor
enige wat er jammer genoeg snel doorgaat is hun caseine, zouden ze beter ook in grotere potten verkopen
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Vond de Choco ook niet best, normaal mijn favoriete smaak. Daarna banaan gehad die is wel lekker Ga denk ik ook de Whey Perfection van Bodyenfitshop.nl proberen. Zijn jongens op de sportschool nogal tevreden over.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment