Ervaring bulk whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaring bulk whey

ik ben van plan bulk whey te gaan kopen. Heeft iemand hier ervaring mee?
    van mdoubleyou?

Ik zou de Basic bulk whey nemen van xxl nutrition.

5 kg voor €65,00.

Goed spul..

Comment

Hoe is de smaak van die basis bulk whey? Waarom heet die eigenlijk bulk whey? Er zitten geen extra Kcal's oid in zo te zien..

65e voor 5 kilo is een mooie prijs, ik heb nu die whey delicous, maar het is mij een beetje te duur.. Heb nu in 3.5 week bijna me pot van 2kg weer leeg.. Ben niet van plan om elke maand 50e kwijt te zijn aan whey..
      Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
        Hoe is de smaak van die basis bulk whey? Waarom heet die eigenlijk bulk whey? Er zitten geen extra Kcal's oid in zo te zien..

65e voor 5 kilo is een mooie prijs, ik heb nu die whey delicous, maar het is mij een beetje te duur.. Heb nu in 3.5 week bijna me pot van 2kg weer leeg.. Ben niet van plan om elke maand 50e kwijt te zijn aan whey..
        Je heb meerdere smaken...

ik heb altijd banaan en die is erg lekker en klontert ook niet..

Volgens mij zitten er geen extra kcal in ofzo en heet het bulk whey omdat het in een bulkverpakking zit..( grote zak )

Comment

Originally posted by El Magico View Post

bulk gewoon omdat het grote verpakking is.. bulkvoordeel zeggen ze ook soms weleens..

gewoon je eerste potten houden en dan zak bulk whey kopen en die daarin gieten doe ik ook, ben nog bezig aan mn eerste 2 potten isolaat van xxl, maar eens die op zijn gaat er gwn bulk whey in hoor

enige wat er jammer genoeg snel doorgaat is hun caseine, zouden ze beter ook in grotere potten verkopen
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

oke duidelijk.. wordt dus voortaan gewoon bulk whey.. denk dat ik ook voor de banaan ga.. thanks!
            Failure is your friend

Comment

Ja ik die ook de bulk is ook lekker voordelig zo 5 kilo zak.

Comment

Ik heb ook de bulk whey van XXL laatst gekocht, smaak vanille. Aanrader! Had em niet zo lekker verwacht.

Comment

Chocola is niet te drinken van xxl

Comment

Ik vind de chocolade smaak bulk whey van XXL wel lekker
                    How you like them apples?

Comment

vanille = toppertje

Comment

Originally posted by Datel View Post
                        Chocola is niet te drinken van xxl
                        Vond de Choco ook niet best, normaal mijn favoriete smaak. Daarna banaan gehad die is wel lekker Ga denk ik ook de Whey Perfection van Bodyenfitshop.nl proberen. Zijn jongens op de sportschool nogal tevreden over.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X