Acetabolan iii

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Acetabolan iii

hoi heb van een paar kerels op de sportschool tips gekregen over acetabolan van muscletech zij hebben dat al eerder gebruikt en waren er zeer over te spreken een van hun heeft ook wel eens gekuurt maar was enthousiaster over acetabolan dan over de deca kuur die hij heft gebruikt
    heeft een van jullie misschien ervaring met acetabolan
    Attached Files
    Death is my Buisiness and Business is Good!

Ik niet.
    Maar of het beter zou werken als AS...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Toevallig gebruiik ik dit nu sinds 3 weken en ik boek er idd resultaten mee ik begin steeds zwarder te tillen.neem altijd paar pilln voor het slapen gaan.. Overigens dis me eerste supplement die ik gebruik.

Comment

en waar kan je dat spul kopen? ook in België?

greetz

zalig die smileys, hihihi
        I just live once and I want the max out of it!

Comment

ik koop het altijd hier..... www.benima.nl Goede sport site vind ik staat veel informatie en als ze ze emailt krijg je veel informatie over het spul als je het wilt weten .

Comment

Volgens mij is dit zoiets al zma en tribules samen.

Beter werken dan anabolen kan haast niet  
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

bedankt voor de reacties ik heb op internet nog het een en ander gevonden aan informatie en daar stond dat je het voor maximale resultaten minimaal 8 weken aan een stuk moet gebruiken
              zeg XeNoGeaR hoelang ben jij van plan het te gaan gebruiken ik hbe afgelopen maandag een potje gehaald en ben nu zelf ook begonnen
              Death is my Buisiness and Business is Good!

Comment

Kenshu
                Kijk eens op bardolino grootste aanbod aan supplementen, en ja ze leveren ook in belgie binnen de 2 dagen door de postbode onder rembours aan huis geleverd, ik bestel er bijna alles en woon ook in belgie, ook prima info over de  produkten.
                Greets

Comment

vind het zelf beetje erg duur sup. Zo potje kost al snel 70 euro en doe je nog geen maand mee als je aan de aangeschreven dosis houd. Zelf heb ik er een beetje van gemerkt maar dat kan ook gewoon het placebo effect zijn.en dat denk ik eerder.
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 25 2004,20:58)]Volgens mij is dit zoiets al zma en tribules samen.

Beter werken dan anabolen kan haast niet  
                    Ben ik helemaal mee eens.

Of het werkt tja Ik gebruik zelf ZMA tribulus en ik merk het verschil echt wel. Snipke heeft het nu ook en zover ik weet klaagt hij niet.

Maar beter werken nee dat is onzin.

Comment

ik doe hem nu 3 weken nu ofzo.......en ik doe gewoon alleen die pillen gebruiken als ik heb getraind 4x per week dus... 4 pillen voor het slapen gaan..lijkt vet veel maja ghehe..het helpt wel volgens mij ben ik een stuk droger erdoor geworden.en ik ga ook steeds zwaarder pakken in 3/4 weken nou... ik ga me kuur afmaken totdat ik op vakantie ga in 2 weken...dus dan heb ik 6/7 weken het gebruikt.tis een aardig middeltje en na de zomer ga ik hem gewoon nog door gebruiken....van deze krijg je tenminste geen pukkels en shit enzo en het helpt goed.....probeer maar eens V12.....dan zit je heel rug in mum van tijd onder doe ik nooit meer dus... 1 week gedaan en weggepleurt .

Greetz XeNo...

Comment

volgens mij kan je beter het echte spul nemen, en niet van shit. Het is ook nog eens verschrikkelijk duur.
                        Imand hier zei dat het 70 euro voor een potje is ,en dat is voor 1maand als je twee maanden met dat spul bezig bent ben 140euro kwijt.
                        Daar heb je al een dboll kuur voor waar je meer massa mee pakt en korter bezig bent. waarvan je zeker weet dathet werkt

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

sorry maar ik ben pas 18 jaar en ik wil nog geen Dbol gebruiken ik train pas een half jaar en dat lijkt me geen goed plan ..ik wil pas aan dat soort dingen gaan denken als ik jaartje of 4 train dat lijkt me een beter id om meteen een D-Boll Kuur te gaan doen.En naja ik heb het geld er voor voor die potjes dus ik zit er niet echt mee .

Greetz XeNo

Comment

Dat is gesproken Xenogear, dat is de juiste mentaliteit, eerst een paar jaartjes naturel trainen en dan pas naar de as grijpen. Als ik van u was zou ik ook eerst eens veel sups uitproberen maar laat je de volgende keer beter begeleiden naar het kiezen van sups kan je veel geld besparen, zoals sommige hier al zeggen is het gewoon zma met tribulus samen, en dit suplement gebruik ik ook en is veel goedkoper dan hetgene wat je nu gerbuikt.

Klasse mentaliteit van u , zo zijn er niet veel meer

grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jul. 03 2004,10:40)]sorry maar ik ben pas 18 jaar en ik wil nog geen Dbol gebruiken ik train pas een half jaar en dat lijkt me geen goed plan ..ik wil pas aan dat soort dingen gaan denken als ik jaartje of 4 train dat lijkt me een beter id om meteen een D-Boll Kuur te gaan doen.En naja ik heb het geld er voor voor die potjes dus ik zit er niet echt mee .

Greetz XeNo      
                              Hulde voor deze verstandige woorden!
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X