Ik zou voor een merk gaan die de bron vermeld. Powersuplements en bodyenfitshop.nl doen dat in ieder geval wel. Alle anderen niet volgens mij.
welke whey shake
Collapse
X
-
Originally posted by Balancefit View PostAls je last hebt van puistjes kun je ook zinc tabletjes proberen. Dat is voor veel mensen de oplossing. Bodyenfitshop.nl heeft een nieuwe whey isolaat, Isolaat Perfection.
dacht dat alleen biergist hielp. maar is even wat research over doen dan
Comment
-
Originally posted by richard21 View Postbedankt voor de link man
dus je hebt deze soorten whey:
-concentraat
-isolaat
-hydrolistaat
Ik ga voor de isolaat aangezien ik hier minder puistjes van krijg dan van concentraat en omdat het ook volgens jouwn link meer eiwitten bevat.
Maar maakt het dan ook uit van welk merk ik die whey isolaat moet bestellen?
gr.
Wat is er nou mis met de whey isolaat van b&f? het kan bijna niet goedkoper, de smaak is super en het product op zichzelf ook, als je deze smaak die je nu hebt beu bent, neem je toch een andere? ik heb ook de isolaat van powersupplements gehad, nou die is een stuk minder te pruimen
Comment
-
Originally posted by Bobby10 View PostWat is er nou mis met de whey isolaat van b&f? het kan bijna niet goedkoper, de smaak is super en het product op zichzelf ook, als je deze smaak die je nu hebt beu bent, neem je toch een andere? ik heb ook de isolaat van powersupplements gehad, nou die is een stuk minder te pruimen
vindt ik ook de smaak best ok.
misschien niet de aller lekkerste, maar daarvoor drinken we toch ook geen whey shakes,
of wel?“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postbuiten het feit dat de prijs/kwaliteit geweldig is van de whey van powersuplements,
vindt ik ook de smaak best ok.
misschien niet de aller lekkerste, maar daarvoor drinken we toch ook geen whey shakes,
of wel?
Comment
-
Originally posted by Simo View PostWat vinden jullie van de Protein perfection mix van B&F.
Het grote voordeel van deze mix dat het zowel whey als caseïne bevat, ook goed om snachts in te nemen in plaats van je kwark
Comment
-
Originally posted by Bobby10 View Postnee, klopt, maar het is wel mooi meegenomen of niet? en het enigste waar je bij een goede isolaat aan kan twisten is de prijs en smaak en ik wou zeggen dat dit bij bodyenfitshop toch echt wel het beste is.. en ik snap dan ook niet waarom TS zo nodig een andere isolaat moet hebben
of is dit allemaal hetzelfde?If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by Balancefit View PostHet eiwitgehalte is bij puur Whey isolaat altijd gelijk. Ik zou ook voor bodyenfitshop gaan, Isolaat Perfection.
ik denk dat ik die isolaat perfection ook maar is ga proberen.
grIf you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment