welke whey shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou voor een merk gaan die de bron vermeld. Powersuplements en bodyenfitshop.nl doen dat in ieder geval wel. Alle anderen niet volgens mij.

Comment

Originally posted by Balancefit View Post
      Als je last hebt van puistjes kun je ook zinc tabletjes proberen. Dat is voor veel mensen de oplossing. Bodyenfitshop.nl heeft een nieuwe whey isolaat, Isolaat Perfection.
      zinktabletjes tegen puisten?

dacht dat alleen biergist hielp. maar is even wat research over doen dan

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        zinktabletjes tegen puisten?

dacht dat alleen biergist hielp. maar is even wat research over doen dan
        Ja, zeker het proberen waard, dan weet je meteen of het daaran ligt

Comment

Originally posted by richard21 View Post
          bedankt voor de link man

dus je hebt deze soorten whey:

-concentraat
          -isolaat
          -hydrolistaat

Ik ga voor de isolaat aangezien ik hier minder puistjes van krijg dan van concentraat en omdat het ook volgens jouwn link meer eiwitten bevat.

Maar maakt het dan ook uit van welk merk ik die whey isolaat moet bestellen?

gr.

Wat is er nou mis met de whey isolaat van b&f? het kan bijna niet goedkoper, de smaak is super en het product op zichzelf ook, als je deze smaak die je nu hebt beu bent, neem je toch een andere? ik heb ook de isolaat van powersupplements gehad, nou die is een stuk minder te pruimen

Comment

Originally posted by Bobby10 View Post
            Wat is er nou mis met de whey isolaat van b&f? het kan bijna niet goedkoper, de smaak is super en het product op zichzelf ook, als je deze smaak die je nu hebt beu bent, neem je toch een andere? ik heb ook de isolaat van powersupplements gehad, nou die is een stuk minder te pruimen
            buiten het feit dat de prijs/kwaliteit geweldig is van de whey van powersuplements,
            vindt ik ook de smaak best ok.
            misschien niet de aller lekkerste, maar daarvoor drinken we toch ook geen whey shakes,
            of wel?
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

bodylab!
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Wat vinden jullie van de Protein perfection mix van B&F.
                Het grote voordeel van deze mix dat het zowel whey als caseïne bevat, ook goed om snachts in te nemen in plaats van je kwark

Comment

Whey isolaat van xxl nutrition, 93gr eiwit van de 100..

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    buiten het feit dat de prijs/kwaliteit geweldig is van de whey van powersuplements,
                    vindt ik ook de smaak best ok.
                    misschien niet de aller lekkerste, maar daarvoor drinken we toch ook geen whey shakes,
                    of wel?
                    nee, klopt, maar het is wel mooi meegenomen of niet? en het enigste waar je bij een goede isolaat aan kan twisten is de prijs en smaak en ik wou zeggen dat dit bij bodyenfitshop toch echt wel het beste is.. en ik snap dan ook niet waarom TS zo nodig een andere isolaat moet hebben

Comment

Originally posted by Simo View Post
                      Wat vinden jullie van de Protein perfection mix van B&F.
                      Het grote voordeel van deze mix dat het zowel whey als caseïne bevat, ook goed om snachts in te nemen in plaats van je kwark
                      dat is een heel ander product en het is volgens mij niet de bedoeling dat je hier over in dit topic gaat discussiëren

Comment

Die heb ik op het moment, een hydrolisaat. Naar mijn mening op alle vlakken erg goed, maar niet echt de goedkoopste.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Die heb ik op het moment, een hydrolisaat. Naar mijn mening op alle vlakken erg goed, maar niet echt de goedkoopste.
                          Ook een heel ander product, sjonge jonge..

Comment

Originally posted by Bobby10 View Post
                            nee, klopt, maar het is wel mooi meegenomen of niet? en het enigste waar je bij een goede isolaat aan kan twisten is de prijs en smaak en ik wou zeggen dat dit bij bodyenfitshop toch echt wel het beste is.. en ik snap dan ook niet waarom TS zo nodig een andere isolaat moet hebben
                            ik neem nu de isolaat van b&f jah.. deze bevalt me goed. Maar ik wou graag weten of het merk ook iets uitmaakt van welke isolaat je neemt.

of is dit allemaal hetzelfde?
                            If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Het eiwitgehalte is bij puur Whey isolaat altijd gelijk. Ik zou ook voor bodyenfitshop gaan, Isolaat Perfection.

Comment

Originally posted by Balancefit View Post
                                Het eiwitgehalte is bij puur Whey isolaat altijd gelijk. Ik zou ook voor bodyenfitshop gaan, Isolaat Perfection.
                                okee , qua merk allemaal hetzelfde dus

ik denk dat ik die isolaat perfection ook maar is ga proberen.

gr
                                If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X