Supplementen advies 3 maanden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplementen advies 3 maanden

Goede avond heren,

Ik heb van mijn personal trainer gehoord dat ik mag beginnen met supplementen.

Via de revalidatiearts heb ik een budget gekregen om voor 3 maanden voor 450 euro uit te geven...

Helaas heb ik van mijn PT gehoord dat ik geen gebruik mag maken van bijv Crack.

Ik zat te denken aan dit:

Alpha Amino Prototype 216
    Anabolic Halo Pro Series
    Nitro-Tech Hardcore Pro Series 1,8kg
    Vitakic
    Aminocell

Is dit iets om te doen? Het is misschien beetje too much overkill, maar dacht dit is wel een goede combi.

Groet,

Ralph

Ik zou meer denken aan een goede multi, omega, een whey proteine en misschien creatine. Dit naast een voedingsschema natuurlijk

Comment

150 € / maand?? What the hell :P

En zoals hierboven staat. Goed voedingsschema zet al heel veel zoden aan de dijk. Daarnaast neem je visolie/omega 3, whey. Indien gewenst creatine en leuke pre workout.
      RAW: 155 - 155 - 220
      EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Laat alle dure troep achterwegen, en ga over op basic supplemten. Multivitamine (optimum Nutrition) Creatine monohydraat, Whey isolaat, Whey caseine micellar, Bcaa's en ga zo maar door. Ik en anderen hier op het forum kunnen zo een lijst maken met producten die je nodig zou hebben rond de 100 euro, dus dat je meerderen malen kunt bestellen!

Comment

zou je voor mij een lijstje kunnen maken???

wat het beste is wat ik kan nemen, ik ben er 1 jaar eruit van supplementen en weet echt niet meer wat het beste op dit moment is om te nemen...

Comment

-Whey
            -creatine
            -multivitamine
            -visolie

Comment

even tot topic starter gericht, wat wil je uiteindelijk bereiken?

Comment

Mijn doel is er weer op mijn oude niveau te komen, ik ben nu iets meer dan 1 jaar revalidatie bezig en mag eindelijk weer knallen, dit nog wel onder 3x per week begeleiding.

Ik mis nog steeds het oude ik, dat zou ik weer graag terug willen zien.

Want ja, trainen is en blijft en verslaving.

Als de supplementen die ik mag bestellen, wat te gebruiken is voor herstel en opbouw en dit slaat aan, mag ik dit in de toekomst herhalen cq aanvragen.

Ik heb een budget gekregen en wat ik niet opmaak = foetsie... dan word dat mijn nieuwe budget.

Vandaar dat ik een beroep op jullie allemaal doe om advies te krijgen wat ik zou moeten doen en waar het zou moeten halen, van merk tot artikel voorbeelden.

Tevens als het niet te veel gevraagd, de uitleg waarom ik die artikelen nodig heb.

Comment

Je geeft zelf aan herstel en opbouw, dus dan kom je toch snel uit op de basis supplementen. De dure potten met poedertjes en pilletjes en de goede verkoop praatjes zeggen niets over het product zelf.

de standaard dingen doe je nodig hebt zijn:

Whey: dit is voor en na de training, de eiwitten die je nodig zult hebben voor spieropbouw (opbouwend)
                  Whey Perfection - Whey Proteine - Whey Perfection - Body en Fitshop

Langzame eiwitten (Whey Caseine): Deze langzamen eiwitten zorgen savond's (tijdens slaap) voor constante afgifte van eiwitten naar de spieren voor herstel
                  Micellar Casein Superior - Combi Toppersl! - Eiwit Toppers! - Micellar Casein Superior - Body en Fitshop

Creatine: hoeft niet meteen essentieel te zijn, maar kan wat steun geven bij de krachttraining.
                  CreaPure Creatine (best creatine worldwide) - Creatine - Creatine monohydraat - CreaPure Creatine (best creatine worldwide) - Body en Fitshop

Multivitamine: erg belangrijk, hoef verder niet uit te leggen dat dit essentieel is voor gezondheid en herstel.
                  Opti-Men - Combi Toppersl! - Vitamines en mineralen - Opti-Men - Body en Fitshop

BCAA'S: voor een beter herstel, minder afbraak van spieren, spieropbouwend etc
                  Ultra-Micronized BCAA poeder - Combi Toppersl! - BCAA's - EAA's - Ultra-Micronized BCAA poeder - Body en Fitshop

Omega 3-6-9: deze vetten zijn goed voor het functioneren van het lichaam, zeker voor herstel en opbouw zijn ze goed.
                  Tested Omega-3-6-9 - Vitamines+Herbs - Omega (essentiele vetzuren) - Tested Omega-3-6-9 - Body en Fitshop

Totaal prijs: 139,50 euro

Nu heb ik even snel wat uitgezocht, van de website: Sportvoeding, whey eiwit, dieet eiwit, creatine, whey isolaat - Body en Fitshop dit zijn toch wel de dingen die de meeste mensen zullen aanraden als je weer begint.

Comment

en als ik daarna weer hardcore mag trainen zonder begeleiding wat stel je dan voor?

Comment

Ik zou er nog waxy maize of vitargo bijneme voor herstel na de training

Comment

Originally posted by Commando1980 View Post
                        en als ik daarna weer hardcore mag trainen zonder begeleiding wat stel je dan voor?
                        Dat is moeilijk te zeggen, we weten natuurlijk niet hoe je hebt getraint hiervoor. Misschien kun je wat meer vertellen hierover?

Comment

voorheen was ik 4-5 dagen in de week in de sportschool, elke 3x per week kracht en 2x per week cardio.

van bankdrukken tot deadlift zeg maar.

Het is dat ik een ongeluk had gekregen anders had ik dit nog steeds gedaan.

Comment

Misschien wat stats? En wat versta je onder hardcore?
                            RAW: 155 - 155 - 220
                            EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                              Misschien wat stats? En wat versta je onder hardcore?
                              Inderdaad, wat stats zegt ons wat meer over hoe hardcore je bezig was toen der tijd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X