Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Shakes hebben alleen zin als de rest van je voeding ook in orde is. Dus post eerst maar is je voedingsschema. Verder maakt je gewicht of bf niet uit.
Als je voeding in orde is kan je s'ochtends als je wakker wordt een shake nemen + een shake na elke training (en eventueel voor elke training)
dit is natuurlijk onzin. heeft iemand die 120 kg weegt net zoveel eiwitten nodig als iemand van 51kg?
ik weet de verhoudingen niet precies, maar ik weeg 85kg en neem shakes van 40gram en mijn totale eiwitten zitten op 3 gram per kg lichaamsgewicht.. misschien dat je daar wat mee kan
dit is natuurlijk onzin. heeft iemand die 120 kg weegt net zoveel eiwitten nodig als iemand van 51kg?
ik weet de verhoudingen niet precies, maar ik weeg 85kg en neem shakes van 40gram en mijn totale eiwitten zitten op 3 gram per kg lichaamsgewicht.. misschien dat je daar wat mee kan
jouw uitleg is iets duidelijker en dat vroeg ik mij ook af mijn gewicht speelt toch wel een rol want iemand van 120kg zal meer eiwitten moeten opnemen dan iemand van 51kg
Je kan shakes nemen wat je wilt, maar als je bodyfat 9% is en je weegt 51 kilo is het verstandiger eerst naar je normale voeding te kijken. Wat eet je meestal ongeveer op een dag?
Ga uit van 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Maar als je 50kg weegt dan lijkt mij dat veel te weinig dus zou ik eerst inderdaad eens heel goed naar het hele plaatje gaan kijken.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment