Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine

Een vraagje ter bevestiging van wat ik gelezen heb

in dit topic: http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...-urgent-1.html

Zijn jullie het nogal oneens wat betreft vocht vasthouden.
    dat het zout wat ze door goedkope crea stoppen hiervoor zorgt snap ik.
    Ik heb vitaLIFE liggen, er staat geen samenstelling op(frapant, klopt), weet ik dus niet of er sodium of natrium doorheen zit, wel stellen ze dat het "100% pure" is, iemand die deze ook gebruikt? bij bodyandfitshop weg.

Tot slot nog de vraag of 10g eenmaaldaags bij mn dextrojuice(tijdens training) voldoende is, of moet ik minder/meer nemen en voor de training?(dit lijkt me namelijk logischer maar is niet wat ik gelezen heb hier)

Alvast bedankt voor de reacties!
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Iemand?
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Sodium = natrium
      Gewoon een andere benaming

Creatine is creatine, dus als het 100% pure creatine is (zoals de meeste), is het 100 % creatine (logisch).

2tot3 gram creatine per dag is genoeg.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
        Sodium = natrium
        Gewoon een andere benaming

Creatine is creatine, dus als het 100% pure creatine is (zoals de meeste), is het 100 % creatine (logisch).

2tot3 gram creatine per dag is genoeg.
        Oke dan weet ik genoeg, bedankt!

Comment

Zout door creatine? is eerste keer dat ik dit hoor..

Maargoed iig als jij bang voor vochtretentie bent.. dan is dextro ook niet ideaal.. maakt mij ook enorm bloated..

Pak dan ipv dextro, Vitargo of WMS als je daar in geloofd. Vitargo is het van bewezen dat het echt werkt en zonder vocht vast te houden.

Een monohydraat houdt altijd vocht vast.. dat heeft niks met zout te maken..

Pak je nou de wat meer veredelde creatines dan heb je dit probleem niet.
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Dat kleine beetje vocht dat je vast gaat houden van 5 gram crea, man man. Tenzij je binnenkort een fotoshoot hebt of een wedstrijd moet doen, zou ik me daar niet druk over maken.
            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
              Dat kleine beetje vocht dat je vast gaat houden van 5 gram crea, man man. Tenzij je binnenkort een fotoshoot hebt of een wedstrijd moet doen, zou ik me daar niet druk over maken.
              Ga ik ook niet doen

Maar jij zegt dus 5gram per dag?

Bij dextro heb ik niet het gevoel dat ik puffy word trouwens, gebruik het al een paar maanden

Comment

Vocht vasthouden zal voornamelijk plaatsvinden als je een tekort aan vocht en calcium hebt. Zorg dat je dat op orde hebt in combinatie met een correct voedingschema.

-Leon
                BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X