beste pre-workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gebruik dan Jack3d, veel energie niet zoveel als nexus. Maar toch goed spul, bijwerkingen- droge ogen - soms slapeloosheid maar dat is bij alle preworkouts zo.

Comment

Originally posted by jowblob View Post
      Gebruik dan Jack3d, veel energie niet zoveel als nexus. Maar toch goed spul, bijwerkingen- droge ogen - soms slapeloosheid maar dat is bij alle preworkouts zo.
      Jack3d lijkt erg op noxipro.. kwa uitwerking voor mij.. vond de kracht dan ook tegenvallen..

Als ik pre-workout neem dan neem ik NO Xplode zonder caffeine.. lekkere pomps en veel uithoudingsvermogen zonder de rush en al te grote crash.. maar ook dit werkt op mijn weerstand..
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Bedoel je dat die kleine piemel zo'n emotionele klap teweeg brengt dat het een crash tot gevolg heeft?
        Jup dat bedoelde ik.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik gebruik de no 370 pre workout, is wel een lekkere opkikker voor mij
          Drinkt makkelijk weg en niet duur

Comment

Originally posted by jowblob View Post
            Ik persoonlijk vind Jack3d goed, maar het blijft niet lang liggen. En casein whey perfection.
            jack3d als pre en een whey shake als post workout?
            All you need is the heart off a Champion!

Comment

Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Heb laatst white flood geprobeerd, dat werkte best goed.
                Maar neem liever gewoon Arginine caps, die doen het prima.
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Heel bescheiden brengen wij onze Hard! in Een combinatie van Jack3D+Yok3D+COP in 1 super pre-workout. Qua energie en focus gelijk aan Jack3D en Noxipro qua Pomp en kracht echt nog een stukje beter zelfs.
                  BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X