shakes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• shakes

Hoi jongens ben nog niet zo lang hier... en heb me al voorgesteld... mijn doel is om nibor zijn fysiek te krijgen en hij adviseerde me om vooral veel shakes te drinken.

Ik hoorde van een vriend dat leangainer shake the bomb is...

Ook schijnt het goed te werken met wat mg dbol

of hebben jullie een betere shake?

Comment

Originally posted by micheldeboer View Post
      Hoi jongens ben nog niet zo lang hier... en heb me al voorgesteld... mijn doel is om nibor zijn fysiek te krijgen en hij adviseerde me om vooral veel shakes te drinken.

Ik hoorde van een vriend dat leangainer shake the bomb is...

Ook schijnt het goed te werken met wat mg dbol
      Dat klinkt eng. Jij hebt psychiatrische behandeling nodig.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

hoezo is dat eng??? nibor heeft een top fysiek! plaats dat jullie me nou helpen

Comment

als je nou gewoon even wat stickys doorleest in plaats van onzin te verkondigen. zo haal je nooit het vereiste serieuze posts om je brandende vraag over je waarschijnlijk toch al gehaalde kuurtje betreft anabolen steroïden te stellen.

Comment

nibor is net als luppie mijn grote voorbeeld

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              als je nou gewoon even wat stickys doorleest in plaats van onzin te verkondigen. zo haal je nooit het vereiste serieuze posts om je brandende vraag over je waarschijnlijk toch al gehaalde kuurtje betreft anabolen steroïden te stellen.
              dat heb gedaan ik eet zeker minimaal wel 2000 kcal de kuur heb ik nog niet gehaald want anabolen zijn geen optie voor mij....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X