wat denken jullie van deze whey?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat denken jullie van deze whey?

Ik sta op het punt deze pot aan te schaffen

Whey Protein (2000 gram) - nutrition4you

Wat denken jullie van deze whey? Btw, wil vanaf nu beginnen met whey dus verder geen ervaring..

Heb zelf deze: Whey Perfection - Whey Proteine - Whey Perfection - Body en Fitshop
    scheelt je een euro'tje of 10-15 Veel verschillende smaken ook, heb cookies en cream gehad en nu berry blast, moet zeggen dat ik berry blast lekkerder vind
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Mij gaat het voornamelijk erom dat ik geen acne krijg.. heb er erg last van gehad en wil niet dat de whey het verergert..

denken jullie dat ik restultaat ga merken als ik naast mijn 'goede' trainigen en voedingsschema een whey er bij neem?

Originally posted by Wilcodemug View Post
      Heb zelf deze: Whey Perfection - Whey Proteine - Whey Perfection - Body en Fitshop
      scheelt je een euro'tje of 10-15 Veel verschillende smaken ook, heb cookies en cream gehad en nu berry blast, moet zeggen dat ik berry blast lekkerder vind

Comment

Originally posted by Jarno08 View Post
        denken jullie dat ik restultaat ga merken als ik naast mijn 'goede' trainigen en voedingsschema een whey er bij neem?
        Een whey shake heeft dezelfde functie als 100 gram kipfilet

whey is gewoon een handig, relatief goedkoop en lekker product om aan extra eiwitten te komen.

Comment

GEEN concentraat whey pakken, ook geen mengsel waar concentraat in zit.
          Wil je (relatief) veilig blijven van acne, kies voor een whey isolaat.

Zelf heb ik die van powersupplements waar ik heel tevreden over ben. XXL, Body&fitshop of nutrition4you zullen die vast ook wel hebben.

Zelf en met mij vele andere krijgen van isolaat geen puistjes.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
            Een whey shake heeft dezelfde functie als 100 gram kipfilet

whey is gewoon een handig, relatief goedkoop en lekker product om aan extra eiwitten te komen.
            Zit wel verschil in de biologische waarde...

Biologische Waarde

Biologische Waarde (BV, Biological value) van een eiwit geeft weer hoe sterk het aminozuurpatroon van een eiwit lijkt op het patroon van het eiwit in ons lichaam, waarbij 150 het maximum is.

Content Whey isolaat – 130-150
            Whey concentraat - 115-125
            Heel ei – 100
            Melk (koe) – 91
            Ei eiwit – 88
            Vis – 83
            Rundvlees - 80
            Kip – 79
            Caseïne (melkeiwit) – 77
            Soja – 74
            Rijst – 59
            Granen – 54
            Bonen – 49

Zoals je ziet is Whey Proteïne de beste bron dat er is. Met een BV van 150 zal ons lichaam Whey Proteïne het beste en snelste opnemen. Whey Proteïne komt voor in poedervorm en kan gemixt worden met water of melk.
            Voordat Whey Proteïne beschikbaar was voor de consument waren eieren de belangrijkste bron van proteïnen.
            Op de derde plaats komt melk gevolgd door vlees. Vlees bevat op zijn beurt ook weer creatine dat zorgt energie.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
              Zit wel verschil in de biologische waarde...

Biologische Waarde

Biologische Waarde (BV, Biological value) van een eiwit geeft weer hoe sterk het aminozuurpatroon van een eiwit lijkt op het patroon van het eiwit in ons lichaam, waarbij 150 het maximum is.

Content Whey isolaat – 130-150
              Whey concentraat - 115-125
              Heel ei – 100
              Melk (koe) – 91
              Ei eiwit – 88
              Vis – 83
              Rundvlees - 80
              Kip – 79
              Caseïne (melkeiwit) – 77
              Soja – 74
              Rijst – 59
              Granen – 54
              Bonen – 49

Zoals je ziet is Whey Proteïne de beste bron dat er is. Met een BV van 150 zal ons lichaam Whey Proteïne het beste en snelste opnemen. Whey Proteïne komt voor in poedervorm en kan gemixt worden met water of melk.
              Voordat Whey Proteïne beschikbaar was voor de consument waren eieren de belangrijkste bron van proteïnen.
              Op de derde plaats komt melk gevolgd door vlees. Vlees bevat op zijn beurt ook weer creatine dat zorgt energie.
              True, maar Denk dat hij bedoelt dat je met whey niet sneller groeit dan met kipfilet. (denk ik)
              keep the focus going!

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                GEEN concentraat whey pakken, ook geen mengsel waar concentraat in zit.
                Wil je (relatief) veilig blijven van acne, kies voor een whey isolaat.

Zelf heb ik die van powersupplements waar ik heel tevreden over ben. XXL, Body&fitshop of nutrition4you zullen die vast ook wel hebben.

Zelf en met mij vele andere krijgen van isolaat geen puistjes.
                Dit!
                Probeer de isolaat

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                  True, maar Denk dat hij bedoelt dat je met whey niet sneller groeit dan met kipfilet. (denk ik)
                  Jep.

Dat whey makkelijker opgenomen wordt is een extra. Als je schema klopt dan zal het verschil in progressie miniem zijn.

Comment

Originally posted by Jarno08 View Post
                    Mij gaat het voornamelijk erom dat ik geen acne krijg.. heb er erg last van gehad en wil niet dat de whey het verergert..

Als je snel last hebt van puistjes dan kun je ook eens proberen dagelijks een tabletje Zinc te nemen. Dat wil nog wel eens helpen. Zinc gluconaat van Now Foods bijvoorbeeld. Als je voor whey isolaat kiest dan zou ik voor de Isolaat Perfection gaan.

Comment

Originally posted by Balancefit View Post
                      Als je snel last hebt van puistjes dan kun je ook eens proberen dagelijks een tabletje Zinc te nemen. Dat wil nog wel eens helpen. Zinc gluconaat van Now Foods bijvoorbeeld. Als je voor whey isolaat kiest dan zou ik voor de Isolaat Perfection gaan.
                      ik hoor dit vaak, zink nemen tegen acne. Maar ik hoor ook vaak dat het niet helpt tegen acne maar tegen striae. hoe zit dit nou? zelf heb ik ook last van puistjes en wil ook over gaan op isolaat, heb alleen nog 5 kg concentraat ongeveer denk ik dus moet nog ff wachten.
                      Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                      Doel eind 2015: 100kg
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                        ik hoor dit vaak, zink nemen tegen acne. Maar ik hoor ook vaak dat het niet helpt tegen acne maar tegen striae. hoe zit dit nou? zelf heb ik ook last van puistjes en wil ook over gaan op isolaat, heb alleen nog 5 kg concentraat ongeveer denk ik dus moet nog ff wachten.
                        Zinc heeft niets met striae te maken. Zinc is een belangrijk mineraal bij de verwerking van eiwit. Probeer de Zinc eens met je huidige eiwitten en kijk of het verbetering geeft.

Comment

Zinc heeft niets met striae te maken. Zinc is een belangrijk mineraal bij de verwerking van eiwit. Probeer de Zinc eens met je huidige eiwitten en kijk of het verbetering geeft.
                          oke maar via mijn multivit krijg ik al 80% van de adh binnen, is dit niet genoeg als zink supplement? hoeveel zou ik dan nog extra moeten nemen. want ik denk dat ik er anders overheen ga. en is het niet "slecht" om de adh te overschrijden?

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                            oke maar via mijn multivit krijg ik al 80% van de adh binnen, is dit niet genoeg als zink supplement? hoeveel zou ik dan nog extra moeten nemen. want ik denk dat ik er anders overheen ga. en is het niet "slecht" om de adh te overschrijden?
                            Neem tussen de 30-50 mg per dag. Adh betekent niets meer als de dagelijkse hoeveelheid die je dagelijks minimaal nodig hebt om gezond te blijven.

Comment

Neem tussen de 30-50 mg per dag. Adh betekent niets meer als de dagelijkse hoeveelheid die je dagelijks minimaal nodig hebt om gezond te blijven.
                              oke thnx, in mg uitdrukken is inderdaad beter dan het in de percentages van je adh uitdrukken :P kzie dat 80% van de adh 12 mg is. kan dus nog wel wat bij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X