Star!Body & Fit Sportsnutrition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Star!Body & Fit Sportsnutrition

Hello BN ers

Iemand dit al geprobeerd?????????
    Star!

Body & Fit Sportsnutrition

Laat FF weten

Mazzellllllllllllllllllll

heb gehoord dat je er 2-6kg spiermassa van aankomt..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

het is wel bij alles zo een beetje dat ze beloven dat je 2 tot 6 kilo aankomst

maar nog nooit iemand gesproken of gezien die het is geworden.

Comment

Hij leek mij ook al leuk om te proberen wanneer ik weer bestellen ga...
        Zou wel willen weten hoe hij is.

Comment

ja ja er wordt weer van alles en nog wat beloofd, dus ben ook zeeeeeeeeeeeeer benieuwd. Afwachten op de eerste reacties maar

Comment

Originally posted by letje View Post
            ja ja er wordt weer van alles en nog wat beloofd, dus ben ook zeeeeeeeeeeeeer benieuwd. Afwachten op de eerste reacties maar
            Mijn post was ook zeer sarcastisch bedoelt

Ik zou zeggen probeer het zelf.. je kan met pre-workout supps nooit op de mening van een ander afgaan omdat iedereen er anders op reageert.. de 1 zweert bij Crack.. de ander bij N.O. Xplode.. de ander bij NoxiPro.. ik persoonlijk ben van de pre-workout supps afgestapt omdat ik de veiligheid van sommige ingredienten niet vertrouw.. en ik me er na de training gewoon kut door voel!

Comment

Star! is gewoon een goede pre-workout met de juiste ingredienten, waar je bij anderen 40,00 euro moet betalen... koop je Star! bij ons gewoon voor 14,90 We krijgen heel veel positieve en zelfs verbaasde reacties binnen op Star!

BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Die prijs wel zeer geniaal! En als deze pre-workout in de buurt komt van jullie pre-workout power dan ga ik hem zeker een keer proberen. Hier zit die 1.3 dimethyl bladiebla niet in toch?

Comment

Volgens de ingredienten op de website bevat de Star geen 1,3-Dimethylamylamine. Is de Star een Blend of kun je op het etiket precies zien hoeveel er van elk ingredient in zit? Wie heeft er al een pot in huis?

Comment

Originally posted by Ozgur79 View Post
                    Volgens de ingredienten op de website bevat de Star geen 1,3-Dimethylamylamine. Is de Star een Blend of kun je op het etiket precies zien hoeveel er van elk ingredient in zit? Wie heeft er al een pot in huis?
                    Het etiket staat toch precies op internet. Bij ingredienten zie ik alles tot op de mg staan. Ik heb een pot staan, 1x mee getraint nu, ik wissel het af met noxi. Qua energie is star wel lichter als noxi omdat er geen 1,3 inzit denk ik. Qua kracht en pomp voor m'n gevoel zelfs beter. In ieder geval sterker als m'n gevoel bij no xplode en unleash maar dat is al even geleden. Maar goed pas 1x genomen. Wel tevreden dus, morgen een update

Comment

Gevonden!

Ingredienten per dosering - 1 maatschep van 29 gram
                      Kcal 52
                      Koolhydraten 13 gram
                      Eiwit 0 gram
                      Vet 0 gram
                      Creatine Malaat 2000 mg
                      Taurine 2000 mg
                      Beta-alanine 1000 mg
                      Arginine-AKG 2000 mg
                      Citrulline Malaat 2000 mg
                      L-Leucine 1500 mg
                      L-valine 750 mg
                      L-Isoleucine 750 mg
                      L-Tyrosine 250 mg
                      Caffeine 200 mg
                      Overige ingredienten; maltodextrine, silicia, lechitine, sucralose

Comment

Een soort bcaa?
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Een soort bcaa?
                          Nee joh, het bevat wel bcaa, dat is mooi extra. Het is puur een pre-workout. En nog een goeie ook! Train er super op.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Een soort bcaa?
                            Nee, zoals Balancefit al zegt bevat het wel BCAA, maar verder is het echt puur een pre-workout supplement.

-Leon
                            BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

nou ik heb het gekocht en geprobeert, maar doet weinig

Doe mij maar Noxipro en Agmatine superrrrrrrrrrrrrrrrr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X