Isolate voor in de cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Isolate voor in de cut?

Heey allemaal,

ik ben ff in de war. ik heb nu meerdere topics over whey isolate gelezen.
    Het zou puistjes verminderen (niet verminderen maar minder van krijgen tov concentrate wat ik nu heb)
    Ook werd er genoemd dat dit vooral goed was in de cut, whey isolate. Hoe zit het dan precies, ik heb namelijk niet heel veel puistjes ofzo, maar ik krijg wel een vette huid van mijn whey. Is het dan dus beter om over te gaan op isolate? Of om toch bij concentrate te blijven omdat ik in de bulk zit.
    Ik wil eig van die concentrate af door de vette huid die ik er van krijg, kan ik dan het beste overgaan op whey isolate, of dus niet omdat dat voor in de cut zou zijn?
    Of is het gewoon onzin dat isolate beter is in de cut dan in de bulk?
    Ik ga trouwens niet voor de dure merken omdat ik daar gewoon het geld niet voor heb. Heb nu basic bulk van xxl en zit te denken om voor Isolate perfection van body en fit of voor whey isolate voor powersupplements te gaan. Kheb verder niet gekeken welke de beste is, dat ga ik ff kijke of ik dat nog kan vinden. Ik heb deze geselecteerd omdat deze goedkoop zijn.
    Verder slik ik al biergist, zink en omega 3 tegen puistjes, (ik las pas ergens dat dit ook puistjes zou verminderen, wist ik niet, maar goed dit slikte ik toch al dus mooi meegenomen).

Groete
    Nieck
    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
    Doel eind 2015: 100kg
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Weet je wat goed helpt tegen een vette huid en puistjes? goed wassen met zeep en water, desnoods 3 keer per dag... biergist enzo vertrouw ik niet zo in. Maakt natuurlijk ook een hoop uit met welke genen je opgescheept zit:P
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

ja klopt, maar voor het straks een topic wordt om puistjes te verhelpen :P het gaat mij meer om of isolate nou echt voor in de cut is, of dat het ook net zo goed in de bulk kan. Wat ik zelf overigens wel gewoon denk, maar omdat ik dat laatst ergens las dat isolate voor in de cut was.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
        Weet je wat goed helpt tegen een vette huid en puistjes? goed wassen met zeep en water, desnoods 3 keer per dag... biergist enzo vertrouw ik niet zo in. Maakt natuurlijk ook een hoop uit met welke genen je opgescheept zit:P

Comment

Isolate is goed voor in de cut. maar dat betekend niet dat concentraat slechter is voor in de cut. als je schema goed zit kan je concentraat gewoon gebruiken. gebruik anders die van body en fitshop. weinig carbs. zit ook isolaat in.
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
            Isolate is goed voor in de cut. maar dat betekend niet dat concentraat slechter is voor in de cut. als je schema goed zit kan je concentraat gewoon gebruiken. gebruik anders die van body en fitshop. weinig carbs. zit ook isolaat in.
            ik bedoelde dus eigenlijk: ik zit in de bulk, is isolate dan wel oke? omdat ik heb gelezen dat iemand in de bulk zat en isolate gebruikte sommige mensen reageerde van: isolate is meer voor in de cut
            en ik wil dus overgaan op isolate als dit eventueel puistjes vermindert

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
              ik bedoelde dus eigenlijk: ik zit in de bulk, is isolate dan wel oke? omdat ik heb gelezen dat iemand in de bulk zat en isolate gebruikte sommige mensen reageerde van: isolate is meer voor in de cut
              en ik wil dus overgaan op isolate als dit eventueel puistjes vermindert
              Normaal zou ik altijdvoor Whey Perfection kiezen, dat is normaal gezien voor sporters de beste koop. als je veel puistjes hebt zou je inderdaad de Isolaat Perfection kunnen proberen.

Probeer anders eens een tabletje zink per dag, dat wil ook de oplossing nog wel eens zijn.
              BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                Normaal zou ik altijdvoor Whey Perfection kiezen, dat is normaal gezien voor sporters de beste koop. als je veel puistjes hebt zou je inderdaad de Isolaat Perfection kunnen proberen.

Probeer anders eens een tabletje zink per dag, dat wil ook de oplossing nog wel eens zijn.
                ja, ben sinds 2 weken aan de zink ongeveer. Volgens mij begin ik al resultaat te zien. Ik kijk dit nog even aan hoe het verder gaat met de zink (voorlopig heb ik nog wel een voorraad concentrate bulk whey staan) en dan beslis ik adv hoe goed de zink werkt of ik over ga op whey perfection of isolaat perfection.
                Wat zijn een beetje lekkere en goedverkochte smaken, van beide? En zijn deze smaken ook lekker met water of alleen met melk?

Comment

ja, ben sinds 2 weken aan de zink ongeveer. Volgens mij begin ik al resultaat te zien. Ik kijk dit nog even aan hoe het verder gaat met de zink (voorlopig heb ik nog wel een voorraad concentrate bulk whey staan) en dan beslis ik adv hoe goed de zink werkt of ik over ga op whey perfection of isolaat perfection.
                  Wat zijn een beetje lekkere en goedverkochte smaken, van beide? En zijn deze smaken ook lekker met water of alleen met melk?
                  Aardbei en banaan.

Alles is lekker met water in mijn mening. Vooral de isolaat, want dat verliest de kracht van Isolaat als je het gaat mengen met water.

-Leon
                  BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Comment

Aardbei en banaan.

Alles is lekker met water in mijn mening. Vooral de isolaat, want dat verliest de kracht van Isolaat als je het gaat mengen met water.

-Leon
                    oke thnx, en je bedoelt zeker dat isolaat de kracht verliest als je het mengt met melk toch?

Comment

oke thnx, en je bedoelt zeker dat isolaat de kracht verliest als je het mengt met melk toch?
                      Lijkt mij ook. Althans de opname wordt iets mnder snel. Dat is overdag alleen maar goed, voor en na de training in water. Melk bevat overigens wel lactose.

Comment

Originally posted by Balancefit View Post
                        Lijkt mij ook. Althans de opname wordt iets mnder snel. Dat is overdag alleen maar goed, voor en na de training in water. Melk bevat overigens wel lactose.
                        wat maakt het uit dat dit lactose bevat dan? vertraagt dit de opname dan nog meer ofzo?

Comment

wat maakt het uit dat dit lactose bevat dan? vertraagt dit de opname dan nog meer ofzo?
                          Ook en het zijn meer Kcal dan wanneer je het met water neemt.

-Leon

Comment

Ook en het zijn meer Kcal dan wanneer je het met water neemt.

-Leon
                            hmm oke ik wist niet dat lactose de opname vertraagde. Dat er meer kcal in zitten maakt me niet zo veel uit aangezien ik toch in de bulk zit.

Comment

Originally posted by Balancefit View Post
                              Neen. Met melk wordt het juist sneller opgenomen i.v.m. de lactose. Sowieso hydreert melk sneller dan de huis- tuin- en keukensportdrank (is ergens een onderzoekje van te vinden hiero).
                              Daarnaast zie ik niet in waarom whey de kracht zou verliezen.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X