Visolie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Visolie

Ik had vanmiddag mijn trein gemist en dacht, ach ik loop even de HEMA op 't station binnen. Ik heb nog nooit visolie geslikt en dacht eraan dat te gaan nemen. Ging daar dus even kijken, zag alleen door de bomen het bos niet meer!

Gezuiverde visolie, omega 3
    Gezuiverde visolie, omega 3-6-9
    Visolie 3-6-9
    Extra gezuiverd omega 3, deze geloof ik ook nog in 3-6-9

Varianten met knoflook erbij, vanalles stond er. Kon met de zoekfunctie het ook niet echt vinden dus bij deze:

Welke van al die varianten is in een gezond eetpatroon, om aan te komen, nou het meest geschikt?
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Gewoon de normale simpele omega 3...

Die van NOW is goed en niet duur
    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

je moet de normale visolie hebben (omega 3, geen 3-6-9).
      Hoe zuiverder, hoe beter.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Mooi, dat was al degene die ik dacht moest te hebben :P Dacht namelijk ooit gelezen te hebben dat een gemiddeld persoon de omega 3 vetten niet genoeg binnen krijgt, de 6 en 9's wel. Morgen uit school dan toch een paar van die potjes inslaan zo duur zijn die dingen ook weer niet
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X