Anabolic WMS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolic WMS

halloe iedereen, ik kwam dit tegen bij body en fitsshop, ik neem aan dat dit ook een anabool is, er staat wel ergens van anabolic, maar ik wou graag zeker weten, het is namelijk erg aantrekkelijk

Wat versta je onder Anabool? Smorgens vroeg een bak met brinta en eiwitten is voor mij ook anabool. Maar als je doelt op Anabolen, nee dat is het niet.

Comment

Als iets Anabool is, is het niet per se een Anabole Steroïde voor de duidelijkheid.
      Anabool betekent gewoon spier-opbouwend dus zoals Hermandad zei, iets met eiwitten eten kan dat als snel zijn.
      Laissez Faire

Comment

dus het heeft niet echt zoveel nadeel, niet iets van steriods ofzo

Comment

als je dit soort vragen stelt zou ik toch eens goed lezen wat voor product het is en waarvoor je het neemt voordat je het gaat kopen
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
            dus het heeft niet echt zoveel nadeel, niet iets van steriods ofzo
            Ik denk niet dat ze dat daar verkopen.

Comment

daarom vraag ik het ook, als het een goeie product is, zou ik het best wel kopen, maar verdere informatie staan er niet.

Comment

zijn er mensen die er ervaring mee hebben? Goeie product?

Comment

daarom vraag ik het ook, als het een goeie product is, zou ik het best wel kopen, maar verdere informatie staan er niet.
                  lees dan gewoon wat er wel staat en beslis dan of je het wil kopen of niet

zucht....
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    lees dan gewoon wat er wel staat en beslis dan of je het wil kopen of niet

zucht....
                    als je het zo bekijkt, staat nergens iets slecht in, je leest bijvoorbeeld bijna overal, kracht explosie, van dat soort dingen, graag ga ik op de ervaringen af, sorry dat ik je gek maakt ik waardeer je dat je mij wilt helpen

Comment

Cihad.. ga je even verdiepen in de ingredienten die er in zitten ipv je blind staren op zo'n naam.. Google is je vriend.. op de body en fitshop gewoon ff op ingredienten klikken.. WMS=Waxy Maize Starch
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

als je het zo bekijkt, staat nergens iets slecht in, je leest bijvoorbeeld bijna overal, kracht explosie, van dat soort dingen, graag ga ik op de ervaringen af, sorry dat ik je gek maakt ik waardeer je dat je mij wilt helpen
                        ik kan gewoon niet begrijpen dat je zo geintreseerd bent in dit product terwijl je geen idee hebt wat het is

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                          ik kan gewoon niet begrijpen dat je zo geintreseerd bent in dit product terwijl je geen idee hebt wat het is
                          Er staat "Anabolic" in de naam.. this boy is lookin' for a shortcut..
                          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

samen met ANABOLIC ZMA ....hahaha

Comment

iedereen kan zeggen ie wil maar ik won met ANABOLIC WSM wel 2 tot 6 kg spiermassa pfoe magnificent is er niets bij
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X