eiwitten shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiwitten shake

ik ga deze week een eiwitten shake halen het word ook me eerste keer dus ik wil zeker weten dat ik de goede haal en niet dat ik het al heb besteld en dat ik dan erachter kom dat het de verkeerde is dus hierbij hoop ik op paar suggesties.

dankjewel

Ik denk niet dat er veel verkeerde eiwitten shakes zijn flapdrol.
    Op bodyandfitshop.nl ken je er gwn eentje van het huismerk nemen.

Comment

dat weet ik heus wel maar er zijn er veel verschillende en ik wil gewoon de perfecte.
      En mischien moet ik nog iets weten over eiwitten shakes dat ik niet weet.

Comment

En moeten wij dan zien uit te vinden wat jij nog moet weten over eiwitshakes?

je wil een perfecte....eeh neem een mix van diverse eiwitbronnen, dat is dan een mix van erg snel tot erg langzaam afgegeven eiwitten en een zeer compleet spectrum van aminozuren.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

zoals ik in mijn eerste reactie zette 'een paar suggesties' dus ik hoopte dat jullie mij een paar links zouden geven van een goeie eiwittenshake...

Comment

Whey Perfection - Whey Proteine - Whey Perfection - Body en Fitshop of Isolaat Perfection - EiwittenWhey - Whey Isolaat - Isolaat Perfection - Body en Fitshop zijn prima.
            Elke fabrikant noem zijn shake de perfecte of de beste, dus welke jij het beste vind moet je maar zelf ondervinden.
            Deze zijn in ieder geval prijstechnisch aantrekkelijk en smaken ook nog aardig.

Comment

Gewoon B&F shop inderdaad huismerk smaakt prima en is goed prijs

Comment

Alle eiwitshakes zijn top.
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X