Schema zonder whey?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schema zonder whey?

ben nu ongeveer 2 maand bezig met voedingsschema en whey isolaat maar die pot is nu op. Ben nog niets aangekomen, ondanks voeding:S Ik zit nu te denken aan weightgainer? in combinatie met creatiene? Denken jullie dat die kan helpen? Ben van me zelf vrij droog trouwens....

Echt vrustrerend als je dan niet aankomt:S

Om goed spieren aan te komen zul je meer calorieën moeten eten dan dat je verbrandt.

Deze calorieën geef je uit aan minstens 1 gram vet en 2.5 gram eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Om goed spieren aan te komen zul je meer calorieën moeten eten dan dat je verbrandt.

Deze calorieën geef je uit aan minstens 1 gram vet en 2.5 gram eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Oke maar wat zijn ondere andere 'makkelijke' producten waar veel koolydraten inzitten?

Ik weet bv in: Brinta,Havermout,banen,bruine rijst...

Maar dit is onhandig voor bv naar school oid.. een weightgainer is dat mischien een optie?

Comment

Originally posted by Jarno08 View Post
        Oke maar wat zijn ondere andere 'makkelijke' producten waar veel koolydraten inzitten?

Ik weet bv in: Brinta,Havermout,banen,bruine rijst...

Maar dit is onhandig voor bv naar school oid.. een weightgainer is dat mischien een optie?
        'moet je eigenlijk whey gebruiken? Of kun je dit ook gwoon doen door kwark en melk en eieren te nemen? Of kun je dan nooit aan het gewenste aantal eiwit komen?

Comment

Natuurlijk wel, whey is lang niet zo essentieel als soms gezegd wordt.

Over koolhydraten hoef je je geen zorgen te maken, zolang je maar geen bizarre suiker schommelingen veroorzaakt en (meer dan) genoeg eiwit en vet consumeert.

Comment

Koolhydraat bronnen: Brood/ Havermout/brinta/rijst/. persoonlijk vind ik brood het lekkerst en het snelste. en joh maak je niet zo druk over de koolhydraten. je zegt zelf al dat je moeite hebt met aankomen. een weight gainer maakt je alleen maar vetter. jij wilt aankomen in massa dus je zal meer kcal moeten eten. het liefst 250-500 over je dagelijkse behoefte
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Je hoeft geen extra vetten... Hoeveel krijg je er nu per dag binnen dan?
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

ben nu ongeveer 2 maand bezig met voedingsschema en whey isolaat maar die pot is nu op. Ben nog niets aangekomen, ondanks voeding:S Ik zit nu te denken aan weightgainer? in combinatie met creatiene? Denken jullie dat die kan helpen? Ben van me zelf vrij droog trouwens....

Echt vrustrerend als je dan niet aankomt:S

Zit je dan nog steeds op onderstaande schema? Was toen al gezegd dat het niet goed is. Je hebt veel meer nodig en geen suikerklontjes.........

VOEDINSSCHEMA:

7:30 Bakje brinta
                30 gram whey
                Banaan

10:30 4 bruinbroodjes met kipfilet

13:30 2 eieren
                2 bruinbroodjes met kipfilet

17:00 avond eten> veel aardappels,groente en vlees

18:00 tot 19:30 TRAINEN

20:00 30 gram whey
                2 suikerklontjes/dextro

22:00 250 gram kwark
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Zit je dan nog steeds op onderstaande schema? Was toen al gezegd dat het niet goed is. Je hebt veel meer nodig en geen suikerklontjes.........
                  nee eet nu veel meer eieren en brinta/havermout,

Ben nu bruine rijst aan het koken.. wat kan er aan toevoegen? Om het een beetje smakelijk te houden?

Kan ik trouwens bv in één keer 500 gram klaar maken en dan in de koelkast zetten en elke keer 250 gram of zo er van pakken?

Comment

Maak nou eerst eens een goed voedingsschema met bijvoorbeeld de excelsheet in het voedingsgedeelte.
                    Laat weightgainers maar voor wat ze zijn. Je hebt meer aan hoogwaardige voeding.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                      Maak nou eerst eens een goed voedingsschema met bijvoorbeeld de excelsheet in het voedingsgedeelte.
                      Laat weightgainers maar voor wat ze zijn. Je hebt meer aan hoogwaardige voeding.

oke zal hem vanavond even posten

Maar ff over die rijst.. Wat kan er aan toevoegen? Gewoon koken en dan opeten? of kan ik er ook ketjap aantoevoegen oid?

Rijst is toch hele goed bron voor koolydraten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X