San v12 combo met san ox.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• San v12 combo met san ox.

Yo Yo,,

Ik ga vanaf morgen San V12 Turbo combineren met San Ox.Dit zal allemaal een nog betere pomp en beter resultaat moeten geven.Ik heb nu laatst die San v12 Turbo gebruikt en ik ben flink wat aangekomen.Zit nu op de 83 kilo.Gaan nu eens proberen om Ox erbij te voeren.Kijken of het dan nog beter gaat uitpakken.

Greetzz

suc6 der mee
    Who's the Chef

Comment

heb jij nog wat berijkt met die V12 beentje ?

Comment

Hoop dat het weer zo goed gaat, succes!

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 05 2004,13:37)]Hoop dat het weer zo goed gaat, succes!

Greets...
          Ik ben erg gesteld op die San producten heb er veel vertrouwen in in dat supplementen spul van hun.Maja je moet wat proberen om de waarheid te weten van die troep..

Greetzz

Comment

Zo...net me eerste paar pillen San Ox genomen....Je word er wel een stuk onrustiger van een soort stacker4 gevoel...maar je word wel al stuk energieker...

Greetzz

Comment

san ox

hmm is toch anaal in brengen ??

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (been @ Okt. 06 2004,11:49)]san ox

hmm is toch anaal in brengen ??

jah die pillen meot je er via het kontje induwen :P......neehoor je moet ze gewoon rustig inslikken .... wel grote pillen trouwens...denk wel 3 cm lang :P.

Comment

haha ik zie je al staan xeno in je winkeltje ff een paar cm der in duwen lol

zet ff de cam der op
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (been @ Okt. 06 2004,12:42)]haha ik zie je al staan xeno in je winkeltje ff een paar cm der in duwen lol

zet ff de cam der op
                    hehe....zal er imo geil uitzien idd... ....maarre been waar blijven die filmen en fotos van jouw ben erg benieuwd...

Greetzz

Comment

Zo mooi dit had vanavond me eerste trainign met die San ox....Dit stond weergeven op de site..

Enkele belangrijke eigenschappen van OX:
                      - Geeft een directe en intense "pomp"
                      - Geeft je ongelimiteerde energie waardoor je harder, zwaarder en intenser kunt trainen
                      - Ondersteunt een volledig herstel na een loodzware training, dit betekent groei en het voorkomt overtraining
                      - Ondersteunt een effectievere opname en gebruik van eiwitten... resultaat: meer spiermassa
                      - OX geeft snel resultaat. Je hoeft niet meer te hopen dat je een fantastische training zult hebben... die zul je hebben... zo krachtig is OX.

Het is mss teveel van het goede...Maar ik had een supertraining vandaag ook me record Squat neergezet...
                      120Kg 6x..ik ben altijd snel overtuigend van supplementen maar met deze ken je langer doortrainen.

Greetzzz

Comment

klinkt goed,ben benieuw of je nog meer records gaat breken.

greetzz

Comment

Gaat weer lekker he xeno, ik lees hier tegenwoordig alleen maar positiefe berichten

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (harold @ Okt. 07 2004,06:06)]Gaat weer lekker he xeno, ik lees hier tegenwoordig alleen maar positiefe berichten

Grtz..
                            hehe...Ja denk altijd positief over me trainingen......en het gaat volgens mij ook erg goed.

Greetzz

Comment

Denk dat het meer geestelijk is maar dat maakt niet uit met zulke goede resultaten..

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X