pre workout supplemet voor beginners om af te vallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pre workout supplemet voor beginners om af te vallen

Hoi,

Was benieuwd of er iets bestond net zoals noxipro voor beginners die een te hoge vetpercentage hebben, wat ik begrepen heb is dat noxipro niet geschikt is voor beginners met overgewicht.

Tips en adviezen zijn zeer welkom!

kun je dit verklaren, uit nieuwsgierigheid.. heb hier namelijk nog nooit iets over gehoord! tnks

Comment

over het product of over het niet geschikt voor beginners!

Comment

Originally posted by moetnogwatafvallen View Post
        Hoi,

Was benieuwd of er iets bestond net zoals noxipro voor beginners die een te hoge vetpercentage hebben, wat ik begrepen heb is dat noxipro niet geschikt is voor beginners met overgewicht.

Tips en adviezen zijn zeer welkom!
        Kan je gewoon gebruiken als beginner. Alleen zou ik et zelf niet doen omdat het best heftig kan zijn. En je als beginner zowiezo vanjezelf genoeg motivatie moet hebben.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Kan je gewoon gebruiken als beginner. Alleen zou ik et zelf niet doen omdat het best heftig kan zijn. En je als beginner zowiezo vanjezelf genoeg motivatie moet hebben.
          Heel goed gezegd!

@moetnogwatafvallen je kan dus beter ook eerst gezond en vooral de juiste dingen eten! Je kan beter een whey blend nemen en het juiste voedsel.
          Make it count!
          Always look on the bright side of life...

Comment

het gaat niet om de motivatie maar om het extra energie krijgen voor die extra reps dat resulteert in grotere spiermasse en vermindering van het vetpercentage, Whey proteine zit al in mn eetschema maar ik wil meer knallen tijdens de trainingen.

Comment

Dat meer knallen komt vanzelf wel.
              Een beginner die het goed doet kan wel 10 tot 15 kilo aankomen het eerste jaar. Hoeveel wil jij daarvan maken dan? Kan ook teveel worden, kan ook netzogoed zijn dat het gewoon wegggooid geld is. Dan heb je wel net ff meer scherpte en pomp in je training, maar geen extra gains.

Gewoon eerst zonder doen, je neem als het goed is al iets meer eiwitten in je voeding en je zal relatief wat meer KH en vetten hebben voor de nodige energie.

Dat preworkout supps als NO boosters niet geschikt zouden zijn voor mensen met een wat hogere bf% is onzin.
              Mensen met een hogere bf% zijn ook gewoon normale mensen waarbij supps hetzelfde doen als bij mensen met een lagere bf%.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X