geen effect op creatine/noxipro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen effect op creatine/noxipro

hallo allemaal

sinds gistrer begonnen met trainen met noxipro en met veel hoop begonnen aan KT.
    ging wel goed maar als ik de review's lees die sommige mensen ervaren dan denk ik "hebben die gasten noxipro lopen snuiven ofzo?"
    ik merkte er vrij weinig van, net als het moeite met plassen, of de crash.
    ook heb ik hiervoor creatine gebruikt maar mee gekapt vanwege 0.0 resultaat en feeling met het spul.
    heb vandaag ook getraind en een behoorlijke schep gedaan maar het was nog slechter dan gister :/
    kan het zijn dat ik immuun hier voor ben? wat ik ook heb is dat als ik "soms" blow, er ook 0.0 van voel.
    alcohol voel ik wel goed

tips en trucs zijn welkom
    thanks
    BP: 90/DL:130/SQ:125

Originally posted by Catty View Post
    hallo allemaal

sinds gistrer begonnen met trainen met noxipro en met veel hoop begonnen aan KT.
    ging wel goed maar als ik de review's lees die sommige mensen ervaren dan denk ik "hebben die gasten noxipro lopen snuiven ofzo?"
    ik merkte er vrij weinig van, net als het moeite met plassen, of de crash.
    ook heb ik hiervoor creatine gebruikt maar mee gekapt vanwege 0.0 resultaat en feeling met het spul.
    heb vandaag ook getraind en een behoorlijke schep gedaan maar het was nog slechter dan gister :/
    kan het zijn dat ik immuun hier voor ben? wat ik ook heb is dat als ik "soms" blow, er ook 0.0 van voel.
    alcohol voel ik wel goed

tips en trucs zijn welkom
    thanks
    Voor creatine kun je wel immuun zijn, bij noxipro neem een hele grote dosis dan )

Comment

noxi een uurtje na je eten pakken.. zo veel mogelijk nuchtere maag dus.
      en voor de rest caffeine zo veel mogelijk links laten liggen
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

ik ben sinds 3 dagen gestopt met 3 mokken koffie te drinken, misschien moet ik daar nog van afwennen.
        ik heb vanavond (en gister) om half 6 gegeten en om half 7 ingenomen.
        gelijk 10 min gaan hardlopen en KT tot 9 uur

Comment

je moet het ook niet elke dag gaan gebruiken he. Train 3 dagen zonder en dan een dagje weer en zo weer door en door om er niet aan gewend te raken. plus je traint meer natuurlijker.
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
            je moet het ook niet elke dag gaan gebruiken he.
            raak je er dan zo snel gewend aan?

Comment

Er staat op: op lege maag innemen... na een half uur is je maag niet leeg.
              Gestopt met creatine omdat je er niks van voelt? je bent nog maar net begonnen met trainen zeg je.
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

@mauke,
                Ik ben al ruim 2 jaar aan het trainen maar dan vooral groepslessen (bodypump en spinning en hardlopen)
                sinds eind augustus echt begonnen met KT split schema en voedingschema.
                en als ik om half6 - kwart voor 6 heb gegeten en ik neem die noxipro om half 8, moet dat toch voldoende zijn?
                als ik echt op een lege maag zou eten zou ik het niet anderhalf uur volhouden met die KT en geen koolhydraten in mijn lichaam.

Comment

en wat als je je eten na de training doet? (hooguit wat whey met brinta ervoor ofzo)

Comment

nog nooit geprobeerd, maar als ik om 5 uur thuiskom na werken wil ik 1 ding en dat is eten, om dan eerst te gaan trainen en het eten uitstellen zie ik al helemaal niet zitten.
                    ik zou wel in het weekend op een ochtend kunnen trainen.
                    zeg maar 9 uur ontbijten en dan rond 11 uur in de sportschool de shake doen.
                    morgen maar even zien hoe dat gaat.

Comment

Originally posted by jowblob View Post
                      voor creatine kun je wel immuun zijn,
                      hè???

Comment

@mauke,
                        Ik ben al ruim 2 jaar aan het trainen maar dan vooral groepslessen (bodypump en spinning en hardlopen)
                        sinds eind augustus echt begonnen met KT split schema en voedingschema.
                        en als ik om half6 - kwart voor 6 heb gegeten en ik neem die noxipro om half 8, moet dat toch voldoende zijn?
                        als ik echt op een lege maag zou eten zou ik het niet anderhalf uur volhouden met die KT en geen koolhydraten in mijn lichaam.
                        Grote maaltijd na trainen inderdaad, anders een banaan oid vooraf, appelsap aangelengd met water tijdens KT, of dextojuice tijdens KT
                        Ik merk niks van noxipro als er minder dan 2 uur tussen inname en maaltijd zit.. Jij zei in een paar posts terug dat je half 6 eet en half 7 noxipro neemt, dat is niet handig.. kwart voor 6 eten en half 8 noxipro nemen zul je wel moeten voelen. probeer anders eens anderhalve schep
                        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                          Grote maaltijd na trainen inderdaad, anders een banaan oid vooraf, appelsap aangelengd met water tijdens KT, of dextojuice tijdens KT
                          Ik merk niks van noxipro als er minder dan 2 uur tussen inname en maaltijd zit.. Jij zei in een paar posts terug dat je half 6 eet en half 7 noxipro neemt, dat is niet handig.. kwart voor 6 eten en half 8 noxipro nemen zul je wel moeten voelen. probeer anders eens anderhalve schep
                          gister heb ik anderhalve schep gedaan, maar die voelde ik nog minder dan woensdag avond.
                          ik ga morgen om 11 uur trainen en om 9 uur eten, kijken of lege maag echt zoveel effect heeft.

Comment

gister heb ik anderhalve schep gedaan, maar die voelde ik nog minder dan woensdag avond.
                            ik ga morgen om 11 uur trainen en om 9 uur eten, kijken of lege maag echt zoveel effect heeft.
                            Ik gebruikte een tijdje geleden crack, maar ik voelde daar ook niets van met fitnessen. Nu loop ik regelmatig hard, ongeveer 10 kilometer. Pas heb ik s'ochtends op nuchtere maag een paar scheppen crack genomen en heb het rondje 2 keer gelopen, 20 km dus, en de pijp was nog niet leeg. Overigens doe ik het niet meer, fitnessen gaat boven hardlopen voor mij dus loop niet verder meer dan 10 km.

Comment

Wel appart... Als ik pre workout neem en dan gaan hardlopen komt er zon dikke pomp in mn kuiten dat ze zeer gaan doen! Misschien heeft het idd wat minder effect bij jou
                              Constantia et labore

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X