Weight Gainer + Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weight Gainer + Creatine

Hallo mensen,

ik ben 17 jaar met een lengte van 1,73M en een gewicht van 62KG

ik train elke doordeweekse dag na diner (ca. 2 uurtjes)
    Kcal per dag bedraagt rond de 2500 - 3000.
    zelf gebruik ik Whey Protein na de training en voor het slapen gaan vooral voor de spier herstelling.

probleemstelling:

ik kom heel langzaam gewicht aan, en zou graag in vetten en spiermassa willen aankomen.

ik heb een beetje advies gekregen van het gebruik van creatine pillen, poeder en weightgainers maar weet toch eigenlijk niet wat het met me doet en of het een aanrader is voor mij en wat het nou eigenlijk is.

zelf ben ik een halfjaartje geleden begonnen met deze routine wat betekent dat ik nog zeer onervaren ben in dit gebied en zou graag adviezen van ervaren willen krijgen.

Welkom.
    Begin met 500 calorieën boven je dagelijkse behoefte te eten.
    Je moet niet zo bezig zijn met die supplementen.
    Succes

Comment

Weightgainer is gewoon koolhydraten met eiwit toch? Neem dan gewoon extra koolhydraten en eiwitten uit je voeding en neem whey na de training. Voor het slapen gaan zou ik kwark of casseine shake doen.
      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Cirigliano View Post
        Hallo mensen,

ik ben 17 jaar met een lengte van 1,73M en een gewicht van 62KG

ik train elke doordeweekse dag na diner (ca. 2 uurtjes) Waarom elke dag, neem een dag rust in de week minimaal voor het bevorderen van maximaal spierherstel.
        Kcal per dag bedraagt rond de 2500 - 3000. Reken je behoefte uit.
        zelf gebruik ik Whey Protein na de training en voor het slapen gaan vooral voor de spier herstelling. Goed bezig.

probleemstelling:

ik kom heel langzaam gewicht aan, en zou graag in vetten en spiermassa willen aankomen. Begin met het samenstellen van een voedingschema voor jou.

ik heb een beetje advies gekregen van het gebruik van creatine pillen, poeder en weightgainers maar weet toch eigenlijk niet wat het met me doet en of het een aanrader is voor mij en wat het nou eigenlijk is. Whey is voldoende voor een beginner.

zelf ben ik een halfjaartje geleden begonnen met deze routine wat betekent dat ik nog zeer onervaren ben in dit gebied en zou graag adviezen van ervaren willen krijgen. Hoelang train je al?
        Succes met je trainingen.

Comment

jullie zijn top

ik train nu een gedurende periode van 5 maanden.
          hoe zou ik mijn dagelijks behoefte aan eten kunnen berekenen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X