Lijnzaadolie + prostaatkanker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lijnzaadolie + prostaatkanker

Ik heb gelezen dat teveel inname van Lijnzaadolie de kans op prostaatkanker verhoogd , dat wil ik natuurlijk niet.

Maar als ik 1 eetlepel lijnzaadolie per dag neem , zal dat kwaad kunnen ?

Want ik heb omega 3 nodig.

Ik neem ook nog soms wel boter op brood , moet ik dat dan niet gaan doen ?

Want ik kan ook gewoon omega 3 visolie nemen , maar dat doe ik niet want ik ben vegetarier.

Bijvoorbeeld hier verkopen ze lijnzaadolie , ( alleen zeggen ze dat je 2 eetlepels per dag moet nemen , waarom , omdat het niet geconcentreerd genoeg is voor 1 eetlepel of wat ? )

Koudgeperste Lijnzaadolie - Plantaardige olie - Essentiële vetzuren | De Tuinen

Je hebt trouwens wel algenolie , dat is ook omega 3 maar dat is f*cking duur
    Last edited by MisterX; 01-12-2011, 23:41.

Comment

Waarom wil je per se lijnzaadolie innemen?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Waarom wil je per se lijnzaadolie innemen?
        heb ik vertelt tog , omdat daar omega 3 inzit , plantaardige , niet dierlijke.

Comment

Originally posted by MisterX View Post
          heb ik vertelt tog , omdat daar omega 3 inzit , plantaardige , niet dierlijke.
          In lijnzaad zitten fyto-oestrogenen, net als soya.

Vegetariers hebben soms de neiging om grote hoeveelheden soya te consumeren. Daar komt dan ook nog eens die lijnzaad bij. Als je daar gevoelig voor bent dan krijg je tieten en kun je een BH kopen.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Vegetariers hebben soms de neiging om grote hoeveelheden soya te consumeren. Daar komt dan ook nog eens die lijnzaad bij. Als je daar gevoelig voor bent dan krijg je tieten en kun je een BH kopen.

Nja , dan maar geen lijnzaad , en ik hou het gevarieerd , soya en ook whey en melk en ei eiwit.

Want ik wil geen manboobs.

Comment

Zo. Hoe trek je iets flink uit zijn verband..

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Zo. Hoe trek je iets flink uit zijn verband..
                Helemaal mee eens. Het was ook niet 100% serieus bedoeld.
                - Dave Tate

Comment

Nee maar zowiezo , ik wil geen kleine manboobs , iedergeval niet van vet , van spieren is wat anders

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X