Fatburner Dexaprine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fatburner Dexaprine

hoi hoi
    ik ben al aardig in vorm, maar ik wil voor februari toch even keihard knallen en dat buikvet wegwerken.
    Ik geef graag geld uit aan hulpmiddelen (ik weet dat het je geen superman maakt maja) en had mijn oog laten vallen op dexaprine
    Dexaprine - AfslankenDieet - Afslankproducten - Dexaprine - Body en Fitshop
    goede reviews erbij, niet te duur, prima deal lijkt mij.

iemand ervaring hiermee?
    BP: 90/DL:130/SQ:125

Heb het een keer geprobeerd, geen resultaat zoals ik al had verwacht. Heb in totaal 5-6 soorten fatburners geprobeerd, ze geven wat meer energie en het stilt de honger maar daar blijft het bij. Ik weet niet hoelang je al ervaring hebt met trainen, maar anders kun je beter iets serieus proberen.

H.

Comment

Nee heb het ook in huis, maar merk er ook zeeeeeeeeeeeeeeer weinig van.
      Gwoon keihard trainen gaat het vet er vanzelf af.

Comment

Niet om te zeuren, maar als ik jouw stats bekijk en de foto..... zou je dan wel zo je best doen op dat buikvet?
        Zou het niet beter zijn te knallen om massa te pakken?

Comment

had ergens gelezen dat sommige fatburners het verkeerde vet aanpakken. Sommige verbranden het vet achter de buikspieren, terwijl de meesten juist het vet voor de buikspieren weg willen hebben. Zou je de werkzame stoffen moeten opzoeken en welk vet deze stoffen verbrand (als dat zo werkt)
          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
          Doel eind 2015: 100kg
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
            had ergens gelezen dat sommige fatburners het verkeerde vet aanpakken. Sommige verbranden het vet achter de buikspieren, terwijl de meesten juist het vet voor de buikspieren weg willen hebben. Zou je de werkzame stoffen moeten opzoeken en welk vet deze stoffen verbrand (als dat zo werkt)

???

Deze is nieuw voor me.. heb je hier nog een bron bij? Voor zover ik weet is plaatselijk vet verliezen praktisch niet op een waarneembare schaal te ondervinden..

Je zal je algehele vetpercentage moeten verlagen om je buikvet te laten verdwijnen welke als laatste verdwijnt omdat dit de reserve energie voorraad van je interne organen is.

En vet onder je buikspieren? Bedoel je dan orgaanvet zoals dat op je lever zit enzo?

Een vetburner helpt je gewoon iets meer calorieen te verbranden op een dag.. zodat je iets meer resultaat kan behalven in een kortere tijd.

Mitotropin werkte voor mij het beste!
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
              ???

Deze is nieuw voor me.. heb je hier nog een bron bij? Voor zover ik weet is plaatselijk vet verliezen praktisch niet op een waarneembare schaal te ondervinden..

Je zal je algehele vetpercentage moeten verlagen om je buikvet te laten verdwijnen welke als laatste verdwijnt omdat dit de reserve energie voorraad van je interne organen is.

En vet onder je buikspieren? Bedoel je dan orgaanvet zoals dat op je lever zit enzo?

Een vetburner helpt je gewoon iets meer calorieen te verbranden op een dag.. zodat je iets meer resultaat kan behalven in een kortere tijd.

Mitotropin werkte voor mij het beste!
              stond in musclemag, ik heb het hele artikel nog niet doorgelezen dus hoe en wat weet ik zelf ook niet precies.
              Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
              Doel eind 2015: 100kg
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

ik gebruik t net 2 weken toen ik begon zat ik op 15 % na 2 weken 12,9% dus ik ben zeer tevreden over dexaprine wel elke dag minstens 30 min cardio

Comment

1 ding wat ik over fatburners weet dat ik ze nooit meer ga kopen, 1 potje fatburner is zowat even duur als een potje efedrine, komop weggegooid geld, ik betaal niet voor iets wat niet/nauwlijks werkt
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik gebruik ook dexaprine maar niet meer voor vetverlies. Merkte er vrij weinig van qua vetverlies. S'morgens een halve pil werkt bij mij net zo goed als 5 bakken koffie. Dat is voor mij de enige reden! Lekker energiek de hele dag door. Van een hele pil werd ik vrij onrustig, trillerig, misselijk en noem maar op. Het zal best wel íets geven om eerder van je vet af te komen maar het meeste zal je toch echt zelf moeten doen.. Zo is het nu eenmaal!
                    The only Limitation is your Imagination!..

Comment

Heb het ook gebruikt, maar helaaaaaaaaaaasssss weinig van gemerkt

Comment

Ik heb vanmiddag mijn eerste potje ontvangen.

Nam op een lege maag een pil, daarna een ontbijt met yoghurt en fruit.

Half uur later kon ik niet meer stil zitten en had een enorme explosie van energie, daarnaast heb ik in plaats van 15 minuten cardio 45 minuten cardio gedaan, ik kon niet meer stoppen!!!

Vervolgens na mijn training 1.5 uur verder, tintelingen in mijn nek armen en benen.

Dit is de eerste keer dat ik een fatburner gebruik, kan dus niet zeggen of het goed is in vergelijking met andere. Ik ben wel enorm onder de indruk van wat 1 pil met me doet.

Ik moet nog afwachten of het ook echt mijn vetpercentage verminderd, maar op energie niveau en burst is het in ieder geval dik in orde! Ik ben echt tevreden.

groet Youri

Comment

Originally posted by youri911 View Post
                          Ik heb vanmiddag mijn eerste potje ontvangen.

Nam op een lege maag een pil, daarna een ontbijt met yoghurt en fruit.

Half uur later kon ik niet meer stil zitten en had een enorme explosie van energie, daarnaast heb ik in plaats van 15 minuten cardio 45 minuten cardio gedaan, ik kon niet meer stoppen!!!

Vervolgens na mijn training 1.5 uur verder, tintelingen in mijn nek armen en benen.

Dit is de eerste keer dat ik een fatburner gebruik, kan dus niet zeggen of het goed is in vergelijking met andere. Ik ben wel enorm onder de indruk van wat 1 pil met me doet.

Ik moet nog afwachten of het ook echt mijn vetpercentage verminderd, maar op energie niveau en burst is het in ieder geval dik in orde! Ik ben echt tevreden.

groet Youri
                          Geen crash erna gehad?
                          Dexa geeft me wel meer energie voor een paar uur maar verder niet veel gemerkt op het gebied van vetverbranding.. En krijg vaak als ik het s'ochtends inneem, smiddags een crash waarbij ik me slap, moe etc voel.

Comment

Eerlijk gezegd 3 dagen later, kan ik nu zeggen, dat als ik stop met actief zijn, ik langzamerhand instort en een crash krijg waar ik moeilijk uit kom. Als ik gebalanceerd blijf eten en mijn maaltijden op juiste tijden inneem dan stelt het wel uit.

Ik heb dus een beetje het idee, dat het blijft activeren in combinatie met inzet en voeding.
                            Bij het ontbijt voel ik me echt een soort superman... Na mijn training valt het geleidelijk weg.

Dus ja, 8/9 uur s'ochtends ontbijt met dexaprine.. 's middags rond 4/5 uur een uur na mijn training crash, na avond maal weer energiek. En tijdens de training niet te stoppen...

Groet youri

Comment

Kreeg het bij een bestelling via bodyenfitshop. Was op een lege maag begonnen met een halve pil. 2 uur later merkte ik er helemaal niets van. Andere helft ook ingenomen en voelde me een uur lang inderdaad vol energie. Heb m'n huis opgeruimd ( op een zondagochtend ) maar na een uur was ik volledig ingekakt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X