Whey Perfection

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey Perfection

Hallo,

Ik ben inmidels op het punt dat ik weer Whey wil gaan gebruiken. Nu heb ik hier toevallig nog een pot Whey Perfection staan van voor mijn sportieve pause (ruim een jaar niet gebruikt, *gokje!*). Deze is nog wel houdbaar maar heeft dus ruim een jaar 'geopend' (als in, ik heb er ooit eens wat van gebruikt) in de kast gestaan..

Het meurt in ieder geval niet als de sodeflikker wanneer ik em open, zou ik er slecht van worden als ik het gebruik?? Of toch beter mn nieuwe pot aanbreken?

Grt, tums

Originally posted by tums View Post
    Hallo,

Ik ben inmidels op het punt dat ik weer Whey wil gaan gebruiken. Nu heb ik hier toevallig nog een pot Whey Perfection staan van voor mijn sportieve pause (ruim een jaar niet gebruikt, *gokje!*). Deze is nog wel houdbaar maar heeft dus ruim een jaar 'geopend' (als in, ik heb er ooit eens wat van gebruikt) in de kast gestaan..

Het meurt in ieder geval niet als de sodeflikker wanneer ik em open, zou ik er slecht van worden als ik het gebruik?? Of toch beter mn nieuwe pot aanbreken?

Grt, tums
    Als de pot goed gesloten is geweest,moet het goed blijven.
    Er staat ook een houdbaarheids datum op.

Comment

denk dat het nog wel goed is, het is een droog product

Comment

Originally posted by pekelvlees View Post
        Als de pot goed gesloten is geweest,moet het goed blijven.
        Er staat ook een houdbaarheids datum op.
        Houdbaarheids datum wil niks zeggen, http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...e-poeders.html lees dit maar is door,

Ik zou zeggen neem het zekere voor het onzekere en koop een nieuwe pot, die potten zijn maar 30 euro ofso, en je doet er dan 2-3 maanden mee ??
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik denk dat het best wel kan
          Calisthenics / Street workout

Comment

@InfineGhost heb het net gelezen, maar had gister toch al een scoop gebruikt! smaakte normaal, leef nog en ben er niet slecht van. probeer het vanavond nog een keer, als ik morgen nog steeds niet slecht ben maak ik het op, anders gooi ik het weg. thanks voor de reactie!

grt

Comment

Originally posted by tums View Post
              @InfineGhost heb het net gelezen, maar had gister toch al een scoop gebruikt! smaakte normaal, leef nog en ben er niet slecht van. probeer het vanavond nog een keer, als ik morgen nog steeds niet slecht ben maak ik het op, anders gooi ik het weg. thanks voor de reactie!

grt
              Is geen probleem, mits je het droog hebt gehouden. Vocht is altijd een grote boosdoener.

-Leon
              BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X