Extra supplementen aan te raden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Extra supplementen aan te raden?

Hi all !

Sinds een maandje of 3/4 ben ik begonnen met bootcamp in Apeldoorn. Dit is een fullbody workout waar je dus alles traint en tegelijk een goede conditie opbouwt. Vanaf februari is het mogelijk om vier keer per week te bootcampen wat ik ga doen.

Maandag 20.00-21.15
    Woensdag 20.00-21.15
    Vrijdag 7.00-8.15
    Zaterdag 10.30-11.45

Nu let ik redelijk op mijn voeding en ik eet steeds schoner. Me ontbijt is nu perfect om de dag mee te beginnen. Begin altijd met magere kwark, ongebrande noten en musli. Qua extra voeding pak ik alleen een whey direct na de training voor herstel en spieren behoud. Nu vraag ik het me af of ik ook extra aminozuren moet pakken?

Doel is iets strakker voor de zomer en een goede conditie. Fitness ben ik mee gestopt, vond het zo saai worden en dit past beter bij me. Voordeel van bootcamp is dat het lekker in de buitenlucht is, we gaan altijd door en je hebt groepsdruk wat positief is.

Dus raden jullie wat extra amonizuren aan? Bijvoorbeeld voor sneller herstel? snellere groei? sneller vetverlies? of gewoon zo door gaan en dan komt alles goed?

komt wel goed, aminozuren moet je echt niet aan beginnen, zal ik het maar zo zeggen, aminozuren maakt je lichaam, maar wanneer je kant en klaar aminozuren binnenwerkt worden je darmen etc. lui, en werken niet op volle toeren zegmaar.
    gewoon niets anders nemen dan Whey, en casseine (later misschien creatine, pre-workout)

Comment

Oké thnx ! Dan ga ik door zoals ok bezig ben.

Comment

cihad dat is niet correct, dan zou je ook geen whey enzo mogen nemen daar zitten ook aminozuren in, zit ook in vlees en alles
        er zijn ook genoeg aminozuren die je lichaam niet zelf aanmaakt, aminozuren heb je wel degelijk nodig
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
          cihad dat is niet correct, dan zou je ook geen whey enzo mogen nemen daar zitten ook aminozuren in, zit ook in vlees en alles
          er zijn ook genoeg aminozuren die je lichaam niet zelf aanmaakt, aminozuren heb je wel degelijk nodig
          Klopt, je hebt essentiele en niet essentiele aminozuren.
          Essentiele aminozuren zijn aminozuren die je lichaam niet zelf aan kan maken en zijn daarom essentieel om d.m.v. voeding binnen te krijgen.
          In Whey zitten overigens ook alle aminozuren.
          www.sportfood.nl

Comment

Dus alleen whey? Nu neem ik alleen whey na de training. Is er voor ook goed? Iemand zei online dat ik de whey voor en na de training kan nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X