Creatie gebruiken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatie gebruiken

Heee people,

Ik heb op de bodyenfitshop Creapure creatine gekocht ik heb daar een vraagje over! K train nu 2 jaar altijd Shakes enzo gebruikt nu net begonnen met een goed voedingsschema. Dus nu wilde ik weten wanneer ik de creatine moet gebruiken en hoeveel ik moet gebruiken. Ik weet dat je het 6 weken kan gebruiken en dan moet stoppen en dat je geen alcohol mag drinken en dat je aardig wat water moet drinken (hoeveeel?)

Alvast hartstikke bedankt
    Go hard Or Go home!

Weet je ook waarom je creatine hebt gekocht?

2x per dag 5-10 gram, tijdstippen maken niet veel uit. Alcohol heeft geen invloed op creatine, cafeïne mogelijk wel. Je hoeft niet te stoppen na 6 weken, in principe kun je het gewoon door gebruiken. Veel extra water hoef je niet te drinken, ervan uit gaande dat je al voldoende water drinkt.

Comment

Waarom ik het heb gekocht? Ik wil meer Spiermassa en spierkracht kweken
      Go hard Or Go home!

Comment

Want ik had gehoord dat crea slecht was voor je nieren omdat het vocht uit je nieren trekt ofzo ! Ik drink zoon beetje 3 liter water op een dag
        Go hard Or Go home!

Comment

Originally posted by fitnessjack View Post
          Waarom ik het heb gekocht? Ik wil meer Spiermassa en spierkracht kweken
          Dat begrijp ik. Maar welke voordelen denk je te behalen door creatine te gebruilen?

Originally posted by fitnessjack View Post
          Want ik had gehoord dat crea slecht was voor je nieren omdat het vocht uit je nieren trekt ofzo ! Ik drink zoon beetje 3 liter water op een dag
          Dat is onzin! Creatine is wel een hygroscopische stof, het trekt water aan. Maar het trekt geen water uit de nieren o.i.d.. Mensen met nier problemen kunnen in sommige gevallen problemen krijgen met hoge concentraties creatine. Wanneer iemand geen nier problemen heeft en geen absurd hoge doseringen creatine neemt, is creatine een veilig supplement.
          Creatine verhoogt de osmotische druk in de spiercel waardoor er meer water naar de spiercel gaat en het volume van de spiercel neemt wat toe. Met 3 liter water drink je ruim voldoende om deze water verplaatsing af te dekken.

Comment

Oké dus als ik het goed begrijp kan ik deze crea elke dag gebruiken heel het jaar lang en dan bijv een schepje 10 Gr. In de morgen en dan 10 Gr. Voor de training dus na het eten. En is het slecht voor de gezondheid? Echt superbedankt
            Go hard Or Go home!

Comment

Of klopt er helemaal niks van?
              Go hard Or Go home!

Comment

Er kan een slotje op ben er al uit als nog bedankt echt super!!!
                Go hard Or Go home!

Comment

Als je alcohol drinkt in je creatine 'kuur' heb je de volgende dag een hardere kater en je houdt meer vocht vast (vooral in je onderkinnetje ).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X