weight gainer/ wheyshake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weight gainer/ wheyshake

Hallo BN'ers

Ik was benieuwd of iemand mij een goede uitleg kan geven over weight gainers & whey shakes, ik heb al een beetje gegoogled maar ik kom telkens weer andere verhalen tegen, graag xou ik wat meer opheldering hier kunnen krijgen.
    Ik heb last gehad van acné, nu niet meer omdat ik het dagelijks behandel. Maar zouden die shakes daar invloed op kunnen hebben ?

Alvast bedankt.

(N)iemand !?

Comment

Lijkt me dat het de acne wel bevordert.
      Als je krachttraining gaat doen heeft je lichaam meer eiwitten nodig voor het herstel en groei van de spieren. Normaal gesproken heeft je lichaam 1 gr eiwit / kg lichaamsgewicht per dag nodig. Bij krachttraining is dit 1.6-2 gr. Stel je weegt 80 kg, dan heb je zonder krachttraining ongeveer 80 gr eiwitten op een dag nodig, met training 128-160 gr. Een dergelijke hoeveelheid eiwitten is moeilijk te halen uit standaard eten. Je zou dan heel veel kwark, eieren, tonijn, etc, moeten gaan eten om aan deze hoeveelheid te komen. daarom heb je ook nu geconcentreerde vormen van eiwitten, zoals soja eiwit en whey eiwit. Je hebt dit hard nodig als je krachttraining doet.Extra eiwitten kunnen geen kwaad voor je lichaam, een eventueel overschot wordt afgevoerd door het lichaam en niet opgeslagen of omgezet in vetten.

Zink is een sporenelement en noodzakelijk voor de reiniging van het bloed. Veel mensen hebben van nature geen goed zinkopnamevermogen. Hierdoor ontstaat bij inname van eiwitten of aminozuren puistjes op het lichaam. Bij de inname van tussen de 30 - 50 mg zink per dag (ook op niet-trainingsdagen) kan het ontstaan van puistjes worden voorkomen. Het werkt zeker voor mensen met veel acne.

Comment

Originally posted by fit4free View Post
        Lijkt me dat het de acne wel bevordert.
        Als je krachttraining gaat doen heeft je lichaam meer eiwitten nodig voor het herstel en groei van de spieren. Normaal gesproken heeft je lichaam 1 gr eiwit / kg lichaamsgewicht per dag nodig. Bij krachttraining is dit 1.6-2 gr. Stel je weegt 80 kg, dan heb je zonder krachttraining ongeveer 80 gr eiwitten op een dag nodig, met training 128-160 gr. Een dergelijke hoeveelheid eiwitten is moeilijk te halen uit standaard eten. Je zou dan heel veel kwark, eieren, tonijn, etc, moeten gaan eten om aan deze hoeveelheid te komen. daarom heb je ook nu geconcentreerde vormen van eiwitten, zoals soja eiwit en whey eiwit. Je hebt dit hard nodig als je krachttraining doet.Extra eiwitten kunnen geen kwaad voor je lichaam, een eventueel overschot wordt afgevoerd door het lichaam en niet opgeslagen of omgezet in vetten.

Zink is een sporenelement en noodzakelijk voor de reiniging van het bloed. Veel mensen hebben van nature geen goed zinkopnamevermogen. Hierdoor ontstaat bij inname van eiwitten of aminozuren puistjes op het lichaam. Bij de inname van tussen de 30 - 50 mg zink per dag (ook op niet-trainingsdagen) kan het ontstaan van puistjes worden voorkomen. Het werkt zeker voor mensen met veel acne.
        Hier heb ik wat aan! bedankt man

Comment

Het is inderdaad zo dat als je al een beetje last van acné hebt en je neemt ineens veel meer eiwitten dat het je acné wel erger maakt. En dan vooral als je veel zuivel-producten gaat eten/drinken.

Zoals in de reactie hierboven al staat kan je hiervoor zink nemen, wat ook goed helpt zijn biergist-tabletten (die kun je gewoon bij de drogisterij halen). Wat bij mij zelf erg goed tegen puistjes geholpen heeft is; inderm. Hiervoor moet je naar de dokter gaan en zeggen dat je last hebt van acné, het eerste wat hij je dan voorschrijft is inderm aangezien dit een gratis middel is, en dan kan je het ophalen bij de apotheek.

Verder informatie over whey/weight gainers kan je genoeg vinden als je er naar googlet.

Comment

Originally posted by Lotad View Post
            Hier heb ik wat aan! bedankt man
            Succes met het trainen!

Comment

En extra water drinken voor een goede doorspoeling, mss helpt dat ook wel ..
              When Vin Diesel gets pulled over, he lets the cop off with a warning

Comment

Er zijn vele mensen die bij het innemen van eiwitten al snel een intolerantie ervoor ontwikkelen. Het lichaam kan de eiwitten niet goed aan en dit geeft zichtbare en onzichtbare problemen. Om dit te voorkomen of op te lossen zijn er een aantal mogelijkheden.
                • Verminder de eiwit inname, bouw langzamer op (indien mogelijk).
                • Verminder de calorie inname (indien mogelijk).
                • Neem zink tabletten of capsules of ZMA.
                • Neem vitamine B tabletten
                • Neem 1-2 eetlepels lijnzaadolie en/of visolie per dag.
                • Drink meer water.
                • Eet minder suikers en vetten.
                • Ga af en toe onder de zonnebank of in de zon.
                • Doe vaker aan cardio.
                • Ga af en toe in de sauna.
                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Ik kan hier altijd zo moe van worden.. altijd dezelfde praatjes rondom acne en wat is het beste is om het te voorkomen. Ik zal je simpel vertellen; als je her en der een puistje hebt zal deze lijst waarschijnlijk invloed hebben op je "acne".

-Verminder de eiwit inname, bouw langzamer op (indien mogelijk).
                  -Verminder de calorie inname (indien mogelijk).
                  -Neem zink tabletten of capsules of ZMA.
                  -Neem vitamine B tabletten
                  -Neem 1-2 eetlepels lijnzaadolie en/of visolie per dag.
                  -Drink meer water.
                  -Eet minder suikers en vetten.
                  -Ga af en toe onder de zonnebank of in de zon.
                  -Doe vaker aan cardio.
                  -Ga af en toe in de sauna.

Heb je echt acne in een wat ergere vorm zoals ik zelf heb (gehad) dan kan je die lijst uit je hoofd zetten, want ook al doe je alles wat erop staat gaat het je geen flikker verder helpen. Het is gewoon een hormoonkwestie en daar valt niks tegen te doen als alleen roaccutane in heftige gevallen en geloof me dat is echte troep voor je lichaam.
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                    Ik kan hier altijd zo moe van worden.. altijd dezelfde praatjes rondom acne en wat is het beste is om het te voorkomen. Ik zal je simpel vertellen; als je her en der een puistje hebt zal deze lijst waarschijnlijk invloed hebben op je "acne".

-Verminder de eiwit inname, bouw langzamer op (indien mogelijk).
                    -Verminder de calorie inname (indien mogelijk).
                    -Neem zink tabletten of capsules of ZMA.
                    -Neem vitamine B tabletten
                    -Neem 1-2 eetlepels lijnzaadolie en/of visolie per dag.
                    -Drink meer water.
                    -Eet minder suikers en vetten.
                    -Ga af en toe onder de zonnebank of in de zon.
                    -Doe vaker aan cardio.
                    -Ga af en toe in de sauna.

Heb je echt acne in een wat ergere vorm zoals ik zelf heb (gehad) dan kan je die lijst uit je hoofd zetten, want ook al doe je alles wat erop staat gaat het je geen flikker verder helpen. Het is gewoon een hormoonkwestie en daar valt niks tegen te doen als alleen roaccutane in heftige gevallen en geloof me dat is echte troep voor je lichaam.
                    Ja je hebt gelijk wat betreft de hormoon kwestie.

Maar de huid schoonhouden helpt wel. Vooral in combinatie met anti-acne zalven die peroxide bevatten. Ook neem ik sinds kort zink (niet dat ik erge acne heb of zo maar toch) en dat helpt wel degelijk. Het is sowieso niet erg om genoeg zink binnen te krijgen, het steunt je immuunsysteem

Roaccutane weet ik weinig van af.
                    Laissez Faire

Comment

idd. je neemt gewoon teveel eiwitten en kan je lichaam het niet goed verwerken.hierdoor word je bloed onzuiver en dan krijg je acne.

Comment

Je hebt verschillende soorten acne, daarom zeg ik ook als je her en der een pukkel hebt zal het inderdaad aan dat alles liggen. Zelf kreeg ik op mijn 13e last van acne vulgaris, de huisarts heeft mij eerst allerlei gels laten gebruiken, minocycline, benzoylperoxide, eryacne noem maar op. Dit alles mocht niet baten, dus heb ik een kuur ondergaan van 9 maanden roaccutane, dit zet de talgproductie in je lichaam helemaal stil waardoor alles uitdroogt; bloedneuzen, gescheurde lippen, droge ogen en noem maar op zijn veelvoorkomende bijwerkingen. Je moet zels je bloedwaarden laten testen..

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik heb volgende week een afspraak in het ziekenhuis bij de, ja zo heet het echt, de 'pukkelpoli'. Dus ben benieuwd wat de arts zegt, anders ga ik zeker met jullie tips aan het werk, super bedankt daarvoor stel het echt op prijs !
                          Je hebt verschillende soorten acne, daarom zeg ik ook als je her en der een pukkel hebt zal het inderdaad aan dat alles liggen. Zelf kreeg ik op mijn 13e last van acne vulgaris, de huisarts heeft mij eerst allerlei gels laten gebruiken, minocycline, benzoylperoxide, eryacne noem maar op. Dit alles mocht niet baten, dus heb ik een kuur ondergaan van 9 maanden roaccutane, dit zet de talgproductie in je lichaam helemaal stil waardoor alles uitdroogt; bloedneuzen, gescheurde lippen, droge ogen en noem maar op zijn veelvoorkomende bijwerkingen. Je moet zels je bloedwaarden laten testen..
                          Maar heeft het geholpen ?..

Comment

Roaccutane is echt het laatste middel, hardnekkig maar wel met resultaat. Ik heb een hele tijd niets gehad en sinds een jaartje heb ik er wat meer last van tijdens de winter dus daar kan ik uit opmaken dat die hormonen nog niet helemaal op orde zijn. De puistjes die ik nu heb zijn wel anders dan toen, reinig mijn gezicht goed en gebruik er ook benzoylperoxide voor wat goed helpt.

Comment

Roaccutane is echt het laatste middel, hardnekkig maar wel met resultaat. Ik heb een hele tijd niets gehad en sinds een jaartje heb ik er wat meer last van tijdens de winter dus daar kan ik uit opmaken dat die hormonen nog niet helemaal op orde zijn. De puistjes die ik nu heb zijn wel anders dan toen, reinig mijn gezicht goed en gebruik er ook benzoylperoxide voor wat goed helpt.
                              bij mij was roaccutane het enige dat hielp (had heel erg veel last van acne). Maar het is volgens mij erg slecht voor je lichaam. Het huid geraakt er zo door uitgedroogd dat je lippen er zelf van kapot gaan. De hele omgeving rond mijn mond was ook wil van de huidschilfers, MAAR geen pukkels meer

En als ik me goed herinner was het ook best duur toch? Mijn vader mekkerde er toen toch hard om
                              was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X