Mijn supplimenten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn supplimenten

Hallo BNers,

op advies van mijn APEX voedings- sportarts heb ik de volgende supplimenten:

Hydroxcut Pro; Hydroxycut Hardcore Pro Series by MuscleTech - Bodybuilding.com - Lowest Prices!
    BSN Amino X; BSN - AMINO X
    VPX Syngex Whey; VPX Syngex at Bodybuilding.com: Lowest Prices for Syngex
    Nutrabolics Vitabolic; Nutrabolics

En zou ik voornamelijk met de BSN AMINO X goede resultaten kunnen bereiken omdat ik voorheen Tested Essentials BCAA 1360 heb ingenomen. Tested BCAA 1360 - Combi Toppersl! - Aminozuren (alle) - Tested BCAA 1360 - Body en Fitshop

Zijn dit naar jullie mening goede supplimenten?
    BVD.
    Huidig: 106,2KG Doel eind december: 90Kg Doel maart 2014: 85Kg
    Einddoel juni 2014 80Kg

Mijn complimenten voor je supplimenten!

Comment

je sportarts heeft dat voorschreven??

hoe ziet je voeding etc eruit?

Comment

Ik denk dat jou sportarts stieken een supplementen boer is!
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Het gaat zich er niet om wat de reden is WAAROM hier me dit voorschrijft.
          MAAAR, wat jullie hiervan vinden?
          Einddoel juni 2014 80Kg

Comment

omdat ie op provisibasis werkt denk ik
            Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

wat een... rare vraag.

maar goed, als ik het goed zie is het dus gewoon een combi van whey, multi's, amino's en een fatburner.

leuk, maar je vertelt niks over je doel, en kan dezelfde kwaliteit supplementen voor een hoop minder geld krijgen

Comment

Way to much overloaded...dan ook nog eens het duurste van het duurste...

Whey alleenal is genoeg met goede voeding...
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Whey en eventueel dextrose voor na de training. Maar helemaal niks kan ook...wat jij hebt is geld te veel?
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                    Whey en eventueel dextrose voor na de training. Maar helemaal niks kan ook...wat jij hebt is geld te veel?

Maw, wat hij koopt is het duurste van duurste en onnodig.... Duur is niet altijd beter, daarnaast gaan die dingen niet helpen als hij niks aan zijn voeding doet..

Als je mijn supplementen kastje ziet .... Haha way to to to to much overloaded.... Haha
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

Hallo allemaal,

bedankt zover voor jullie nutteloze reacties.
                      Mijn huidige situatie kunnen jullie hier vinden. http://forum.bodynet.nl/afslanken/50...rt-2012-a.html
                      In het begin van mijn cut gebruikte ik voornamelijk Tested Essentials producten.
                      Maar nu overgestapt naar deze.
                      Mijn vraag of het goede supplimenten zijn voor in de cut en zoals GAIN IS PAIN zei, dat het voor dezelfde kwaliteit ook minder betaald kan worden dan zou ik daar wel de supplimenten van willen weten.

BVD zover.
                      Einddoel juni 2014 80Kg

Comment

Originally posted by 1latino View Post
                        Hallo allemaal,

bedankt zover voor jullie nutteloze reacties.
                        Mijn huidige situatie kunnen jullie hier vinden. http://forum.bodynet.nl/afslanken/50...rt-2012-a.html
                        In het begin van mijn cut gebruikte ik voornamelijk Tested Essentials producten.
                        Maar nu overgestapt naar deze.
                        Mijn vraag of het goede supplimenten zijn voor in de cut en zoals GAIN IS PAIN zei, dat het voor dezelfde kwaliteit ook minder betaald kan worden dan zou ik daar wel de supplimenten van willen weten.

BVD zover.
                        Bedankt zover voor deze nutteloze vraag.

Sorry hoor maar gap.. je verteld helemaal niks over je doelen.. je kwakt hier gewoon een paar namen neer en verwacht wat dat wij kunnen ruiken of deze supplementen bij jouw doelen aansluiten..

Daarnaast vind ik dat je zeer overrated spul hebt.. en het feit datj e over een sportarts begint maakt me al helemaal huiverig.. ken geen goede sportartsen die je zonder er zelf beter van te willen worden deze supps zou voorschrijven..

Ga gewoon lekker hardcore trainen.. neem een eiwitshake en een dikke multivitamine en eventueel wat visolie.. en ga dan stap voor stap een voedingssupplementje toevoegen en kijken wat het met je doet..

Jij komt over dat je al deze supplementen gekocht hebt omdat je binnen nu en snel groot en breed wil zijn.. zo werkt het niet.. bodybuilding is een lifestyle en die lifestyle kan je aanvullen met supplementen.
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Dat dus

en om te reageren over je kwaliteit/kosten vraag, kijk eens op xxlnutrition of bodyenfit voor de huismerken. of bulkpowders.com als je groot in wil slaan

Comment

Originally posted by Sejuiced View Post
                            Dat dus

en om te reageren over je kwaliteit/kosten vraag, kijk eens op xxlnutrition of bodyenfit voor de huismerken. of bulkpowders.com als je groot in wil slaan
                            Ik heb zojuist op de pagina XXLnutrition gekenen.
                            • Daar heb ik diens EAS vergeleken en het kost me net zoveel als ik de BSN AMINO X neem als het huismerk.DUs met andere woorden een goede keus gemaakt.
                            • Ook heb ik de Whey Delicious bekeken maar die is niet zo goed in stats dan de VPX Syngex, maar daarentegen is de XXL NUtrition Whey Isolaat wel beter ondanks dat die iets duurder is.Dus die zal ik over een week of 4/5 gaan proberen.Enigszins mensen met ervaringen over de smaken?
                            • De Vitabolic van NUtrabolics is niet beter dan de XXL nutritrion,maar ik las wel dat het op natuurlijke basis is.Nu weet ik niet of dat van de MultiVit ook zo is.De kosten liggen dicht bij elkaar dus als ik de volgende keer de Whey Isolaat aanschaf dan neem ik ook de MultiVit.
                            • Wat betreft de fatburner, weet ik niet goed wat een goede fatburner is die vergelijkbaar is aan de Muscletech Hydroxycut Pro Series.Wellicht dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Graag jullie reacties hier nog over.
                            BVD.
                            Einddoel juni 2014 80Kg

Comment

dextrose na de training is allang achterhaalt.zijn wel genoeg betere middelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X