Overkill post workout ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by trayn View Post
    creatine met vitamine c, voor betere opname, beta alina in combo met creatine geeft ook meer waarde
    Zit er al niet vit C in de meeste creatinemengsels?
    beta alina...zelfs google kan het niet vinden...typevoutje?

Ik ga maar eens wat bestellen bij XXl Nutrition...voor mijn nieuwe combo..

Comment

ohwwww....beta alanine....ik n00b

Comment

Originally posted by gleke View Post
        Ik heb niet alles gelezen wat er hier gezegt is, maar creatine is niet voor herstel.
        Met creatine kun je soms net wat beter herstellen. Dit effect is waarschijnlijk te vinden in het herstellen van de ATP en CP depots, en een verandering van de osmotische druk.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
          Met creatine kun je soms net wat beter herstellen. Dit effect is waarschijnlijk te vinden in het herstellen van de ATP en CP depots, en een verandering van de osmotische druk.
          Inderdaad CP zal sneller aangevult worden, maar lijkt me niet noodzakelijk aangezien de eerst volgende training in de meeste gevallen ten vroegste 22 uur later is. Tegen dan zit je CP level al weer op je normale niveau.
          Ik weet het niet zeker meer (geen exacte cijfers), maar ik meende gelezen te hebben dat 50% van je CP reeds terug aangevuld is na 30 seconden van de inspanning. Zoals ik reeds zei, weet ik de exacte cijfers niet meer..
          Ik zou het persoonlijk eerder bestempelen als prestatie bevorderend in plaats van herstellend.
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
            @eric 1982.komt ie aan met leesttekens alsof mij dat een worst uitmaakt..je leest het toch wel.
            maar goed je creatine met whey nemen.[wat een grap]moet je deze site of dutch bodybuilding maar is even goed doorlezen.daar staat het allemaal.jij kan beter wat minder eten gaat je vet misschien naar beneden want je hebt er nogal wat.grappig figuur.
            Welke opleiding heb jij genoten? Bijster intelligent kom je niet over, en op constructieve bijdragen heb ik je ook niet kunnen betrappen. Over DBB gesproken, heb je de posts van 3Xl eens bekeken? Waarschijnlijk niet aan jouw posts te lezen.
            En over mijn VP, doet eigenlijk niet ter zaken, maar als je wist wat mijn doelen waren mbt training, dan had je wel je het commentaar wel voor je gelaten. Tevens was jouw opmerking over minder eten nogal dom zonder ook maar iets van mijn voeding (van voeding uberhaubt) training, lichaamstype, metabolisme, progressie, voorgeschiedenis, etc. etc...... Ik weet ook zeker dat je dit in "real life" niet had durven zeggen. Blijf vooral in jouw eigen onzin geloven en val een ander er niet mee lastig.

@Gleke, ik zou het ook als prestatie bevorderend willen bestempelen. Het herstellen van de CP depots gaat zeer snel, maar je ziet dat uiteindelijk dit herstel steeds minder de 100% naderd. Voor krachtsporters is het herstellende effect van creatine niet belangrijk, maar voor bijvoorbeeld duursporters, voetballers etc. kan het mogelijk wel wat uitmaken ivm de korter rust perioden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X