Goed voedingsschema om maximale uit creatine te halen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed voedingsschema om maximale uit creatine te halen?

Zie titel.

voedingsschema.xls

310 gram brood per dag, hoeveel boterhammen zijn dat wel niet?

Daarnaast krijg je een groot tekort wat betreft koolhydraten binnen.

Comment

Originally posted by Damn View Post
      310 gram brood per dag, hoeveel boterhammen zijn dat wel niet?

Daarnaast krijg je een groot tekort wat betreft koolhydraten binnen.
      Het is 280 gram brood (8 boterhammen)

Hoeveel gram koolhydraten moet je hebben dan?

Comment

Je hebt toch een schema gemaakt in excel? :P
        Als je dan onderaan kijkt, zie je wat je in totaal binnenkrijgt en wat je volgens je doelstelling, gewicht en dergelijke binnen zou moeten krijgen. Bij koolhydraten staat daar -152 --> veel te kort dus.

Comment

Wat mij zo even opviel;

- Je kaas weghalen, dit vervangen door kipfilet/pindakaas/rosbief of ommelet op brood of iets.
          - Je eet erg veel boterhammen. Ik zou als ontbijt brinta/havermout met melk/water nemen. Brinta/havermout zitten veel koolhydraten in, en aangezien je die in verhouding best weinig hebt kan je dat goed gebruiken.
          - Misschien kan je tussen de middag rijst met kip nemen? Zitten veel eiwitten in, en een keer wat anders dan boterhammen, wordt na een tijdje ook wel eentonig.
          - Verder kloppen je verhoudingen qua brood/broodbeleg niet helemaal. Een boterham is 30 gram, en beleg is meestal ongeveer 15 gram.
          - Banaantje kan je beter nemen voor je training (als post-workout) krijg je goed energie van.
          - Je kan eventueel whey aanschaffen. Na de training heeft je lichaam snelle eiwitten nodig, en dan is het gemakkelijk om een eiwitten-shake te nemen.

Wat zijn je doelen trouwens? Bulken/cutten??

Comment

Inderdaad, eiwitshake na de training toevoegen is een goed idee, krijg je daar ook je benodigde hoeveelheid van binnen.

Ontbijt zou ik veranderen naar muesli / brinta voor meer koolhydraten.

Comment

Originally posted by FitCH View Post
              Wat mij zo even opviel;

- Je kaas weghalen, dit vervangen door kipfilet/pindakaas/rosbief of ommelet op brood of iets.
              - Je eet erg veel boterhammen. Ik zou als ontbijt brinta/havermout met melk/water nemen. Brinta/havermout zitten veel koolhydraten in, en aangezien je die in verhouding best weinig hebt kan je dat goed gebruiken.
              - Misschien kan je tussen de middag rijst met kip nemen? Zitten veel eiwitten in, en een keer wat anders dan boterhammen, wordt na een tijdje ook wel eentonig.
              - Verder kloppen je verhoudingen qua brood/broodbeleg niet helemaal. Een boterham is 30 gram, en beleg is meestal ongeveer 15 gram.
              - Banaantje kan je beter nemen voor je training (als post-workout) krijg je goed energie van.
              - Je kan eventueel whey aanschaffen. Na de training heeft je lichaam snelle eiwitten nodig, en dan is het gemakkelijk om een eiwitten-shake te nemen.

Wat zijn je doelen trouwens? Bulken/cutten??
              Bedankt voor info.
              Ga binnenkort aan de creatine dus wil daar wel een goed voedingsschema voor hebben zodat ik het meeste spier opbouw.

Comment

Originally posted by Basjee View Post
                Bedankt voor info.
                Ga binnenkort aan de creatine dus wil daar wel een goed voedingsschema voor hebben zodat ik het meeste spier opbouw.
                Geen dank! Maar nogmaals wat zijn je doelen? Want als je doel is om aan te komen moet je toch echt wel wat meer gaan eten

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                  Geen dank! Maar nogmaals wat zijn je doelen? Want als je doel is om aan te komen moet je toch echt wel wat meer gaan eten
                  Nou in principe wil ik gaan cutten, maar omdat ik binnenkort aan de creatine ga is het toch beter om niet te cutten? Maar om te onderhouden of zelfs te bulken? Die ervaringen heb ik allemaal nog niet.

Comment

Heeft iemand daar antwoord op?

Comment

als je gewicht 76 is zou ik dus niet gaan cutte schiet je niks mee op gewoon volle bak bulk of evt cleanbulk. verder als je toch weilt cutten is crea niet verkeerd alleen kan het er voor zorgen dat je wat meer vocht vast houd waardoor je iets dikker lijkt. niet bij iedereen is dit het geval dus je kunt het dan evt laten staan. maar ik denk dat dat pas bij 8% of minder is en daar zou ik persoonlijk niet aan beginne. dus kan geen kwaad of je moet zelf merken dat je gezicht etc voller staat waardoor je wat gevoeliger bent voor vochtvasthouden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X