kreatine..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kreatine..

hallo, ik heb een vraagje over de combinatie van kre alkalyn,
    ik gebruik het een half uurtje voor de training maar mag ik dit combineren met bcaa's? heb die namelijk juist nieuw gekocht maar ik zou ni weten wanneer ik ze zou moeten nemen, en hmb heb ik ook .. kan iemand me tips geven over het geberuik van deze sups? thanks !

waarom iets kopen als je niet eens weet hoe je het moet innemen... ga eens inleze!

Comment

Originally posted by kidmonster View Post
      waarom iets kopen als je niet eens weet hoe je het moet innemen... ga eens inleze!
      ik denk dat dit behoort tot de wanhopige poging tot het verkrijgen van spiermassa
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

nogmaals voeding>supplementen.
        Met goede voeding bereikt je veel, veel meer dan slechte voeding + creatine, BSAA's, whey en whatever.
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

ik heb me al rotgezocht over die supplementen ! waarom bestaan ze eigelijk als iedereen zegt dat ze niet helpen dit en dat, kan je de makers dan niet aanklagen ofzo?! op de ene site lees ik pak ze een half uur voor de training en op de andere site (juist hetzelfde product) na de training ?? WTF BESTAAN ZE EIGELIJK VOOR ????

Comment

Originally posted by kidmonster View Post
            Als A zegt dat ik ze een half uur voor de training moet nemen, en B zegt een half uur na de training , wie in godsnaam moet ik dan geloven?man man man....

Comment

Originally posted by crazyBE View Post
              ik heb me al rotgezocht over die supplementen ! waarom bestaan ze eigelijk als iedereen zegt dat ze niet helpen dit en dat, kan je de makers dan niet aanklagen ofzo?! op de ene site lees ik pak ze een half uur voor de training en op de andere site (juist hetzelfde product) na de training ?? WTF BESTAAN ZE EIGELIJK VOOR ????
              Die supplementen bestaan in eerste plaats om vette winst te boeken. Hoe eerder jij dat beseft, hoe beter. De marketing afdelingen van al die merken werken op volle toeren om klanten aan de haak te slaan en daarna uit te melken. En dat de reclamecampagnes resultaat opleveren is duidelijk; ook in dit forum wemelt het van de individuen die ervan overtuigd zijn dat zij zonder supplementen geen progressie zullen boeken.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by crazyBE View Post
                Als A zegt dat ik ze een half uur voor de training moet nemen, en B zegt een half uur na de training , wie in godsnaam moet ik dan geloven?man man man....
                op de verpakking staat het ??

Comment

ik gebruik voor fitness soms een pre workout, na fitness neem ik 3 capsules aminozuur en een shake, kan ik ook nog creatine nemen, ervoor of erna?

Comment

Originally posted by Jikazupachi View Post
                    ik gebruik voor fitness soms een pre workout, na fitness neem ik 3 capsules aminozuur en een shake, kan ik ook nog creatine nemen, ervoor of erna?
                    ik zou persoonlijk op trainingsdagen: 3 gram smorgens, 3 gram na training
                    rustdagen: 3 gram smorgens. ivm als je pre workout pakt hoef je die 3 gram na training over het algemeen niet te pakken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X