Wheyshake voor of na training + hoeveelheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wheyshake voor of na training + hoeveelheid

Ik neem nu altijd 1 wheyshake (1 schep) na mijn krachttraining, maar toen ik op google ging zoeken over de hoeveelheid kwam ik hier terecht: Whey shake voor of na de training? - DutchBodybuilding.com forum

Hier hebben ze het over de wheyshake voor de training. Wat is nu het beste, ervoor of erna? En volstaat 1 schep of moet je er toch 2 nemen? Kom er zelf niet uit.

Maakt imo geen fuck uit. Ik doe nu een halfuur na het trainen whey/havermout/maizena/melk (de hele mikmak) en het gaat goed
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik merk wel dat als ik goed getraind heb, alle spieren echt huge zijn (logisch) en dit na een uurtje echt helemaal weg is en gewoon weer skinny ben. Ik snap dat je dat gevoel nooit kunt vasthouden, maar is 1 schep misschien toch te weinig dan?

Comment

dat komt gewoon omdat je spieren opgepompt zijn door het trainen, het verband tussen whey en dat opgepompte gevoel zie ik niet echt..

Comment

Ik stuit nu weer op deze link:

Perfecte voeding voor en na training - DutchBodybuilding.com forum

Hier hebben ze het over voor én na de training een wheyshake. Lijkt me overdreven of niet?

Comment

whey maakt bijna niks uit voor of na allebei
            doe wat goed voelt
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by LUFC View Post
              Ik stuit nu weer op deze link:

Perfecte voeding voor en na training - DutchBodybuilding.com forum

Hier hebben ze het over voor én na de training een wheyshake. Lijkt me overdreven of niet?
              die post had me dus gemindfucked toen ik 2,5 jaar geleden whey shakes begon te nemen.
              theoretisch klinkt het allemaal goed onderbouwd (waarschijnlijk is het ook zo) maar in de praktijk heb je er niets aan.

Comment

Ja ik lees zo veel en ik zit het nu door te lezen en het is geloofwaardig, alleen voor én na lijkt me overdreven. Mijn visie is: direct na de training zodat je spieren snel herstellen. Als je het ervoor neemt is die shake al opgenomen voordat je klaar bent met trainen en heb je geen snelle eiwitten om van je training te herstellen als je klaar bent.

Ik zal het nog een keer aan mijn instructeur vragen maar ik denk dat ik het gewoon na de training blijf doen. Thanks voor de snelle reacties iig

Comment

Hoop dat je een goede instructeur hebt want vaak lopen ze onzin te verkopen.

De pomp die je waarneemt zal niet veranderen door je whey shake, andere supplementen beweren wel dat ze het bevorderen of langer vasthouden alleen zie daar de toegevoegde waarde niet van.

Meeste gebruiken geloof ik 2 scheppen whey (kijk even wat er op de verpakking staat) en kijk goed hoeveel eiwitten je nog in je voeding moet hebben om compleet te zijn volgens je filosofie.
                  onthoud altijd whey is een aanvulling belangrijkste is je vaste voedsel.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Jep w.b. de eiwitten zit ik zonder de wheyshake al op 2x mijn lichaamsgewicht dus dat zit goed. Bedankt voor de tip Ga idd ff de verpakking lezen.

Comment

Sommige zeggen dat je vlak na de training je shake moet nemen andere zeggen weer dat je een half uur voor je training moet nemen, omdat het toch een half uur, 45 minuten duurt voor de shake wordt opgenomen door je lichaam dus als je dan gedaan met trainen hebt dan heb je meteen je snelle eiwitten binnen. Imo maakt het gewoon niets uit. Er zijn mensen die gewoon zonder shakes trainen en ook groeien dus doe gewoon wat jij het gemakkelijkste vindt. Ik kan bv een half uur voor het trainen niets drinken of eten of ik kan niet serieus trainen, na het trainen kan ik altijd veel eten en drinken.
                      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X