Wat voor supplement loont het meest wanneer je spiermassa wilt aankomen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat voor supplement loont het meest wanneer je spiermassa wilt aankomen?

Hallo,

Ik zie door de bomen het bos niet meer... Stel, je hebt 15-35 euro.
    En je moet je geld daarmee op EEN supplement zetten.
    Welk zouden jullie dan aanraden?

-Creatine?
    -Whey?
    -Pre workout?
    -BCAA's / Aminozuren?

Ik verwacht dat Creatine het slimst is.

Maar dan... Ga ik naar The body en Fitshop. Vervolgens zoek ik op creatine.
    Krijg je weet ik veel hoeveel bakken en ze beweren allemaal geweldig te zijn. Met super gains etc.etc.

Wat is beter..
    Creatine monohydrate?
    Verschillende soorten creatine door elkaar?
    Een pre workout met creatine erdoorheen?
    Huismerk creatine of van een duurder merk?

Of moet ik mijn geld inzetten op een andere vorm van supplement?

Mijn doel is massa! Welk BETAALBAAR product zweren jullie bij?

Is er één product waar iedereen het over eens is, dat het een goede keus is?

w8 even.....waarom is creatine the must in dat rijtje? Vertel eens.

Comment

Dat is wat ik verwacht na topics te hebben gevolgd..

Wellicht is dit een foute conclusie. Dat weet ik dus niet, in mijn omgeving word er wel positief over creatine geoordeeld. En ik had eens gegoogled en ik las dat creatine zich wetenschappelijk en in de praktijk al goed heeft bewezen..
      Sowieso een aanzienlijke krachttoename toch?

Comment

Originally posted by markrodenburg2 View Post
        Dat is wat ik verwacht na topics te hebben gevolgd..

Wellicht is dit een foute conclusie. Dat weet ik dus niet, in mijn omgeving word er wel positief over creatine geoordeeld. En ik had eens gegoogled en ik las dat creatine zich wetenschappelijk en in de praktijk al goed heeft bewezen..
        Sowieso een aanzienlijke krachttoename toch?
        was jij niet diegene met geen goed voedingsschema?

Comment

Ik zou eerst zorgen dat je eten in orde is en dan pas creatine gebruiken. Verder zou ik voor het geld wat jij noemt gewoon een pot Whey halen is aanvulling op je eten voor extra eiwitten. Want creatine zonder goede voeding werkt niet

Comment

Ben je al begonnen met eten?
            Train hard or go hormone

Comment

Ik zou mijn geld dan inzetten op goede voeding.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ingeblikte makreel op water.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

voor massa een grote pot gainer een scheppen maar , weet niet of ik product namen mag noemen op dit forum maar de meeste gainer zijn wel goed van smaak, niet blind staren op enkel eiwitten koolhydraden en goede vetten zijn ook belangerijk

Comment

Originally posted by markrodenburg2 View Post
                    Hallo,

Ik zie door de bomen het bos niet meer... Stel, je hebt 15-35 euro.
                    En je moet je geld daarmee op EEN supplement zetten.
                    Welk zouden jullie dan aanraden?
                    Ik zou eerst zorgen dat je voeding goed is. Je kan wel eiwitpoeder nemen maar als je voeding niet goed is heeft het niet zo veel zin. Van het geldbedrag dat je te besteden hebt kun je inderdaad een bak poeder kopen. Je kan echter het ook besteden aan kwark/tonijn/kalkoenfilet etc. dus zegmaar voor je voedingsschema. Eiwitpoeder is niet noodzakelijk maar maakt het gewoon makkelijker om aan je hoeveelheid eiwitten te komen.

Comment

Originally posted by herkuul View Post
                      voor massa een grote pot gainer een scheppen maar , weet niet of ik product namen mag noemen op dit forum maar de meeste gainer zijn wel goed van smaak, niet blind staren op enkel eiwitten koolhydraden en goede vetten zijn ook belangerijk
                      Grappenmaker.
                      Train hard or go hormone

Comment

EPIC EPIC EPIC FAIL
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Hitler & CellTech - YouTube
                          Mind is everything.

Comment

Hier mijn voedingsschema waar ik op het moment goed mee aankom.

Dit voedingsschema is niet helemaal exact wat ik aanhoud. Dit is de basis wat ik minimaal binnen haal, ik drink en eet daarnaast ook nog wel eens bijvoorbeeld Mayonaise bij m'n aardappeltjes.. Waar dan weer wat vet in zit. of ik neem een extra schaaltje Yoghurt. Of ik drink suikerhoudende drank 1 a 2 maal per dag. Daarnaast drink ik veel water!

Voedingsschema:

http://forum.bodynet.nl/attachments/...ingsschema.pdf

Comment

Gainers kunnen goed zijn maar naar mijn mening zijn ze te duur. Als je kijkt hoe groot de scoups zijn ben je er zo doorheen in 2 weken als je de aanbevolen hoeveelheid neemt en 40/50 euro zo'n korte tijd is mij iets te duur :P. Dan maak ik liever zelf m'n shakes, maarja als jij denkt dat het een aanvulling is op je voeding ga je gang.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X