Wel of Geen Testosteron Booster gebruiken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wel of Geen Testosteron Booster gebruiken.

Hallo mensen van het forum,

Ik wil mechien een Testosteron booster gaan gebruiken van het merk D-Test Scitec dit na aanleiding van een stukje wat ik het gelezen en dat kwam neer op dit.

Ik las dat wanneer je ouder wordt je testo level naar beneden gaat waardoor als gevolg je oestrogeen (vrouwlijken hormom ) ook een rol gaat spellen. Waardoor er bij mannen meer vet wordt opgeslagen bij de buik/heupen en billen. Ik zelf heb hier al last van vanaf mijn jeugt tot heden ben nu al een tijdje aan het afvallen en trainen met redelijk goed eetschema maar krijg het vet op deze plek niet weg het is wel minder maar niet zo als op de rest van mijn lichaam.

Nu wou ik dus mijn testo wat gaan boosten om te kijken of dit gaat werken ook zal het in mijn trainen KT me iets meer power geven.

Wat vinden jullie hier van. Vindt het belangrijk om eerst wat info van jullie tekrijgen met meer ervaaring en kennis voordat ik zo maar iets ga doen.

Weggegooid geld vind ik. Je kunt van dat geld beter een goede pot Whey kopen
    BP (95kg)
    DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
    mp (55) kg

Comment

Nog wat gevens van mij.

28 jaar
      173 cm lang
      75 Kg
      VP 15,7 volgend internet rekensom (ga nog een goede meting doen in de gym)
      Train nu 10 maanden serieus (maar sport al ruim 10 jaar)

Comment

Ik gebruik ook een whey bij me training. Maar het gaat nu even over dit onderwerp.

Comment

Originally posted by Sander7 View Post
          Ik gebruik ook een whey bij me training. Maar het gaat nu even over dit onderwerp.
          Testo boosters zijn geld verspilling ( Heb er al veel uitgeprobeerd en zonder of met weinig resultaat) misschien dat het bij elke persoon anders ligt dat weet ik niet.
          Zijn hier mensen die er wel goede ervaringen mee hebben?
          BP (95kg)
          DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
          mp (55) kg

Comment

testo boosters werken niet

de enige reden dat ze op reclame mogen zeggen dat het werkt is omdat in de kleine tekst staat
            Results may very
            resultaten kunnen verschillen

in werkelijkheid werken ze helemaal niet
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

misschien wat meer cardio doen en wat extra oefeningen erna voor je billen en buik. doe dat een tijdje en kijk of het resultaat boekt. zo niet kun je nog altijd geld uitgeven voor boosters mocht het werken( ik zelf heb er geen ervaring mee namelijk)
              work work!

Comment

juisttt (Y)

voor afvallen tip (vuilnis zaken over je licham gooien en rennen als een gekk)
                Last edited by abdelos12; 12-05-2012, 13:57.

Comment

Originally posted by abdelos12 View Post
                  juisttt (Y)

dom advies, dan verlies je alleen maar vocht en geen vet.
                  Die vocht die je dan bent verloren heb je weer binnen een paar dagen terug.

Kom volgende keer met advies waar je onderzoek na hebt gedaan.
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by abdelos12 View Post
                    juisttt (Y)

vuilnis zak is inderdaad voor afval

wat een epic fail weer zeg!
                    Gaat goed de laatste tijd met dit soort opmerkingen

Zomer is weer in aantocht!

OT:

Test booster zijn in mijn optiek nutteloos.
                    Gebruik je geld ergens anders voor en dan bedoel ik niet nog meer supps.
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Oké snap dus dat het nu gaat over een zak om je kop heen. Maar het onderwerp waar het over ging is dus aan de kant gegooit.

Comment

Originally posted by Doekkes View Post
                        misschien wat meer cardio doen en wat extra oefeningen erna voor je billen en buik. doe dat een tijdje en kijk of het resultaat boekt. zo niet kun je nog altijd geld uitgeven voor boosters mocht het werken( ik zelf heb er geen ervaring mee namelijk)
                        lol je ava

Comment

Testo boosters zijn meestal gewoon, Zink chroom Magnesium preparaten, deze zou iets kunnen werken als je niveau's daarvan te laag zijn.
                          Andere zit vaak Tribules terrestis in waarvan eigenlijk alle onderzoeken uitwijzen dat het enige wat ze doen is dat je ballen er van groeien maar hogere Test levels niet dus...

Zinksuppletie verhoogt de testosteronspiegel. Geef je sporters elke dag per kilo lichaamsgewicht 3 milligram zinksulfaat [ongeveer 1 mg elementair zink], dan zit er na vier weken veertig procent meer vrij testosteron in hun bloed. Dat ontdekten onderzoekers van de Turkse Selcuk University door een experiment met 10 mannelijke worstelaars.
                          bron: Ergogenics.com

Gisteren schreven we ook al over het Turkse zink-onderzoek. Muizen en fysiek inactieve studenten maakten in die studies meer testosteron aan als ze fikse doses zink kregen. In deze studie keken de onderzoekers naar het effect op doortrainde worstelaars. Ze waren gemiddeld negentien jaar oud, en trainden al minimaal zes jaar vijf dagen per week.

Eén keer per week trainden de worstelaars met gewichten, en één keer per week deden ze aan crosstraining. Drie andere dagen volgden ze worsteltechnische trainingen.

De onderzoekers lieten de proefpersonen zich voor en na de vier weken zinksuppletie fietsen tot ze niet meer konden. Voor en na die inspanningstest bepaalden ze in het bloed van de sporters de concentratie schildklierhormonen en testosteron. Zware inspanning verlaagt de concentratie van de hormonen normaliter. Hieronder zie je hoe zinksuppletie dat voorkwam. Boven liet de suppletie de hoeveelheid vrij testosteron in het bloed voor de inspanningstest met veertig procent toenemen.
                          Cutting

Comment

Omdat de Brazilianen wilden achterhalen of die theorie klopt gaven het tribulussupplement Androsten, een product van het Braziliaanse supplementenbedrijf Herbarium, 28 dagen lang aan ratten in dagelijkse doses van 11, 42 en 110 mg per kilo lichaamsgewicht. De laagste dosis correspondeert met de dosis die mensen meestal gebruiken. Ratten in andere groepen kregen dagelijks 5 mg DHEA per kilo lichaamsgewicht, ongeveer het tienvoudige wat supplementenbedrijven mensen adviseren te slikken, of 0.25 mg/kg testosteronpropionaat of 0,1 mg/kg ethinylestradiol. De onderzoekers dienden alle hormonen, opgelost in raapzaadolie, oraal toe.

In gecastreerde ratten hadden de tribulusextracten geen androgene werking. De prostaat van de dieren groeide immers niet door tribulus. Testosteronpropionaat had echter wel een groeibevorderend effect op de prostaat.

Toen de onderzoekers de ontlasting van de ratten in de tribulusgroepen vergeleken met die van de ratten die DHEA kregen, vonden de onderzoekers in de keutels van de laatstgenoemde groep meer metabolieten van mannelijke geslachtshormonen terug. In de keutels van de ratten in de tribulusgroepen zaten net zoveel androgenen als in keutels van de ratten die helemaal niks kregen. De theorie dat verbindingen in Tribulus terrestris omzetten in DHEA of verwante steroidhormonen klopt dus niet.

Bron ergogenics.com
                            Cutting

Comment

Testo boosters werken wel alleen niet bij mensen onder de 50 . Bovendien is het zonde van je geld, ik zou het in gezonde voeding steken i.p.v. supplementen. Enige supplementen die ik zou gebruiken zijn whey, creatine en misschien een PWO de rest is onnodige geldverspilling.
                              Last edited by Tails; 16-05-2012, 11:22.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X