Overdosis Noxipro?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Overdosis Noxipro?

Hallo

Gister heb ik Noxipro geprobeerd. ik heb al eerder eens een Sample Pre Workout geprobeert.

Korte beschrijving van die dag:
    Voedingsschema gevolgd ( die ik op m'n blog heb staan )
    Creatine voor het eerst 2 dagen gebruikt
    ( 2 theelepels per dag ? Ik weet niet precies hoeveel ik moet nemen in de laadfase. Dus ik neem maar wat extra? 2 kleine mini koffielepels)
    Vooraf 0 gram caffeine of andere oppepende middelen
    Geen suikers op
    Ik heb zeker zon 2 liter VOOR de training genomen en 1,5L erna

Hier komt het:
    Ik nam Noxipro om half 7. Om 7 uur was ik bij de Gym.
    Het spul sloeg aan, maar het voelde echt alsof ik zwaar opgeblazen was van het vocht. Ik voelde me traag, breed groot maar niet sterk.

1,5 scoop gebruikt? Volgens de verpakking 1 á 2 scoops nemen, dus ik nam 1,5.
    Resultaat:

-Geen enkele oefening ging beter als eerst, gewoon hetzelfde
    -Benchpress ging zelfs slechter, mn arm was veel te opgeblazen
    -Mijn armen waren zo hard als staal
    -Het voelde meer alsof ik me had opgeblazen als dat ik power kreeg.
    -Ik kon mn armen niet goed meer aanspannen zo stijf waren ze.
    -Ik zweette echt als een gek, in vergelijking met normaal. Normaal heb ik nooit zweetplekken, deze keer wel en mn hoofd druppelde alsof het 30 graden was buiten.
    -Ik wou een foto maken voor het verschil of ik daadwerkelijk zo groot was als leek. Maar ik kon mn telefoon niet stilhouden. Mn handen shakete gewoon 2 cm heen en weer en ik kon het niet stoppen.
    -Ik moest extreem vaak pissen, zeker 5 keer na inname.
    -Ik kreeg hem die avond niet meer overeind.
    -Ik kon die avond niet slapen? Terwijl ik zwaar gecrashed in bed lag, kon ik toch niet slapen....

Kortom het enige leuke was dat ik een keer het gevoel had alsof ik aan de drugs zat. Het voelde alsof ik de armen had die ik altijd al had gewild, zo waren ze ook in de spiegel.

Maar ik heb geen krachtverschil gemerkt.
    Ik vraag me af of er meerdere mensen zo'n bad trip hebben meegemaakt.
    Ik heb ook eens Maximize Intense V2 geprobeerd (sample) dat ging beter volgens mij.

Moet ik de volgende keer 3/4e scoop nemen?
    Ik vind het een merkwaardige ervaring en ben benieuwd naar reacties.

Arm met noxipro ( niet aangespannen dat lukte niet eens )

http://3.bp.blogspot.com/-_20whOwhdk...DSC0000123.jpg

Arm zonder noxipro (maand geleden):
    http://4.bp.blogspot.com/-aIYVk4u61q...DSC0000104.jpg

Bovenlichaam zonder noxipro:

http://3.bp.blogspot.com/-awOumN84qy...DSC0000090.jpg

Bovenlichaam met noxipro:

http://1.bp.blogspot.com/-Xu9ocPNI6h...DSC0000124.jpg

Ik heb ook vaak Noxipro genomen, maar ik zou 1 schep doen of misschien wel een halve schep. Als je teveel neemt kan het ook verkeerd uitpakken, ik viel bijna in slaap toen ik 1,5 schep noxipro ophad. Misschien dat je eens een halve schep of 1 schep moet proberen en kijken hoe het afloopt.

En die crash is inderdaad wel kut, dat blijft altijd bij die preworkouts jammer genoeg ;p

Comment

Is een redelijk normaal effect van NoxiPro. Misschien de volgende keer net iets minder pakken.
      Zover ik heb meegemaakt krijg je na zo goed als elke workout met Noxi een zware crash. Ik persoonlijk val dan vaak wel in slaap (zelfs als het 12 uur smiddags is en ik pas om 9 uur uit bed kwam).
      Dat pissen komt waarschijnlijk ook door de grote hoeveelheid dorst die je van noxi krijgt.. Minstens 3 liter water per training.

Maar dat zijn nog een beetje de effecten die niet zoveel doen, de ergste van noxi vind ik de koppijn. Of heb je daar nog geen last van?
      Pain is temporary, Pride is forever

Comment

ik heb alleen het trillen en zweten.
        en aan het eind van de oefening kan ik zelfs geen enkel gewicht meer drukken vanwege de pump.
        voorbeeld, cable pulls: normaal doe ik een setje van 10 x 25 kg.
        bij noxi zit na 2 sets zo vol dat ik niet eens een volle rep kan maken met 10 kg
        BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

gebruik sinds kort ook noxipro..mijn ervaring is train er beter op maar zweet me echt de tering uit! de crash voel ik ook maar dat is normaal volgens mij en moeite met me jongeheer!! dat vind ik nog wel t ergste hier iemand miss n verklaring voor??

grzz

Comment

Swollen (van Nutraboilcs).
            goeie pomp, zonder de "speedy" effecten. Heb het nu zelf gebruikt.
            Voor mij geen speedy gevoel, maar wel goede focus.

Maximize intens is ook een beetje speedy...
            Bulking

Comment

Er staat bijna altijd op die supplementen dat je eerst gewend moet raken door een halve serving te nemen en dan rustig op te bouwen.

Comment

Te lui om het helemaal door te lezen + ik ken het niet eens. Maar welke idioot begint er dan ook met bijna het maximale terwijl je het niet kent, je niet weet hoe je erop reageert, én totaaaaaaaal geen beer van een vent bent of veel weegt. Je kant toch zelf ook wel verzinnen dat het maximale ook geschikt moet zijn voor een zware kerel die het niet voor het eerst neemt? En dat ben jij simpelweg niet.

Comment

Originally posted by markrodenburg2 View Post
                  Ik voelde me breed groot.

-Ik kreeg hem die avond niet meer overeind.

Kortom het enige leuke was dat ik een keer het gevoel had alsof ik aan de drugs zat.

Het voelde alsof ik de armen had die ik altijd al had gewild, zo waren ze ook in de spiegel.

Its mindblowing

Cuzzzz there's no

to see!!

Last edited by okidoki71; 03-06-2012, 10:02.
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

1,3-Dimethylamylamine, de werkzame stof uit noxipro is een vasoconstrictor, het vernauwd je bloedvaten, vandaar je speedpikkie.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wat heb je aan die pomp als je niet eens meer een trainingssetje kan afmaken :x Zo groei je nooit. Mijn idee is, ga gewoon bruut trainen en dan heb je daarna ook een goede pomp van jezelf.
                      Train hard or go hormone

Comment

Ik heb geen last van hoofdpijn gehad.
                        3 liter water tijdens het trainen?? Dat krijg ik echt niet weg.

@ Patricia
                        Er staat mix 1-2 scoops. Ik pak de middenweg voor de eerste keer. Belachelijk dom idd van mij, bedankt voor je opmerking. Het zal wel nodig zijn om mij idioot te noemen. Zo respectvol ga ik ook met jou om, mooie wisselwerking vind je niet. Wat vind je leuker, adviezeren of de stomiteiten benadrukken van andere.

@ Okidoki
                        Dat was echt een topper van een post!

Comment

Originally posted by markrodenburg2 View Post
                          Wat vind je leuker, adviezeren of de stomiteiten benadrukken van andere.
                          Het laatst natuurlijk. Dat je dat óók nog moet vragen

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                            Het laatst natuurlijk. Dat je dat óók nog moet vragen
                            patricia post zelf nooit iets over haar zelf ,maar zeik wel graag anderen af...

en zo zijn er hier nog een paar te vinden trouwens... lekker zeiken ,maar zelf geen info posten..

lekker makkelijk..

Comment

Je moet ook niet teveel nemen, dat is echt nergens goed voor.
                              1 schep is meer dan voldoende, iedereen wil altijd maar meer meer meer...

Maar er valt veel meer resultaat te halen uit een goede training!

Noxipro is een oppeppertje, geen MEGAKNALSPUL zodat je 300KG bankdrukt

En ja, de crash is normaal
                              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X