Naast m'n voeding ...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naast m'n voeding ...

Goedendag,

Laatste maanden heb ik alleen maar hardgelopen en loop ook redelijke tijden. Nu ben ik ook gaan fitnessen om wat all-rounder fit te worden en niet alleen maar duur vermogen te hebben.

Nu ik fitness wil ik ook wat meer body krijgen. Door het lopen eet ik al vrij veel om niet af te vallen maar wat kan ik nu het beste gebruiken om wat aan te komen cq meer spiergroei te hebben ?

Eiwhitshake ? Creatine ? Weightgainer ?

Ik weeg 89 kg en ben 1.96m

Patrick

Eerst een juiste voedingschema maken voordat je met supplementen begint. Ik weet niet of jij dit al hebt. Voor krachtsporten heb je meer eiwit nodig en voor duursporten meer koolhydraten. Als dit in orde is zal ik begin met whey shakes, creatine heb je nog niet nodig.

Comment

Bedankt voor de reactie.

Hoezo nog geen creatine ?

Voedingsschema is erg lastig voor mij. Ik heb een full-time baan met een heel onregelmatig rooster. Dus eet gewoon wat er op dat moment voor handen is. En eet voldoende.

De combi hardlopen / fitness kan wel ??

Gegroet

Comment

Tuurlijk kan het en je kan voeding thuis klaar maken en op het werk opeten toch? Mij is verteld dat creatine nog niet nodig is als je net begint met fitnessen/nog geen juiste voedingschema hebt.

Comment

Je eet voldoende, als je aankomt met de voeding die je eet.
          Jij weet niet hoe je moet aankomen, waaruit ik opmaak dat je niet aankomt.
          als je niet aankomt eet je niet voldoende.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

creatine trekt wat vocht in je spieren. waardoor je aankomt. Het zorgt ook dat je net wat langer kan trainen op een bepaalde intensiteit.

stop je met creatine verdwijnt dit vocht ook weer uit je spieren. Alles wat je aankwam is weer weg. Het harder trainen, kan zorgen voor meer spierschade. Mits voeding voldoende is om te groeien, kan dit net wat extra groei opleveren. voeding niet goed? dan doet creatine niets.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X