Ff whey advies nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ff whey advies nodig

hey,

vraagje,

iemand ervaring met deze whey :

GOLD STANDARD 100% WHEY PROTEIN - Combi Toppers! - Eiwit Toppers! - GOLD STANDARD 100% WHEY PROTEIN - Body en Fitshop

gebruik tot vandaag deze : Nanox

maar weet niet of die effectief wel zo goed is als ze me in in de shop willen doen geloven

(voedingsschema staat trouwens op punt )

greetz,
    mike

andere aanbevelingen mogen natuurlijk ook altijd :-)

Comment

Ja die is erg goed, maar erg duur en niet de lekkerste.
      De whey die ik heb kost de helft en is ook erg goed. http://www.supplementcentre.com/Prod...ey-Protein.asp
      Maar je schrijft: voedingschema staat op punt....? Dus die heb je nog niet? Kan ik daar uit opmaken dat je je voeding niet optimaal hebt?
      In dat geval zal whey minder toevoegen als aanvulling op je voeding. Whey is een product ter aanvulling van een goed voedingplan of otpimale voeding intake. Dus als extraatje.
      Eerst de voeding optimaal en liefst als compleet voedingplan en daarna pas kijken naar whey.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Ja die is erg goed, maar erg duur en niet de lekkerste.
        De whey die ik heb kost de helft en is ook erg goed. .Matrix Nutrition, 2 x 5kg Matrix Whey Protein, Whey Protein - Supplement Centre
        Maar je schrijft: voedingschema staat op punt....? Dus die heb je nog niet? Kan ik daar uit opmaken dat je je voeding niet optimaal hebt?
        In dat geval zal whey minder toevoegen als aanvulling op je voeding. Whey is een product ter aanvulling van een goed voedingplan of otpimale voeding intake. Dus als extraatje.
        Eerst de voeding optimaal en liefst als compleet voedingplan en daarna pas kijken naar whey.
        moest dan staan, voedingsschema is tip top in orde en wordt strikt nageleefd

Voedingsschema staat hier (is schema voor 2trainingen per dag, heb zelfde verhouding minder kcal ook voor 1 training)

Comment

whey perfection, goedkoop en prima kwaliteit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X