Result (body en fit)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

5gr komt overeen met een VOLLE theelepel!
    In mijn crea zit geen maatschepje heb het afgewogen en kwam uit op 1 volle theelepel, imo ook met me bcaa's/glutamine.

@topic, en toch heeft jantje een redelijk goed fysiek als 'hobbyist', sommige leden zijn hier ooo zoo dedicated alleen snappen er geen drol van en hebben weinig voorderingen gemaakt.
    Hobby is hobby, lifestyle is lifestyle... Niet 2 dingen door elkaar gaan halen.
    Last edited by gain is pain; 18-07-2012, 22:22.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Heren, thanks hier kan ik wat mee!

Comment

Ik weeg ook niet met op de verpakking kijken en dan netjes verdelen werkt ook.

Maar als je t zeker wilt weten zal je nu toch wel ff moeten wegen. Desnoods morgenavond in de supermarkt bij de groenteafdeling. Is toch niemand;p

Comment

inderdaad . ik weeg mijn eten ook niet af, ieder zijn eigen ,, er zitten echt jankbekken tussen hier idd
          suc6
          never trust a skinny chef !!

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
            Hallo ijzervreters,

Ik heb gister een pot Result ontvangen van body en fit. Hier staat op vermeld dat ik 2 maal daags 5 gram moet nemen. Voorheen had ik ook wel eens een pot crea bea en toen had ik een klein maatschepje erbij van 5 gram. In deze pot zit een veel grotere maatschep en er staat in voor 100 porties. Maar het lijkt alsof de pot veel eerder leeg is met deze maatschep. Is deze maatschep wel 5 gram? Iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt!!
            Waarschijnlijk niet.
            Dan google je even "5 mg is hoeveel theelepels" en dan weet je het antwoord.
            Dan kijk je hoeveel theelepels van dat spul je uit je schepje kan halen en zie daar het probleem is opgelost.
            Dan had je geen topic hoeven openen en had je je ook niet zo patserig te hoeven gedragen
            Tevens had iguana er niets van te hoeven zeggen en had talal zich er niet mee bemoeid.

Iedereen blij
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Vreemd zeg.. Een maatschep van een product is groter dan een maatschep van een ander product terwijl ze allebei voor 5gram zouden zijn...

Ooit gehoord van massadichtheid jantje?
              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                Vreemd zeg.. Een maatschep van een product is groter dan een maatschep van een ander product terwijl ze allebei voor 5gram zouden zijn...

Ooit gehoord van massadichtheid jantje?
                Jij hebt zeker net tentamens gehad?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

pak een grote schaal. en begin met scheppen =) dan kan je zien hoeveel maatschepjes je in je pot hebt zitten. ^^ aan de hand daarvan je dosering bepalen

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                    Waarschijnlijk niet.
                    Dan google je even "5 mg is hoeveel theelepels" en dan weet je het antwoord.
                    Dan kijk je hoeveel theelepels van dat spul je uit je schepje kan halen en zie daar het probleem is opgelost.
                    Dan had je geen topic hoeven openen en had je je ook niet zo patserig te hoeven gedragen
                    Tevens had iguana er niets van te hoeven zeggen en had talal zich er niet mee bemoeid.

Iedereen blij
                    Mja, dat geldt natuurlijk voor 95% van alle vragen hier....

Ik vind dat de shitdiscussie die deze vraag heeft uitgelokt niet de schuld is van de TS. Hij stelt gewoon een vraag en wordt gelijk uitgescholden omdat hij zijn voeding niet weegt. Laat hem lekker. Zoals je op zijn foto ziet, doet hij het beter dan 80% hier. Hij vraagt niet of hij zijn voeding moet wegen.
                    "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
                      Mja, dat geldt natuurlijk voor 95% van alle vragen hier....

Ik vind dat de shitdiscussie die deze vraag heeft uitgelokt niet de schuld is van de TS. Hij stelt gewoon een vraag en wordt gelijk uitgescholden omdat hij zijn voeding niet weegt. Laat hem lekker. Zoals je op zijn foto ziet, doet hij het beter dan 80% hier. Hij vraagt niet of hij zijn voeding moet wegen.
                      Ik geef volgens mij ook gewoon antwoord op zijn vraag.
                      Wat de rest doet en zegt moet de rest weten.
                      De rest van je post is dus ook gewoon maar blah blah voor mij.
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Bedankt voor de antwoorden. Ik reageerde misschien ie**************** agressief maar dat had meer te maken met het feit dat ik me persoonlijk aangevallen voelde. Ik denk dat het heeft te maken met de dichtheid van het poeder zoals triple al zegt, maar dan vind ik het raar dat de pot wel even groot is als de andere 500 g potten, haha !

Comment

Grootte van de pot ze6t weinig als deze maar half gevuld is, volumedichtheid misschien

Comment

ik denk dat de soortelijke massa ook wel erg kan verschillen, mijn creatine maatschep van 5gr klopt wel bij mijn creatine, maar als ik met die schep mijn bcaa poeder neem kom ik maar op een dikke 2 gram...
                            kan dus wel verschil opzitten he...

en over dat eten wegen, ik vind die reacties hier ook wel wat overdreven... ok het is het beste als je alles mooi afweegt met een perfect voedingsschema etc... maar het is wel een keuze he je kan het ook gewoon op gevoel doen (zal idd niet zo goed zijn dan maar kom).
                            Maar dat omdat je voeding niet afgewogen is deze suplementen ook niets uithalen is ook BS he...

Shawn Ray (een van de beste bb's ooit) weegt zijn eten ook niet af, hij doet het gwn op het gevoel
                            zelfs in zijn cut (en hij is altijd een van de meeste ripped bb's geweest en nog altijd) dus het kan wel he...
                            (hij gebruikt wel een voedigsschema)
                            Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Tjonge jonge, iemand heeft weer eens besloten dat je pas goed bezig bent als je je voeding afweegt ?

Volgens mij gaat hier de discussie niet over en zijn de antwoorden al wel gegeven

en nee ik weeg mn voeding ook niet af, vreet me vol en schijt het weer uit

Comment

Heb heel het topic niet gelezen maar waarom weeg je dat poedertje van je niet? Je weegt de rest van je voeding toch wel zoals het hoort?
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X