Explosive Line vs. Whey Perfection?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Explosive Line vs. Whey Perfection?

Ik heb bij de Fibo beurs in Duitsland dit jaar mijn eerste grote eiwitsupplementen inkoop gedaan. Onder andere zat daar de Explosive Line Whey Protein bij.
    Op de Fibo zijn de meeste producten veel goedkoper dan je ze online kan verkrijgen, een emmer van 4 kg Explosive Line is online wel 110 euro! Ik heb op die Fibo beurs gewoon zo'n zelfde emmer voor iets meer dan 40 euro gekocht.

Nadat deze emmer op was, heb ik Whey Perfection gekocht van Body&Fit shop, die veel goedkoper is. Op dit moment heb ik dus van beide 'merken' een hele emmer leeg.

Nu vraag ik me af, met name vanwege de prijs.. is deze Explosive Line Whey Protein(€110/4kg) echt zo veel beter dan Whey Perfection(€60/4.5kg) van B&F shop?

Jij hebt ze allebei op, dus jij kan het weten!
    Kijk naar de bijsluiter waar de ingredienten op staat en kijk naar de voedingswaarde.. Dan kun je zelf denk ik een goede conclusie trekken

Comment

Originally posted by Krakzak View Post
      Ik heb bij de Fibo beurs in Duitsland dit jaar mijn eerste grote eiwitsupplementen inkoop gedaan. Onder andere zat daar de Explosive Line Whey Protein bij.
      Op de Fibo zijn de meeste producten veel goedkoper dan je ze online kan verkrijgen, een emmer van 4 kg Explosive Line is online wel 110 euro! Ik heb op die Fibo beurs gewoon zo'n zelfde emmer voor iets meer dan 40 euro gekocht.

Nadat deze emmer op was, heb ik Whey Perfection gekocht van Body&Fit shop, die veel goedkoper is. Op dit moment heb ik dus van beide 'merken' een hele emmer leeg.

Nu vraag ik me af, met name vanwege de prijs.. is deze Explosive Line Whey Protein(€110/4kg) echt zo veel beter dan Whey Perfection(€60/4.5kg) van B&F shop?
      Kijk naar de samenstelling van elk merk
      hoeveel eiwitten per serving vs cal <--- dat gebruik ik altijd
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
        Jij hebt ze allebei op, dus jij kan het weten!
        Kijk naar de bijsluiter waar de ingredienten op staat en kijk naar de voedingswaarde.. Dan kun je zelf denk ik een goede conclusie trekken
        Hmm.. ja ik heb ze idd allebei op, maar gelijk het verschil merken is moeilijk met maar één keer vergelijken. Ik weet wel dat er iets meer eiwitten in Explosive Line zitten maar niet een waarde van €50+ meer aan eiwitten zegmaar :P

Originally posted by kabaffel View Post
        Kijk naar de samenstelling van elk merk
        hoeveel eiwitten per serving vs cal <--- dat gebruik ik altijd
        Whey Perfection:
        Samenstelling per 100 gram
        Kcal 393
        Eiwit 78,0 gr
        Koolhydraten 9,0 gr
        Vet 5 gr

Explosive Line:
        Eiwit 80,5 gr
        Koolhydraten 7,9 gr
        Vet 3,9 gr

Jammer dat bij Explosive Line nou net de kcal niet weergegeven zijn. Maarja, ik denk dat Whey Perfection van B&F gewoon goedkoop is dan, Explosive Line misschien wel wat beter maar niet €50+ beter.

Comment

Originally posted by Krakzak View Post
          Hmm.. ja ik heb ze idd allebei op, maar gelijk het verschil merken is moeilijk met maar één keer vergelijken. Ik weet wel dat er iets meer eiwitten in Explosive Line zitten maar niet een waarde van €50+ meer aan eiwitten zegmaar :P

Whey Perfection:
          Kcal 393
          Eiwit 78,0 gr
          Koolhydraten 9,0 gr
          Vet 5 gr

Explosive Line:
          Eiwit 80,5 gr
          Koolhydraten 7,9 gr
          Vet 3,9 gr

Jammer dat bij Explosive Line nou net de kcal niet weergegeven zijn. Maarja, ik denk dat Whey Perfection van B&F gewoon goedkoop is dan, Explosive Line misschien wel wat beter maar niet €50+ beter.
          verschil in eiwitten is 2.5 gram, dit is 10 kcal.
          kcal 389 voor explosive.

Het verschil is dus vrij klein.
          Tenzij dat je echt verschil voelde tussen de 2 producten (of geld teveel hebt ) zou ik de B&F whey kopen.
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Vergelijk Isolaat Perfection met Explosive Line. Dat komt dichter in de buurt denk ik.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Je moet niet enkel het aantal g eiwit vergelijken, maar ook het aantal BCAA's en EAA's per 100g van het product. Dan weet je ook daadwerkelijk of je de "betere" eiwitten binnekrijgt..
              "Straight outta gym"

Comment

Explosive Line vind ik niks, body en fit ook niet, zou naar een ander merken kijken.
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                  Explosive Line vind ik niks, body en fit ook niet, zou naar een ander merken kijken.
                  Iso-Sensation van Ultimate Nutrition is mijn favoriet. Goede kwaliteit, niet mierzoet, schuimt niet teveel in de blender en prima smaak. Alleen een gedoe om het te bestellen. Dus nu gebruik ik maar Isolaat Perfection van B&F.

Welke andere merken vind jij dan beter?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Iso-Sensation van Ultimate Nutrition is mijn favoriet. Goede kwaliteit, niet mierzoet, schuimt niet teveel in de blender en prima smaak. Alleen een gedoe om het te bestellen. Dus nu gebruik ik maar Isolaat Perfection van B&F.

Welke andere merken vind jij dan beter?
                    En waarom lijkt me hierbij ook wel relevant....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X