creatine en dextrose

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine en dextrose

Beste bn'ers,

Ik wil vanaf maandag graag gebruik maken van creatine en dextrose. Ik heb veel opgezocht, maar overal staat andere informatie over het gebruiken ervan.
    Ik heb uiteindelijk besloten om voor en na het trainen creatine in te nemen en tijdens en na de training dextrose.

Is dat effectief?

dextrose is waardeloos, niet aan beginnen.
    Creatine neem je sochtends/na het trainen 5 gram/dag kan je gewoon altijd innemen; de enige reden waarom je dit sochtends/na het trainen inneemt is de beter absorptie door je lichaam; je zou het in principe op elk moment kunnen eten- kan met vruchtensap voor beter opname maar water volstaat prima

Comment

Originally posted by aktito View Post
      dextrose is waardeloos, niet aan beginnen.
      Creatine neem je sochtends/na het trainen 5 gram/dag kan je gewoon altijd innemen; de enige reden waarom je dit sochtends/na het trainen inneemt is de beter absorptie door je lichaam; je zou het in principe op elk moment kunnen eten- kan met vruchtensap voor beter opname maar water volstaat prima
      Waar baseer je dat nou weer op?
      Bench: 87.5 KG / Squat: 100 KG / Deadlift: 150 KG!

Comment

Originally posted by VirusTI View Post
        Waar baseer je dat nou weer op?

Omdat dextrose niet zoveel toevoegd!
        If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by richard21 View Post
          Omdat dextrose niet zoveel toevoegd!
          Dat ben ik wel met je eens, het is zeker geen must, maar waardeloos kan ik het echt niet noemen.. ik train er fijner mee als ik het voor de training inneem, vooral deadlifts en squats kan ik dan harder doorknallen. Misschien is dit ook wel onzin, maar ik vind het fijn spul. Zo zijn er nog genoeg redenen waarom je dextrose zou kunnen toevoegen.
          Bench: 87.5 KG / Squat: 100 KG / Deadlift: 150 KG!

Comment

Originally posted by VirusTI View Post
            Dat ben ik wel met je eens, het is zeker geen must, maar waardeloos kan ik het echt niet noemen.. ik train er fijner mee als ik het voor de training inneem, vooral deadlifts en squats kan ik dan harder doorknallen. Misschien is dit ook wel onzin, maar ik vind het fijn spul. Zo zijn er nog genoeg redenen waarom je dextrose zou kunnen toevoegen.

Het is idd geen must, ik heb een tijdje met dextrose pwo getraind en een tijdje zonder dextrose pwo getraind. Geen fuck verschil!
            If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

merci allemaal

Comment

Ik heb een paar keer dextrose gebruikt en ook maizena. En eerlijk gezegd heb ik geen enkel verschil gemerkt. Wat niet wil zeggen dat het waardeloos is, maar vooral maizena was/is een enorme hype in mijn optiek.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Ik heb een paar keer dextrose gebruikt en ook maizena. En eerlijk gezegd heb ik geen enkel verschil gemerkt. Wat niet wil zeggen dat het waardeloos is, maar vooral maizena was/is een enorme hype in mijn optiek.
                  Nou, ik vind het anders een geweldig alternatief voor room om sausjes mee te binden! Niks hype!
                  "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
                    Nou, ik vind het anders een geweldig alternatief voor room om sausjes mee te binden! Niks hype!
                    Oeps, dat was dom van mij. Hoe heb ik dat nou over het hoofd kunnen zien.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X