€25.000 euro aan GRATIS supplementen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Edit..
    Last edited by Iguana; 24-09-2012, 11:23.
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
      Ik zie geen kinderlijk gedrag vriend,waarheid is waarheid.Ik bestel zelf ook bij B&F,maar om je te gaan onderscheiden van anderen moet B&F niet met deze onzin aankomen.Het lijkt de postcodeloterij wel.
      Gaat niet om jou, gaat erom dat Patriciaaa het nodig vind om in ieder topic B en F af te zeiken..

@Patriciaaa

Je bent gewaarschuwd, ik edit je post weer en mocht ik je nog es zien verschijnen in dit topic knal ik je gewoon van de site af laat me niet afzeiken hier..
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Er staat niets voor niets bitch onder haar naam hahhaahaha.
        Patricia je kan me pmen hoor als je je effe wilt afreageren hahah.

Comment

Goede middag allemaal

Comment

Originally posted by Iguana View Post
            Gaat niet om jou, gaat erom dat Patriciaaa het nodig vind om in ieder topic B en F af te zeiken..

@Patriciaaa

Je bent gewaarschuwd, ik edit je post weer en mocht ik je nog es zien verschijnen in dit topic knal ik je gewoon van de site af laat me niet afzeiken hier..
            Afzeiken? Ik constateer iets en post dat. Er staat niets aangedikt, of wat dan ook. Iets wat in andere topics wel mag
            Ieder topic? Er is maar 1 ander B&F topic, en daar zit ik nooit in.

Als jou afzeiken een reden tot een ban is, dan moet je doen wat je niet laten kan he ^^ Maar, jou afzeiken? Je bevestigd toch ook wat er stond, dat is toch geen afzeiken? Als je dat als afzeiken ziet dan zegt het meer over jou dan over mij
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Zie PM
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Goh! Wat kunnen Berry de Mey aanhangers toch slecht tegen hun verlies.....

OT; Leuke actie jongens, laat de galbakken maar janken. Gewoon goed ondernemerschap, dus lekker mee doorgaan!

Comment

Got it :d
                  Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Gratis waardebon €25 euro gewonnen. Top actie!
                    What you put in you get out.

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
                      Gratis waardebon €25 euro gewonnen. Top actie!

Dank je, voor het compliment!! We vinden het zelf ook heel erg leuk. Alleen vandaag al 2000 like / deelnemers, het gaat hard dus!

Bodyenfitshop.nl geeft €25.000 aan supplementen weg!

Je kunt direct meedoen en winnen! Like us & Win: www.bodyenfitshop.nl/facebookactie

BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                        Goh! Wat kunnen Berry de Mey aanhangers toch slecht tegen hun verlies.....

OT; Leuke actie jongens, laat de galbakken maar janken. Gewoon goed ondernemerschap, dus lekker mee doorgaan!
                        Dank je, voor het compliment!!
                        BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Comment

TIP: tel gwn de vorige die hun foto uploaden na een winnaar, en bij 49 snel zelf uploaden
                          zo ben ik gewonnen
                          Pain is just weakness leaving the body...

Comment

ik maak gewoon 50 nep accounts aan
                            Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                            musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Originally posted by stijnel View Post
                              TIP: tel gwn de vorige die hun foto uploaden na een winnaar, en bij 49 snel zelf uploaden
                              zo ben ik gewonnen
                              dat is dan toeval. Er wordt automatisch random gekozen per 50 deelnemers.

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
                                ik maak gewoon 50 nep accounts aan
                                wordt ook automatisch gefilterd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X