Whey perfection & crea dou

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey perfection & crea dou

Hallo spierbundels, ik heb onlangs whey perfection & cre duo gehaald. Maar als ik mijn pot open zie ik geen maatbeker of iets anders on de whey perfection mee aftemeten. Ik heb wel in me pot crea een maatbeker van 5 cc gekregen. Hoe kan ik nou toch de goede hoeveelheid binnenkrijgen? En hoeveel gram wheygast er in 1 shake? Mvg ricardo

al een beetje met je hand erin gevoeld? of geschud?
    Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
    musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Bij whey perfection heb ik ook lopen zoeken! goed schudden of met je hand erin, lepel, stokkie..
      success trains failure complaints!
      BP:1x105 DL:165
      Lengte: 182cm KG: 75

Comment

Ik heb hem toch wel gevonden, helemaal onderin . En hoeveel Shakes brinken jullie per dag? Ik heb nu een pot met 81 Shakes. Wat raden jullie aan, 1/2/3

Comment

ligt eraan hoe de rest van je voeding is whey is alleen maar aanvulling
          Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
          musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Ik pak elke dag 's morgens 30g bij m'n ontbijt en verder nog 30g na het trainen. Meer heb ik niet nodig, want voeding zit goed
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik denk dat ik ook s'ochtends en na de training het ga innemen.
              En wat zeggen jullie, eerst droog worden Dan crea of meteen aan de crea. Ps ( ik train nu voor de sixpack)
              Wederom bedankt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X