Mijn creatine drankje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn creatine drankje

Aangezien ik een beetje op mijn budget wil blijven heb ik volgende mengeling gedaan want san V12 alleen vind ik beetje te duur.

Mengeling; san V12 turbo                    600 gr           65€
                  SPI Micronized creatine        500 gr           22€
                  Fructose                           500 gr           10€

Totaal;                                            1,6 kg           97€

De fructose heb ik erbij gedaan omdat ik ook gewoon 500 gr micronized creatine erbij doe.

Volgens mij moet dit wel goed werken voor een degelijke prijs.

Ik heb nu verschillende soorten creatine en ook stikstoftransportsysteem van san V12 tegen aanvaardbare prijs.

Wat denken jullie ervan??
    Goede zaak of niet goed. ( cell-tech crea wil ik niet want ik wil beginnen cutten, cell-tech=suikers)
    Weet niet of die fructose veel kwaad kan tijdens cut...normaal 1 gr/kg lichaamsgewicht zodus zoveel fructose zit er niet in.

san V12 staaat ervoor bekend goed te werken tijdens cut of na kuur omdat er geen suikers inzitten....maar wel iets anders, weet niet juist wat maar daardoor kost het wel veel die san turbo alleen.

San neemt men bij het opstaan op nuchtere maag en VOOR training, jawel, VOOR training...heel raar maar waar...denk dat dat stikstoftransportsysteem er voor iets tussen zit.

grtz wimpy  

Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Vind het alsnog een flink bedrag, Wimpie, maar als het voor jou werkt, dan is het goed.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik vind het serieus duur, Hoelang kom je daar dan mee toe Wimpie

Grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Jan. 22 2005,18:18)]ik vind het serieus duur, Hoelang kom je daar dan mee toe Wimpie

Grtz
        Effe uitrekenen dan....per dag 12,5 gr/ pot is 1600gr.

Dan kom ik uit op 128 dagen...niet?? Is toch zo een goede 4 maand...kan er dus jaartje met verder denk ik.

Is toch een aardige prijs....

grtz wimpy
        Denk je sterk.

Comment

neem je dan 12,5gram creatine per dag

Grtz
          stil growing

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Jan. 23 2005,10:48)]neem je dan 12,5gram creatine per dag

Grtz
            Van die 12 gr is er ongeveer 2gr micronized crea /4 gr tricreatinemalaat.
            De overige 6 gr is transportsysteem ( Betaine-glucosyamine/ micronized Taurine/ Arginine Alpha_Ketoglutarate/N-acetyl-L-Glutamine)

Ik moet me wel verbeteren want ik moet 2 x 12 gr nemen per dag...is dus 2 maand.
            Maar als ik 2 schepjes doe per dag krijg ik ongeveer 12 gr creatine binnen per dag wat toch wel wat te veel is.

grtz wimpy
            Denk je sterk.

Comment

Dus 2maand voor het bedrag van 97 euro, is gewone creatine dan niet goedkoper

Grtz
              stil growing

Comment

Gewone creatine is idd. goedkoper...maar dan heb je geen san V12 turbo...en neem maar aan dat het dag en nacht verschil is ( in mijn geval toch want op gewone creatine reageer ik niet zo goed).

Heb dan swole V2 gekocht en ben daarmee 3 kilo bijgekomen.
                De san V12 zou nog beter moeten zijn maar als het werkt zoals de swole ben ik al dik tevreden.
                Ok, het meeste is bijna allemaal vocht maar tijdens je training zie je  jezelf oppompen wat een zeer motiverend resultaat heeft om eens lekker door te gaan tijdens training.
                Na elke training is het alsof je elke keer bijkomt...pomp jezelf dus op  

san V12 turbo

http://www.workout.be/index.h...._id=990

grtz

Denk je sterk.

Comment

of het gaat werken weet ik niet je lichaam kan toch maar x aantal creatine per dag verwerken en de rest zeik je gewoon terug uit hebben ze me altijd vertelt hoop voor jou dat het goed werkt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X