Als ik vet eet kom ik snel vet aan met mijn eetschema nu gaat het helemaal top niet vet ofzo niks het is gewoon omdat ik het wat simpeler vind.
Weight gainers
Collapse
X
-
Originally posted by Baazel View PostAls ik vet eet kom ik snel vet aan met mijn eetschema nu gaat het helemaal top niet vet ofzo niks het is gewoon omdat ik het wat simpeler vind.
Je kan het makkelijk zelf maken. Dan weet je precies wat erin zit, dan is het aangepast op jouw behoeftes en is een stuk goedkoper. Eiwitpoeder met melk, havermout en een banaan ofzo. Ik ken al die combinaties niet, want ik neem dat nooit. Maar met een beetje zoeken moeten er volgens mij de lekkerste dingen te vinden zijn.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Je kan zelf je eigen weightgain shake maken van complexe en simpele carbs en snelle en langzame eiwitten, wat al is gezegt je kan havermout nemen, banaan met wat whey met evt melk of water en kwark.
Weightgainet schiet je niks mee op je zal alleen maar vetter worden.
Havermout met rijstebloempap kan ook, dan weet je in ieder geval wat je binnen krijgt."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Is er niet zo iets als een vetvrij of bijna vetvrije weightgainer?
Het moet gewoon snel gaan en met een weight gainer even die poeder in de beker eventjes schudden en je drinkt het op.
Niet dat ik nu arrogant ofzo wil doen maar ik vraag gewoon om een weightgainer niet om wat je nog meer zou kunnen doen inplaats van ....
Comment
-
Vetvrij?het zit vol simpele suikers wat denk je wat er gebeurd als je er daar teveel van binnen tov je verbruik?Geen spier
Je doet je naam wel steeds meer aan.
Kijk gewoon op een website die die troep verkoopt.
Succes."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment